Skoči na vsebino

Mazda 6 diesel ne vle?e

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.

LP Matej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.

LP Matej

ammm

Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund

 

koliko pa je takrat rpmjev? imam isto ma?ino in res da te?ji avto ampak ni sposobna dr?ati 130 v ?esti ?ez vi?njegorskega s powerboxom.......kaj ti pri?akuje? pri 1300-1400 rpm? ?e je dizel ?e ne pomeni da ne rabi obrate, ?e posebej v strm klanec z ovinki

 

startaj v peti pa bo? na vrhu lahko pri 150 dal v ?esto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ammm

Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund

 

koliko pa je takrat rpmjev? imam isto ma?ino in res da te?ji avto ampak ni sposobna dr?ati 130 v ?esti ?ez vi?njegorskega s powerboxom.......kaj ti pri?akuje? pri 1300-1400 rpm? ?e je dizel ?e ne pomeni da ne rabi obrate, ?e posebej v strm klanec z ovinki

 

startaj v peti pa bo? na vrhu lahko pri 150 dal v ?esto

Imam jo 5 let in vem da se zadnji mesec obna?a druga?e. Pri 130 km/h nima 1400rpm ampak 2200-2300rpm. Problem je pa v obe smeri vi?njegorskega klanca in tudi iz smeri Bre?ice-LJ pri Novem mestu majhen naklon klance in komaj zdr?i do vrha ali pa sploh ne do?im sodelavcu vle?e normalno(rahlo nara??a hitrost) meni pada.

O ramo ? tebe pa poznam

Dj da vidm ?e ?e jaz tebe. Nared selfi ba butn sliko gor:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem za zacetek predlagam da naredis rocno regeneracijo dpf doma. To je zastonj pol pa naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem za zacetek predlagam da naredis rocno regeneracijo dpf doma. To je zastonj pol pa naprej

Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.

LP Matej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes probal v vi?njegorski klanec iz dolenjske proti lj.. Pod klancem pri 130 km/h dam v 5 prestavo in na vrhu sem imel kon?no hitrost 140 km/h pri polnem gasu, tolk o tistih ki govorite ?altaj prestavo dol. Pri vsaki prestavi ko ga pohodim in spustim gas pri 2200-2300rpm motor za?vi?ga (tudi ?e ne prestavim v vi?ja samo gas in nogo dol z njega). Tako da vidm da ga bom moral vozit dokler kaj ne ure?e pol pa spet servis al pa v pre?o pa po drug avto. Sam sranje s tole mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj si pa ?e menjal? Pustimo dpf..

 

Pol nekaj ni ok, ?e ?vi?ga? Turbina pravi? da je ok, cevke tudi...

Vem da ni ok ?eprav mi je Pelko rekel da ?vi?ga vsak passat samo to meni ni delal 5-6 let od kar ga imam razen zadnjega meseca. Dpf prevrtan 1 leto nazaj, turbina v petek namontirana iz obnove(pelko je rekel da je ko nova inj dal garancijo), en teden prej spucan EGR, preveril vse cevi naj bi bile vse OK. Mislil sem da mi za?vi?ga samo ob prestavljanju ampak sem ugotovil da ko da? polni gas do 2200rpm gas spusti? za?vi?ga in to v vsaki prestavi. Ra?unalnik sva priklopila in ne zazna nobene napake. Nimam predstave kaj bi ?e lahko bilo Pelko pa tudi ne, no?em pa menjati vse po spisku ker turbino sem dal zrihtat in pla?al pa ?e zmeraj ni bol?. Sem pa opazil ?e vr?em en pol kleme dol iz akumulatorja in nazaj(da ga zresetiram) in nato v?egm avto je prvih 5 -10 sekund dobro(ko ga pohodim) po 10 sekundah pa spet ista pesem(totalno len). Ostalo kot so injektorji, sklopka... je ?e vse nezamenjano, kar je bilo na motorju menjano je bil kompresor klime in zvrtan dpf, zamenjane podlo?ke na injektorjih(kar se ti?e sklopa motorja), servisi redno delani pri Pelkotu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se vedno sumim tale dpf, se posebej ker si napisal da je prevrtan, ker to pomeni da druga sonda dobiva napacne podatke saj uhajajo saje skozi.

Kdaj si to delal in ali ste tudi SW priredili?

 

Res bi probal z rocno regeneracijo in potem gas, samo po drugi strani spet ce je prevrtan bo sla svinjarina skozi (zato je treba sw izklopiti lambde)

 

Ceprav ni zabasan lahko sonda misli da je in te dol tisi.

 

Se enkrat zgolj razmisljam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se vedno sumim tale dpf, se posebej ker si napisal da je prevrtan, ker to pomeni da druga sonda dobiva napacne podatke saj uhajajo saje skozi.

Kdaj si to delal in ali ste tudi SW priredili?

 

Res bi probal z rocno regeneracijo in potem gas, samo po drugi strani spet ce je prevrtan bo sla svinjarina skozi (zato je treba sw izklopiti lambde)

 

Ceprav ni zabasan lahko sonda misli da je in te dol tisi.

 

Se enkrat zgolj razmisljam

To sem tud jaz Pelkotu rekel da ?e niso cevi sumim dpf, ampak je rekel da to nebi vlekla nobena prestava ve?. DPF je bil prevrtan eno leto in 3 mesece nazaj drgac mi je pa pre?telal tudi ra?unalnik da mi ne javlja da bi bilo z dpf kaj narobe in tudi nobena lu?ka mi od takrat naprej ni nikoli posvetila. Bom mal pobrskal ?e bom na?el prisilno ro?no regeneracijo ki ker jo nisem ?e nikol delal in ne vem kako se to naredi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem tud jaz Pelkotu rekel da ?e niso cevi sumim dpf, ampak je rekel da to nebi vlekla nobena prestava ve?. DPF je bil prevrtan eno leto in 3 mesece nazaj drgac mi je pa pre?telal tudi ra?unalnik da mi ne javlja da bi bilo z dpf kaj narobe in tudi nobena lu?ka mi od takrat naprej ni nikoli posvetila. Bom mal pobrskal ?e bom na?el prisilno ro?no regeneracijo ki ker jo nisem ?e nikol delal in ne vem kako se to naredi.

Jaz tudi nisem imel lucke dolgo dokler dpf ni bil samo se pepel (potem se je prizgala)

 

Itak pa samo ugibamo....je pa to razen en ali dva litra nafte zastonj za probat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ma? turbino v garanciji jo daj testirat! ?e je obnovljena ni mus da je tudi ok,...

nato naredi regeneracijo inj.

nazadnje sprobaj bo?pumpo.

koliko km pa ima za sabo? preverite ?e kompresijo.

lp

Ima 260.000 km bom pa najprej peljal da mi naredi regeneracijo injektorjev. Druga?e je bila turbina obnovljena prej?ni petek in dana na avto isti dan ampak ni bilo ni? bol?. Bomo sprobal kar si napisal,samo jutr grem za en teden na murter(upam da bo zdr?al).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.