Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.

LP Matej

Napisano

Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.

LP Matej

ammm

Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund

 

koliko pa je takrat rpmjev? imam isto ma?ino in res da te?ji avto ampak ni sposobna dr?ati 130 v ?esti ?ez vi?njegorskega s powerboxom.......kaj ti pri?akuje? pri 1300-1400 rpm? ?e je dizel ?e ne pomeni da ne rabi obrate, ?e posebej v strm klanec z ovinki

 

startaj v peti pa bo? na vrhu lahko pri 150 dal v ?esto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ammm

Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund

 

koliko pa je takrat rpmjev? imam isto ma?ino in res da te?ji avto ampak ni sposobna dr?ati 130 v ?esti ?ez vi?njegorskega s powerboxom.......kaj ti pri?akuje? pri 1300-1400 rpm? ?e je dizel ?e ne pomeni da ne rabi obrate, ?e posebej v strm klanec z ovinki

 

startaj v peti pa bo? na vrhu lahko pri 150 dal v ?esto

Imam jo 5 let in vem da se zadnji mesec obna?a druga?e. Pri 130 km/h nima 1400rpm ampak 2200-2300rpm. Problem je pa v obe smeri vi?njegorskega klanca in tudi iz smeri Bre?ice-LJ pri Novem mestu majhen naklon klance in komaj zdr?i do vrha ali pa sploh ne do?im sodelavcu vle?e normalno(rahlo nara??a hitrost) meni pada.

O ramo ? tebe pa poznam

Dj da vidm ?e ?e jaz tebe. Nared selfi ba butn sliko gor:)

Napisano

Potem za zacetek predlagam da naredis rocno regeneracijo dpf doma. To je zastonj pol pa naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Potem za zacetek predlagam da naredis rocno regeneracijo dpf doma. To je zastonj pol pa naprej

Imam mazdo 6 143ks. Te?ava je v tem da mazda v klanec na avtocesti ne vle?e in tude med prestavljanjem iz npr.2 v 3 prestavo pri 2200rpm se sli?i kot bi vlekla fov? zrak (za?vi?ga). Imam prevratn dpf, v petek je bila vzeta turbina dol in spucana(beja servis) tako da je kot nova, EGR mi je g. Pelko spucal pregledal vse cevi ?e kje pu??ajo pa je ?e zmeraj isto. Naprimer z 4 prestavo se peljem 60 km/h dam gas do konca in se 4-5 sekund ne dogaja ni?(motor zelo po?asi pospe?uje) ko pa pride do 2000 rpm pa turbina normalno vle?e in ima pravi navor, in ?e primer z 6 prestavo v vi?njegorski klanec pri 130 km/h pod klancem pohodim do konca na vrhu klanca je hitrost 110 km/h ob tem da ne spustim noge iz gasa. Ra?unalnik ko sva ga priklopila na servisu ne zazna nobene napake. Ali mogo?e kdo ve kaj bi bilo ?e za pogledat.

LP Matej

Napisano

Aja pa res ?to bi moral probat. Jaz sem na prej?nji mazdi v?asih imel enak ob?utek. Ko si ga na ac kdaj malo stisnil, sem imel ob?utek da ne gre tako kot mora... Kaj pa vem, je pa vse bilo b.p

Napisano

Danes probal v vi?njegorski klanec iz dolenjske proti lj.. Pod klancem pri 130 km/h dam v 5 prestavo in na vrhu sem imel kon?no hitrost 140 km/h pri polnem gasu, tolk o tistih ki govorite ?altaj prestavo dol. Pri vsaki prestavi ko ga pohodim in spustim gas pri 2200-2300rpm motor za?vi?ga (tudi ?e ne prestavim v vi?ja samo gas in nogo dol z njega). Tako da vidm da ga bom moral vozit dokler kaj ne ure?e pol pa spet servis al pa v pre?o pa po drug avto. Sam sranje s tole mazdo.

Napisano

Kaj si pa ?e menjal? Pustimo dpf..

 

Pol nekaj ni ok, ?e ?vi?ga? Turbina pravi? da je ok, cevke tudi...

Vem da ni ok ?eprav mi je Pelko rekel da ?vi?ga vsak passat samo to meni ni delal 5-6 let od kar ga imam razen zadnjega meseca. Dpf prevrtan 1 leto nazaj, turbina v petek namontirana iz obnove(pelko je rekel da je ko nova inj dal garancijo), en teden prej spucan EGR, preveril vse cevi naj bi bile vse OK. Mislil sem da mi za?vi?ga samo ob prestavljanju ampak sem ugotovil da ko da? polni gas do 2200rpm gas spusti? za?vi?ga in to v vsaki prestavi. Ra?unalnik sva priklopila in ne zazna nobene napake. Nimam predstave kaj bi ?e lahko bilo Pelko pa tudi ne, no?em pa menjati vse po spisku ker turbino sem dal zrihtat in pla?al pa ?e zmeraj ni bol?. Sem pa opazil ?e vr?em en pol kleme dol iz akumulatorja in nazaj(da ga zresetiram) in nato v?egm avto je prvih 5 -10 sekund dobro(ko ga pohodim) po 10 sekundah pa spet ista pesem(totalno len). Ostalo kot so injektorji, sklopka... je ?e vse nezamenjano, kar je bilo na motorju menjano je bil kompresor klime in zvrtan dpf, zamenjane podlo?ke na injektorjih(kar se ti?e sklopa motorja), servisi redno delani pri Pelkotu.

Napisano

Jaz se vedno sumim tale dpf, se posebej ker si napisal da je prevrtan, ker to pomeni da druga sonda dobiva napacne podatke saj uhajajo saje skozi.

Kdaj si to delal in ali ste tudi SW priredili?

 

Res bi probal z rocno regeneracijo in potem gas, samo po drugi strani spet ce je prevrtan bo sla svinjarina skozi (zato je treba sw izklopiti lambde)

 

Ceprav ni zabasan lahko sonda misli da je in te dol tisi.

 

Se enkrat zgolj razmisljam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz se vedno sumim tale dpf, se posebej ker si napisal da je prevrtan, ker to pomeni da druga sonda dobiva napacne podatke saj uhajajo saje skozi.

Kdaj si to delal in ali ste tudi SW priredili?

 

Res bi probal z rocno regeneracijo in potem gas, samo po drugi strani spet ce je prevrtan bo sla svinjarina skozi (zato je treba sw izklopiti lambde)

 

Ceprav ni zabasan lahko sonda misli da je in te dol tisi.

 

Se enkrat zgolj razmisljam

To sem tud jaz Pelkotu rekel da ?e niso cevi sumim dpf, ampak je rekel da to nebi vlekla nobena prestava ve?. DPF je bil prevrtan eno leto in 3 mesece nazaj drgac mi je pa pre?telal tudi ra?unalnik da mi ne javlja da bi bilo z dpf kaj narobe in tudi nobena lu?ka mi od takrat naprej ni nikoli posvetila. Bom mal pobrskal ?e bom na?el prisilno ro?no regeneracijo ki ker jo nisem ?e nikol delal in ne vem kako se to naredi.

Napisano

To sem tud jaz Pelkotu rekel da ?e niso cevi sumim dpf, ampak je rekel da to nebi vlekla nobena prestava ve?. DPF je bil prevrtan eno leto in 3 mesece nazaj drgac mi je pa pre?telal tudi ra?unalnik da mi ne javlja da bi bilo z dpf kaj narobe in tudi nobena lu?ka mi od takrat naprej ni nikoli posvetila. Bom mal pobrskal ?e bom na?el prisilno ro?no regeneracijo ki ker jo nisem ?e nikol delal in ne vem kako se to naredi.

Jaz tudi nisem imel lucke dolgo dokler dpf ni bil samo se pepel (potem se je prizgala)

 

Itak pa samo ugibamo....je pa to razen en ali dva litra nafte zastonj za probat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ma? turbino v garanciji jo daj testirat! ?e je obnovljena ni mus da je tudi ok,...

nato naredi regeneracijo inj.

nazadnje sprobaj bo?pumpo.

koliko km pa ima za sabo? preverite ?e kompresijo.

lp

Napisano

?e ma? turbino v garanciji jo daj testirat! ?e je obnovljena ni mus da je tudi ok,...

nato naredi regeneracijo inj.

nazadnje sprobaj bo?pumpo.

koliko km pa ima za sabo? preverite ?e kompresijo.

lp

Ima 260.000 km bom pa najprej peljal da mi naredi regeneracijo injektorjev. Druga?e je bila turbina obnovljena prej?ni petek in dana na avto isti dan ampak ni bilo ni? bol?. Bomo sprobal kar si napisal,samo jutr grem za en teden na murter(upam da bo zdr?al).

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.