Skoči na vsebino

Razmak med vijaki pri 323C

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj sem ?e brskal po forumu sam nisem na?el konkretnih podatkov, tudi v Mazdini bukvici sem iskal in nisem na?el ni?. A ima 323c 4x100 razmaka med vijaki al nima?? Namre? si ?e mal delam spisek ter ?parov?ek za pomladno osve?itev Mazde. Zdej pa me bolj tole zanima, namre? kolega prodaja 16 col feltne z Dunlop gumami vo?ene eno sezono (cene ?e ne vem, ?e nisem vpra?al ker ne vem koliko imam razmak) vendar so nove 16 col gume toooollkkkk drage da me glava pe?e ko cene gledam. Zdej zelo raj? bi imel 15-tke ker so tudi gume za pol cenej?e od 16, vendar me zanima ?e bi bilo potem dost da bi avto spustil za 4 cm, ker ?e sedaj je ogromno lufta med gumo in blatnikom. Ok, sej zdej mam res gor ?e zimske 185/55/15 in sem nekaj na roke meril kolk je to 4 cm ni?je in se mi ?e vedno zdi da je preve? razmaka. Lahko bi pa pa? nabavil gume 195/65/15 pa bi ga bilo zaradi gume manj, samo bi pa guma toliko ve?ja zgledala. Ima kdo od vas 15 col in nizkoprofilne gume ter spu?en avto za par cm, da vidim kako to zgleda?? :D ...matr sej sm cel roman napisu :whatever:

Napisano

Sj sploh ni va?no katero dimenzijo gum ma? gor, ker ?e jih ho?e? homologirat itak morjo met isti obseg, tak da ?e prera?una? bo? videl da je skoraj isti obseg pri 175/70/13 195/50/15 215/40/16

 

Je pa res da so 16" kr drage (jaz sem dal 74ksit za 215/40/16 Toyo) in ?e ra?una? da vsako sezono ene obrabi? :ne vem: je kr bol? met 15"

 

Pa ?e ga bo? spustil sam za 4 cm se bo komaj kaj poznalo.

 

Na tej sliki lahk vidi? mojo 323f z eibachi in gumami 195/50/15

post-23-1128869654.jpg

Napisano

...za kolk ma? ti spu??en avto?

Ker ?e bi ga ?e bolj spustil + podalj?ki, to ne bi blo dobr, bi hitr kje podrajsu :blink:

Na?eloma bi bilo lep?e imeti 16-tke, ker vidim tudi pri drugih spedenanih mazdah, da imajo ve? ali manj 16-tke.

215 pa ne bi gor daju, ker ?e s 195 ne gre nikamor :ne vem:

...no bom povpra?u kolk ho?e met za tist komplet pa da vidmo.

Napisano

Nevem to?no al 35 al 40 mm, je pa defenitivno premalo!

 

Sem gledal KAW fedre kjer se avto zni?a spredaj za 60mm zadaj pa za 40!

 

Sam nevem ?e bo to dosti. Al je ?e mogo?e kdo najdu kako ni?jo varianto, al pa mogo?e ve kako predelati fedre da bi ?lo ?e ni?je.

 

Jaz bi rad da bi bil avto nizek brez dodatnih spojlerjev :D

Napisano

..problem bo ker bo? povsod podrgnu potem, jest mislim nabavt lepe podalj?ke in ne FF-style, tako da bo potrebno pazit samo prednji podalj?ek, ?e bi bil pa cel avto nizek bi pa zihr podvzje povsod porajsu tko da...

60 mm je pa ?e kr ornk ne :)

Napisano

Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok. :jupiii:

Napisano
  je Symon napisal:

Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok. :jupiii:

 

 

:bravo::bravo:

 

Lega z eibachi in str?animi amortizerji je res super, ?e sploh ?e so gume nove

 

So pa mazde original res hodo visoke. Moja z eibachi je ?e vedno vi?ja od original honde civic :ne vem:

Napisano

...ma sam ne sme gledat k tavelk zetor ne :blink: ...sam so res visoke, jest ne vem, a so jih za po njivam naredil al kako? ?e vedno ?akam ceno za tiste feltne pa gume, ?e bo ugodno pol vzamem druga?e pa na 15-tkah ostanem.

Napisano
  je STAJERC napisal:

Nevem to?no al 35 al 40 mm, je pa defenitivno premalo!

 

Sem gledal KAW fedre kjer se avto zni?a spredaj za 60mm zadaj pa za 40!

 

Sam nevem ?e bo to dosti. Al je ?e mogo?e kdo najdu kako ni?jo varianto, al pa mogo?e ve kako predelati fedre da bi ?lo ?e ni?je.

 

Jaz bi rad da bi bil avto nizek brez dodatnih spojlerjev :D

 

Ima? ?e mo?nost, da ti prestavijo spodnji kro?nik na amortizerju, posledi?no je potrebno ?e skraj?ati steblo amortizerja.

IPB Image
Napisano

Se strinjam s tem kar je Din napisav, ker men je tut majstr ponudil (ko smo montiral apekse - 40 mm), pa sem mislu da bom mev ?e vedno d?ipa ?erokija, no in bi lahko ?e ?al?ke skraj?al oz. kokr kol se temu ?e pa? re?e in s tem bi prdobu ?e vsaj 2 cm navzdol!

 

Sicer pa ?e misl? ?e kako plasti?no ?aro na avto obe?at, pol ga res najprej spusti, pol pa plastiko gor in ostalo robo, ker kolega (RedWIND - rde? megane) je najprej dal gor neke total nizke pragove, pol pa je ?el avto na operacijo mejd in apeks, pa je blo treba pa? prage dol, pa jih kraj?at, itd. cel fuuuk vse skupi v glavnem.

 

Se pa spla?a (bolj za lastno veselje seveda), ker zadnji? ko sem mel avto zraven enake 323 F BG, mi je bla tista zraven prov sme?na, pa ?eprav je vi?ja samo teh 40 mm!

 

Fantje za v hribe pa je LADA NIVA, no loh je tut za na njivo al pa vinograd ?e ga kdo ima!!! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sj so mi ?e rekli, da lahk prestavim ?al?ko amortizerja, sam pol bi mogu to naredit verjerno takrat ko sem obnavljal amortizerje.

 

A se da to naredit brez da razdre? amortizer. Mislim oboje.... ?al?ko prestavit pa steblo skraj?at.

Napisano

Ja tkrt bi blo dobr da bi ti to nardil, dobr tut zdej, vsaj spredi bi se ti kr spla?al ga zni?at, se mi zdi da bi mev stro?ka kakih 15 kil SIT, sam bo? mev pa velik lep?i avto! :)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

no hvala, zdej si morm to zapomnit :) :) ...tema je good, ker avto bom ni?al in mi kar prav pridejo va?e izku?nje s temi zadevami :D

Napisano

Aja pa ?e bo? dajal gor taprave feltne, se pravi 4 krat 100, po ne pozabit na distan?nike oz. pu?e se temu pravilno re?e, ker druga? bo? mev luft v sredini feltne, kar pa niti slu?ajno ni dobr, pa ?e zadeva te pride samo cca. 2 al 3 kile sit! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

jaz mam spu??eno za 4 cm ,pa tudi 323c imam, pa felne so go 4x100 z gumami 195/50/15. Zgleda dobro, lega pa je odli?na, samo ?e menja? fedre ,daj ?e tudi ?portne amortizere polek.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.