Pokliče sodelavka, ki je na bolniški. Pa pove:
- "Dva dni mam že drisko. Pa grem k zdravniku. Pa me tam sprašujejo: 'kašljaste, kihaste, maste vročino?' Pa kak naj kašljam, butel, če še prdnit ne upam!"
Ne morem odgovoriti.
Sprašujem pa se zakaj nam je tako težko enako vprašanje nasloviti na servis?
Gre za našo pravico in njihovo dolžnost - da smo informirani o cenah! Verjetno zaradi izkušenj z njihovim odnosom do strank, kot da nekaj skrivajo ... Smo tudi sami krivi, da je tako. Zato zahtevajmo informacije od njih, da se navadijo.
II. poglavje
OZNAČEVANJE CEN IN BLAGA
14. člen
(navajanje in upoštevanje cen)
(1) Podjetje za blago, storitev ali digitalno vsebino, ki jo ponuja potrošniku, vidno označi ceno, ki vključuje davek na dodano vrednost, če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost.
(2) Cena blaga, storitve ali digitalne vsebine je označena v eurih.
(3) Podjetje upošteva označeno ceno.
...
III. poglavje
INFORMIRANJE POTROŠNIKOV
18. člen
(predhodne informacije)
(1) Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:
1. glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;
2. firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
3. končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
5. plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
...
Če se vgrajeno blago za opravljeno storitev obračuna posebej, mora biti potrošniku na razpolago cenik vgrajenega blaga.
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (PISRS)
Pravilnik o načinu označevanja cen blaga, digitalnih vsebin in storitev ter objavi znižanja cene blaga (PISRS)
Zanima me, je kdo že imel servis za 5. leto Mazde CX-30, bencinar, ročni menjalnik, AWD, Skyactive-X motor, na uradnem servisu in kakšna je bila cena, če je vse OK (prevoženih km 33.100).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.