Skoči na vsebino

Teflonaska tesnila ventilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?anje za poznavbalce mazdinih motorjev.

Ali je res, da se teflonska tesnila na ve?ini mazd ne da zamenjati brez razdiranja glave motorja. Vpra?ujem zato, ker se na citroenih to da pod pogojem, da ima mehanik posebne kle??e za odstranitev starega teflona. Gre za stro?ke takega posega, ki so v tem primeru ni?ji kot pri demonta?i glave motorja.

Mehaniki okoli Celja, tudi poobla??eni pravijo, da se to ne da, jaz pa dvomim v te navedbe.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sem ?el sedaj opazil tvoje vpra?anje.

 

Praviloma se vsa teflonska tesnila na vseh motorjih menjajo z demonta?o glave. Le malo vrhunskih mojstrov jih lahko zamenja brez demonta?e. Ker za menjavo teflonskih tesnil je potrebno sneti vse z ventila, tudi vzmet, in potem nima? stvari, ki bi ti dr?ala ventil, da ne zdrsne v valj. Ker pa je steblo ventila velikokrat "prekratko", ga potem nima? s ?im prijet, da ga potegne? nazaj. Pa tudi za snet zagozdo s stebla ventila, ki dr?i vzmet, je najla?je, ?e je ventil na drugi strani podlo?en. In ker vse to zahteva vrhunsko znanje in vrhunsko spretnost, se praviloma sname glava. Motorju, ne mehaniku, da ne bo pomote...

Najve?krat je tako, da je potem glava motorja na delovni mizi precej bolj dostopna in zato hitreje narejena, kot ?e bi se delalo na motorju. Pa ?e spotoma se pregleda same ventile in sede?e ventilov.

Napisano

Sem ?el sedaj opazil tvoje vpra?anje.

 

Praviloma se vsa teflonska tesnila na vseh motorjih menjajo z demonta?o glave. Le malo vrhunskih mojstrov jih lahko zamenja brez demonta?e. Ker za menjavo teflonskih tesnil je potrebno sneti vse z ventila, tudi vzmet, in potem nima? stvari, ki bi ti dr?ala ventil, da ne zdrsne v valj. Ker pa je steblo ventila velikokrat "prekratko", ga potem nima? s ?im prijet, da ga potegne? nazaj. Pa tudi za snet zagozdo s stebla ventila, ki dr?i vzmet, je najla?je, ?e je ventil na drugi strani podlo?en. In ker vse to zahteva vrhunsko znanje in vrhunsko spretnost, se praviloma sname glava. Motorju, ne mehaniku, da ne bo pomote...

Najve?krat je tako, da je potem glava motorja na delovni mizi precej bolj dostopna in zato hitreje narejena, kot ?e bi se delalo na motorju. Pa ?e spotoma se pregleda same ventile in sede?e ventilov.

Na internetu je prikazano kako se to dela na miatinem motorju. Problem z be?anje ventilov se re?i tako, da se pomekne bat v zgornjo to?ko na tistem cilindru, kjer se iz ventilov sname teflon. Za do je potrebno posebno preprosto orodje z dvema "?eljustima", ki primejo teflon skozi vzmet in nato preko navojnega dela na sredini (podobno kot apciger) po?asi izvla?i teflon. Na njegovo mesto se da novega in sestavi zgornji del ventila in tako se potem z obra?anje glavne gredi re?i vse ostale cilindre. Pri tem je pomembno, d je tak poseg cenej?i in bolj priro?en, ker ni potrebno menjati tesnila glave in ga pozneje ?e zategovati. Vendar je o?itno tak poseg "?pansko" selo za uredne servise in tudi druge splo?ne mehanike, saj jim snemanje glave prinese ve? ?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mi smo na marcedesu to naredili tako, da se je iz stare sve?ke naredil nastavek za priklop pnevmatske cevi. Potem se da motor v ZML in priklopi zra?ni tlak (seveda je pogoj dovolj dobra kompresija in ne prevelik tlak, da ne obrne motorja). Potem pa z orodjem razstavi? vzmeti zamenja? teflone in sestavi? nazaj. Da bi pa mazda imela posebne teflone pa ne vem.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.   Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...
    • Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.
    • Dejansko je to edini smotrni način uporabe EV-ja. Tako cenovno kot časovno. Vse ostalo pa le in samo občasno parkrat letno.   Ker, ko enkrat doživiš tole .... nisi več EV fanboy    
    • Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.   Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.     Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača  polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.     Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.   Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
    • Meni se na oko zdijo še vedno visoki. Tole pobereš precej kamnov in korenin.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.