Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo,

 

Odlo?am se za nakup Mazde3 in bi izbral spodnjo konfiguracijo. Ima kdo kaj izku?enj z avtomatiko pri Mazdi? Tukaj kak?en prodajalec?

 

 

Jaz imam sicer sestico z avtomatskim menjalnikom... Predvidevam, da je trojki podoben menjalnik ... Jaz sem zelo zadovoljen... Deluje odlicno, zaenkrat v slabih 50.000 km se niti enega problema z menjalnikom...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kdaj bo? pa menjal olje v menjalniku?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jest nikoli... Za to naj bi poskrbeli na servisu, ko bo tako dalec... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No tako sem mislil, kdaj je pa predpisano?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ce po pravici povem, nimam pojma... Zaupam servisu... Avta nisem kupil zato, da bi se ubadal s tem, kdaj je treba kaj zamenjat... ;) ampak zato, da ga uporabljam... Ko je predpiasn servisni interval, poklicem servis, se zmenim za termin, pripeljem, placam in odpeljem ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

True, spra?ujem zato, ker ponavadi na uradnem servisu trdijo, da menjava ojla ni potrebna, potem Pa vse skupaj umre.. Stroka seveda zagovarja menjavo..

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Ja to glede Avtomatskega menjalnika je ?udno, prijatelju so tudi rekli, da na Mazdi 5 Avtomatiku ni potrebno menjati olja??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ma ja, pa na peugeoju trdijo isto, pa najbr? ?e kje...Ko so problemi je pa jok in stok. ?e pa pogleda? na kaki resni firmi, ki obvladajo AM ti pa vsak re?e, da je zelo priporo?ljivo menjat olje.

Napisano

Ja na Mazdi pa ne priporo?ajo, ker ko da? noter novo olje, je potem to agresivno in ti po?koduje tesnila.   Baje :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Yep. Dvojko trojko in kmalu se ostale

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

da malo prebudim to temo, nabavil novo mazdo 3 ampak nekaj me je zmotilo in sicer nastavitve,radio.....itd. vse kar ima na sredinskem ekranu da ni v slovenskem jeziku....kasneje sem ?e zrihtal navigacijo in je samo v angle?kem jeziku......ali smejo prodajati izdelek v katerem je mo?no izbirati med jeziki, sloven??ine pa ni

Napisano

To je bila tema ?e davno in sem vpra?al tudi na sre?anju s predstavniki uvoznika MMS. Na?eloma smejo mi pa ni logi?no zakaj ni prevodov, ker ?e jo znajo v vsak klin?ev elektronski gadget na?timat v avto, ki pa stane 100x ve? pa je to skoraj tabu.

33112_1.png

Napisano

nevem malo se mi zdi sporno za na? trg, nevem kolk jezikov je noter celo srb??ina

 

Sporno nikakor ni... ker ce bi bilo to zakonsko doloceno, se ne bi smeli prodajati... Morajo biti le slovenska navodila... te pa dobis ob nakupu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zavedajo se, da prevod v Slo ni jezi?ek na tehtnici pri nakupu in zato jim je vseeno. ?e pa bi se folk odlo?al tudi glede tega ali bo kupil dolo?en avto ali ne, bi zelo hitro imeli vsi prevedene vse funkcije avta v Slo. ?al smo pa najve? krivi prav kupci, ker gre kupovanje po tej prioritetni lestvici:

 

1. v?e?na zunanjost in wow faktor pri sosedih

2. ugodna cena in var?nost

3. zmogljivosti in oprema

4. v?e?na notranjost

5. ostale malenkosti

33112_1.png

Napisano

Zavedajo se, da prevod v Slo ni jezi?ek na tehtnici pri nakupu in zato jim je vseeno. ?e pa bi se folk odlo?al tudi glede tega ali bo kupil dolo?en avto ali ne, bi zelo hitro imeli vsi prevedene vse funkcije avta v Slo. ?al smo pa najve? krivi prav kupci, ker gre kupovanje po tej prioritetni lestvici:

 

1. v?e?na zunanjost in wow faktor pri sosedih

2. ugodna cena in var?nost

3. zmogljivosti in oprema

4. v?e?na notranjost

5. ostale malenkosti

 

Vecina itak pojma nima, kaj vse avto, ki ga kupijo, omogoca ... marsikdo sploh ne ve, tehnicnih podatkov o motorju (moc, ...) vedo le to ali morajo tankati bencin ali dizel :) ... Poleg tega ne vedo niti tega, katere sisteme ima vozilo vgrajene (lep primer je nedavna "zogdbica" o paru, ki je bil 12 ur zaklenjen v avtu :) ) .... Sploh starejsi (in zenske) ponavadi kupuje tako, da gredo v salon (ponavadi kar samo v tistega, kjer so servisirali prejsnji avto) in pogledajo barvo, obliko... se vsedejo not... in vprasajo, koliko stane... pa koliko je popusta :) ... In ce to vse stima, je kupcija sklenjena ... TO, ali ima ABS, ESP, tempomat, navigacijo,... jih nemalokrat niti ne zanima... in tudi ce imajo vse to, ne vedo da imajo oz. jim je zadnja briga :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni,

Sam imam Mazdo 3 G100 petvratno, bencinar (kupljena konec leta 2014). Kar se ti?e same vo?nje se mi zdi avto res vrhunski, udoben, skratka za vozit fenomenalen!!! Kar pa se ti?e porabe, pa sem razo?aran. Moja porabi trenutno okoli 7l (malenkost ve?), kar se mi zdi ob?utno preve?! Dnevo delam relacijo 70km v eno stran, vozim max do 140km/h praviloma 120km/h, od tega je polovica ceste avtocest, ostalo ovinki. Ko sem jo kupoval sem upal da bo poraba moje vo?nje nekje okoli 6l. 

Tukaj berem, da je ve? lastnikov Mazde 2. No tudi sam sem bil lastnik treh Mazd 2. Prva je bila letnik 2009 in je po dobrem mesecu kon?ala v zimskih razmerah pod cesto, v reki :(. No takoj smo jo zamenjali za drugo in z njo v ?tirih letih naredili 190 000 km, avto je delal brezhibno, menjali smo samo bremze in enkrat kon?nike (slaba cesta). No poraba je bila med 6,2 do 6,4 l. Leto dni nazaj smo jo zamenjali za novo dvojko in poraba je bila manj?a - 5,8 do 6,2 l. Relacija je ista tudi z trojko, katero smo sedaj kupili zaradi pove?anja dru?ine. Kot zanimivost pa lahko povem da sta mi obe Mazdi 2 pred prvim servisom kurili ob?utno manj vsaj za 0,3 -0,4 l. Pred 4rimi leti se mi je zdelo to malce ?udno in sem mislil da sem kaj zame?al, potem pa sem pred letom dni opazil, ko sem kupil ponovno isto Mazdo (razlika je samo ta, da je bila Mazda2 letnik 2014 delana za Avstriski trg in se lu?i niso pri?igale samodejno), da se je dejansko poraba po servisu na 20 000 ob?utno pove?ala. (enako sem ugotovil ?e pri prej?nji, vendar sem takrat sam sebe prepri?a,l da se vrjetno motim)!

To sem napisal, ker ste nakateri primerjali porabo dvojke in trojke na istih relacijah, vendar da je pri vas poraba v prid trojke! No pri meni na ?alost ni tako, trojka mi porabi skoraj liter ve?, ?e pa gledam ra?unalnik mi porabi dober liter ve? (7,4)!!!

 

Bil bi zelo vesel ?e mi kdo zna razlo?iti ?emu imam tako veliko porabo, kako jo zmanj?am in mogo?e, ?e se komu sanja zakaj sem imel po servisu ve?jo porabo????

 

?e enkrat, ?e ne gledam porabe, je Mazda 3 zame res vrhunski avto v vseh pogledih, in ?e kdo okleva nad nakupom, mu jo osebno resni?no svetujem!!!

 

Lp

Napisano

Mogo?e G100 je malo ?voh zato pije ve?, zato ve?ina kupuje G120

ej se strinjam.... :prstgor: ker ti novi motorji so ok. :D  lp :rolleyes:

Napisano

Na sprit monitorju mislim da je povpre?je dobrih 6. Zakaj tvoj pije ve?, gre mogo?e iskati v sami vo?nji. Mogo?e se ?e ni vse uteklo vse skupaj. Dvomim pa da 120 popije manj. No vsaj po eni testih sode? so rekli da iam g100 dalj?a prestavna razmerja, vsaj misli da to velja za ?esto prestavo in je po AC manj tru??a ker se vozi z ni?jimi obrati. 

Napisano

zdaj lahko malo ve? napi?em, ker prej sem pisal pred koncem ?ihta, mogo?e se ?e ni ulaufalo, jaz sem imeli porabo z to hitrostjo sam v avtu z tempomatu 6,8l

je pa blo pol konec avtoceste tako da nevem ?e bi ?e kaj dol padlo

dva tedna nazaj sem ?el iz kp v nm in trije v avtu hitrost 130-140 mi je pilo 7,5l

za nazaj sem ga ene 5 minut malo ?ponal 160-170 tudi za kratek ?as 180 sem imel 8,0l

mestna vo?nja ?e res pazim ampak res pazim penzjonisti?na vo?nja sem imel med 4,8 pa 5,5 ?im pa je normalna oziroma mal bolj dinami?na 6-6,5

tako da ?e ima? vo?njo bolj v klanec je sigurno ve?nja poraba ker pomoje je pre?voh ?e se prav spovnem motor G100 je 1.6 motor?

?e jaz dolo?ene klance z 2.0 motorje G120 sem moral ni?at v peto predstavo

Napisano

Mislim da ima g120 dalj?a prestavna razmerja kot g100 ker pri 130 kmh je mislim da pri g120 okoli 2500 obratov pri g100 pa blizu 3000. druga?e pa se more ?e vse ulaufat pa tud g120 po avtocesti manj pije ker je mo?nej?i motor in se ne matra toliko vsaj pri vi?jih hitrostih od 120 naprej. sam imam relacijo bre?ice novo mesto pa sem kar zadovoljen. po ra?unalniku mi pi?e poraba 6.5 pa ne ?param . ve?ino se nas pelja 3-4 notr. Pa tud zimske gume pripomorejo k ve?ji porabi. 

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.