Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

pri mojem na?inu vo?nje je ?isto vseeno ?e so 18 gor. problem bi lahko bil samo z poslab?anjem udobja..

In porabo goriva ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjemi, da se pozna - uporabljam zimske 205/60/16 in letne 225/45/18. Razlika se lahko ob?uti tako pri pospe?kih kot pri porabi.

 

?e samo ?irina daje ve?ji zra?ni in torni upor pa nezanemarljiva je tudi te?a. Zimsko kolo tehta 19kg letno pa 24kg. Se pravi 5kg razlike krat ?tiri kolesa je to 20kg razlike in ker so kolesa neke vrste vztrajniki dejansko teh 20kg razlike, ki jih je treba zavrtet pa? vpliva.

 

Vse to pa vpliva tudi na par deci razlike v porabi, ki bi sicer bila ?e ve?ja, ?e se ne bi malo izravnalo zaradi ve?je porabe v zimskih razmerah.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja pozabili ste ceno....................................mazda ima ?e tako XXX dimenzije, ko pa gre? iz 16/17 na 18 ali 19 razred te srat prime, ena taka guma bo reci pi?i 200?, ?e ni glih kitajska

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Pozdravljen,

Jaz imam ANDROIDA in ni nikakrsnih tezav. Vse deluje brezhibno, USB vticnika pa je koristim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot kaze, 17" sploh ni homologiranih... 

 

Navodila za uporabo >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/0c02e_Mazda3_8DY7-EE-14H-SI_Edition1_OM_LR.pdf

 

skitched-20150211-074016.jpg

 

 

 


Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

 

 

Tam so navedene pomoje samo tiste dimenzije, ki so ze homologirane (ali pa jih je celo manj kot je homologiranih dimenzij :) ... Za druge dimenzije pa bi se bilo pozanimati, kako je s tem, da bi sam homologiral ... 

 

 

 

Pri moji sestici je v prirocniku navedeno tole:

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

V homolagijskem kartoncku pa so navedene tele dimenzije:

Mazda6_2013_-_homolagacija.pdf-20150211-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne morem verjet... ?zmeden? ...

Pol sploh ne more 17" homologirat... :ne vem: ...

 

 

Sem popravil svoje sporocilo... Najbolj tocen podatek bo nasel v homologacijskem kartoncku... Se pa verjetno da tudi homologirati druge dimenzije... kaksen je pa postopek pa ne bi vedel... 

 

EDIT: Tukaj je bilo nekaj govora o homolaciji platisc >> http://www.mazda-si.net/topic/9407-homologacija-plati??/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :party0035:   Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

ej..pol ima? pa res stro?ke... :blink: ,,,nepotrebne. lp  :D  B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

ja res ?e si ?eli? pol pa gre? v to ... :ouje:  lp  :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e ena zanimivost pri trojkah...skupna masa prikolice brez zavore je 600kg!!! Se pravi, da klasi?no navadno prikolico NE SME vle?i...tisto s skupno 750kg pa brez zavore... Zanimivo...

 

Homologacija za spremembo plati?? je 30 ali 40 ?...  Sam ne vem, kak lahko kaj spremeni?, ?e ni v navodilih za uporabo avta... Pol bi moral tudi prehomologirat nosilnost za prikolico brez zavore...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V homologaciji pi?e katere velikosti so tovarni?ko dovoljene. ?e pa ?eli? predelavo kupi? plati??e,  ki ima TUV za to Mazdo in lahko ti Homologira? katero koli dimenzijo ki je tam napisana. Homologacija pa tudi ni nek Bav bav. Kot sem zgoraj napisal ima? tudi poceni 17 gume potem na voljo.

 

poglej ta link

 

http://docs.reifen.c...n5/00218478.pdf

 

potem lahko da? gor tudi dimenzijo 225/45/17 ki pa ni predraga

 

Homologacijo pa naredi? v polno ustanovah in ni kot je bilo v?asih samo LPP in RTI

 

http://www.amzs.si/spremembe_in_predelave/default.aspx

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.