Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je ja :) Ena je crknjot :)

najbolje bi bilo dati pod odbija? kar eno tako lampo kot je za DRL.....

Pi?uka ful ti dobr svet..pr men je kot da bi mel petrolejko zraven :)

je pa tudi ob?utljivost kamere pomembna, ker rikverc lampe na mazdi 5 so visoko zgoraj, sploh ne svetijo na tla v bistvu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

power led 10W z napajalnikom/usmernikom pri rezervi (to so te kabli). ampak kakor je LED zunaj na vremenskih vpolivih je to en velik drek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej ?e prav razumem imate nekateri za "rikverc" lu?i LED-ice?

 

Pa se to da zamenjat brez te?av? Je sploh kaj efekta oziroma razlike med navadnimi belimi in LED belimi "rikverc" ?arnicami?

 

Je menjal ?e kdo lu?i za tablice? Razmi?ljam o temu, da bi zamenjal s kakimi bolj belimi, saj je sedaj bolj "rumena" svetloba.

 

Gledal sem od Osram Cool Blue Intense w5w - bolj bela svetloba (to niso LED-ice, ampak navadne lu?i, tako da ne rabi? ?e upora zraven).

Napisano

Ej....?estitke za nakup nove Mazdurine...lp

Napisano

Nekaj me zanima. Po nekaj ve? kot 100km prevo?enih sem opazil, da je menjalnik  trd in da v?asih, sploh ko je ma?ina hladna, ne pretakne v dolo?eno prestavo zlahka. Najve? te?av imam sam pri menjavanju v tretjo, ?etrto in peto. Ali se s ?asom kaj zmeh?a zadeva? Je kdo opazil podobno?

Napisano

Bo se zrihtalo po?asi :) Jz zaenkrat nimam ve? te?av s tem. Prej na za?etku sem jih mel potem pa vse manj. Zdej mam 30 000 km prevo?enih. Pa ?e ne gre prvi? lepo v prestavo pa po?asi z ob?utkom prestavi ne mo?no rint :)

:zoom-zoom:

Napisano

Pri meni je obratno in sicer ne morem v prvo, drugo in tretjo ter obratno - se dogaja kar pogosto :)

 

So mi na servisu ?e urejali to zadevo, ampak ni ni? bolje. Sedaj imam prevo?enih 32.000km.

 

Bom naslednji? na rednem servisu ponovno izpostavil te?avo, naj ponovno preverijo zadevo in odpravijo te?ave.

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

:zoom-zoom:

Napisano

?udno, a zdej so pa ?e menjalnike pokvarli :) Pa Mazda je znana po tem da so menjalniki top, ampak res top :)

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Jaz bom ?e nekoliko po?akal, da vidim, ali se zadeva zmeh?a, ker imam res samo 100km na ?tevcu. ?e pa po par tiso? ne bo spremembe pa se bom kr oglasil pri poobla??enem... Tnx za info...

Napisano

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

Sme? vpra?at :) nisem delal iz muhe slona ker ni bila to taka vlka re?. ?e je kdaj pa kdaj za?tekal se mi je zdelo normalno ker je pa? novo. Pri ogretem motorju in menjalniku je laufalo tak kot mora. Zdej pa tud ko zjutraj ?tartam tega ve? ne opa?am pri teh kilometrih ki sem jih naredil. Pa? ne letim za vsak drek k servisu da mi ne ?arajo po avtu ker v?asih nardi? ?e slab?e kot pa bolj?e.

:zoom-zoom:

Napisano

Meni se tudi tu pa tam zgodi, da ne gre v 3. ali 4., kot da bi bila prisotna neka mehanska prepreka. Na tujih forumih pravijo, da se morajo na?telati vzvodi do menjalnika..

Ampak ?e to dela nekdo ki nima pojma, lahko zjebe ?e ostale brzine :) Tak da bom kar pustil do prvega servisa tako kot je..

Napisano

Kako pa imate kaj porabo? Jaz imam kar nekaj mestne vo?nje in imam pri G120 motorju porabo 7,2. Prej sem imel Opel Astro 1.6 in sem nisem pri?el pod 7,9... 

6.5 brez ?paranja G100

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.