Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz imam na regionalki 50-70-90 maribor ptuj ob lepi vo?nji rekord 4,5l. to je vo?nja po predpisih, ponavadi ?e koga ki vozi 65 na 90 prehitim.. po ac ne vozim.. druga?e imam pri tretjem tanku porabo 5,7l, to je me?ano z mestom. imam pa 1,5 ma?ino. baje pa,da 2,0 120km porabi ?e manj. lp

Napisano

Jaz imam 2.0 in imam trenutno porabo 7.0. Je pa res, da je ve?ina vo?nje slu?ba in domov, kar je v eno smer 12km in kar nekaj mestne voznje. Tudi izven mesta ni neke klasi?ne regionalne vo?nje, saj je precej semaforjev in le?e?ih policajev. Lahko bi bilo bolj?e, a sem imel prej na Oplu 1.6 porabo 7.9. Verjetno bi bila na G100 ?e malo ni?ja...

Napisano

Samo toliko v vednost, da boste seznanjeni vsi, ki imate radarski tempomat.

 
Nova Mazda 3 ima radarski tempomat, kateri moti merilce hitrosti prometne policije in to je po zakonu prepovedano. Tudi ?e gre za serijsko vgradnjo, je ?e vedno nelegalno.
 
Mazda bo verjetno morala izdati ali programski popravek ali pa enostavno menjat modul za zaznavo ovir.
 
Ve? o temu si lahko preberete na alter forumu v splo?ni debati za avtomobilizem: http://www.alter.si/tabla/showflat.php?Cat=0&Number=2196164&page=0&vc=1#Post2196164
 
Napisano

A je kdo od vas ze rocno izracunal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dej povej mi glede kamere a vse ok ?pila , ker jaz imam en kup motenj (slika se vrti )je pa ?ajna za 10 eurov.


Sej je 5 lukenj,pa dva razmerja med luknjami  sam ne vem a folk prov ogla?uje al ne.

Napisano

Ne vem a je problem v kameri ali infortejment sistemu .

Sem naro?il ?e eno samo od drugega proizvajalca , upam da je drugi - ?ajna 

Upam da je problem v kameri.

Napisano

revolution top za reve?e :) moji plani so ?e:

 

18" ali 17" felne

eibach pro kit

za??ita noska z prozorno folijo, verjetno streha v glossy black folijo

original ameri?ki spojler?ek zadaj tudi glossy black

 

to bi blo zaenkrat. :) 

Napisano

Pozdravljeni Mazda?i. Sem lastnik nove Mazde 3 REVOLUTION SP G120 titanium flash barve. Imam jo 14 dni in sem prvozil okol 600 km. Lahko re?em, da je super zadeva. Proti moji 11 let stari Mazdi 3 je :notworth: :notworth: :ouje:.

Vidim da ste eni ?e montirali kamero za vzratno vo?njo in me zanima ?e je priklopljena na obstoje?i prikazovalnik - touch screen al je posebej.

 

img2688.jpg

 

20150319174131.jpg

 

20150316090808.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 
Napisano

Ej...lapa.M.pa naj ti lepo slu?i...lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.