Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko lepo ?aka? na semaforju, hitro pogleda? kdo ti je poslal sms in mu odgovori? s hitrim naprej nastavljenim odgovorom..

Eto.....o tem govorim....vmes pa zelena, skratka clovek ne more iz svoje koze, kot da nekdo na drugi strani ne more razumeti da ljudje nismo strojinki smo stalno prikonektani.

 

P.s. Sem itjevec in to kamor gre trend je pogubno. Sedaj je zunaj tudi vizir za motoriste na katerem lahko gledas sms, viber....WTF!

 

In to vse iz naslova varnisti....gre pa za poneumljanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope :)

 

post-9026-0-50947400-1461494042_thumb.jpg

 

Nekaj statistik, ?e komu koristi:

 

- Skupaj prevo?enih 2320 km

- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)

- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)

 

Plusi:

 

- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam :)

Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.

- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.

- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.

- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.

- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.

- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.

 

Minusi:

 

- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh. 

- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.

- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/

- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.

- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.

- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )

- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.

 

 

Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen :)

 

 

 

 

Napisano

Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope :)

 

attachicon.gifDSC_0075 (1).JPG

 

Nekaj statistik, ?e komu koristi:

 

- Skupaj prevo?enih 2320 km

- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)

- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)

 

Plusi:

 

- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam :)

Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.

- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.

- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.

- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.

- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.

- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.

 

Minusi:

 

- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh. 

- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.

- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/

- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.

- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.

- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )

- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.

 

 

Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen :)

Tudi jaz sem 2 meseca po nakupu mazde 3 naredil roadtrip po Evropi, ?vica, Francija, Belgija ter ju?ni del UK in seveda vmesne tranzitne de?ele. Skupaj se je nabralo 4500k. Moja ima en nivo slab?o opremo in ?ibkej?i motor. Po enem letu sem zelo zadovoljen s kakovostjo izdelave in relativno nizko porabo.

Napisano

No pa smo v sne?ni apokalipsi pogruntali kaj se zgodi z SBS ter MRCC v slabem vremenu :) 

 

?e ti brozga prekrije prednji radar najprej neha prepoznavati vozilo pred tabo (ADD ve? ne ka?e slike avta), potem se pri?ge pa lu?ka za izklop/napako SBS sistema. Dokler ne spuca? senzorja in restarta? avtomobila se tempomata ne da ve? vklopiti.

Napisano

mislim da imas v navodilih napisano kako vklopis "normalen" tempomat.

 

To s snegom sem sedaj tudi jaz imel, ampak mi je popolnoma logicno.

Sem pa sedaj videl kako sem "odvisen" oz. razvajen od MRCC :)

Napisano

To sem jaz dozivel februarja ... :) >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=359251

 

IMG_8747-20160212-080111.jpg

 

IMG_8754-20160212-080428.jpg

 

 

Se pa pomoje da MRCC izklopit in potem deluje samo kot navaden tempomat 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej je imel tud TSC/DSC izklopljen, pa je vrtelo na mestu do 100km/h.

33112_1.png

Napisano

V?eraj prvi? do?ivel SCBS v akciji. Avto pred menoj je zavijal na parkingu desno jaz pa sem hotel z nezmanj?ano hitrostjo malo na tesno mimo njega levo. Avto pa polna po bremzi :) me je fajn presenetilo..

Napisano

Si bom sposodil kar tole temo ali mogo?e imate informacijo, ?e je bila na avtosalonu v Pekingu predstavljena prenovljena (facelift) Mazda 3oziroma kdaj in kje bo predstavljena.

Napisano

Si bom sposodil kar tole temo ali mogo?e imate informacijo, ?e je bila na avtosalonu v Pekingu predstavljena prenovljena (facelift) Mazda 3oziroma kdaj in kje bo predstavljena.

Google anyone? FL pa elektronsko ro?no je fasala

 

http://paultan.org/2016/03/16/spyshots-mazda-3-facelift/

https://www.google.si/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=mazda%203%20facelift%202016&oq=mazda3%20face&aqs=chrome.2.69i57j0l5.5618j0j4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Opravil sem prvi servis na 15000km pri Selmar Celje.

Cena 237?.

 

Meni se zdi drago, jaz sem za 6-ko dal na 20.000km mislim da 180?

Napisano

A niso intervali na 20.000km? vsaj meni so tako rekli za mojo G120...

 

Servisni interval je na 20.000 km ALI 12 mesecev... kar prej pride ... 

 

Prirocnik, stran 6.4 >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/98728_Mazda3_Navodila_za_uporabo_8DZ5-EE-15J-SI_OM.pdf

 

skitched-20160506-121846.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Opravil sem prvi servis na 15000km pri Selmar Celje.

Cena 237?.

To so te pa fajn odrli... Jaz sem dal za prvi servis 120?...letnik 2014 G100.

Napisano

Grrrr. Nisem preverjal cen na drugih servisih. Sem mislil da je usklajeno. Je pa bencin, 100KM.

Ni? ni usklajeno...odvisno je od tvojih pogajalskih sposobnosti... Lahko pa prinese? tudi svoje olje, ki ga dobi? za 7?/liter, original...

Napisano

Malo menjam temo, ali tole dr?i, kar sem prebral na neki ameri?ki avtomobilisti?ni strani, da bo prenovljena M3 tudi v karavanski razli?ici ?

 

2016 Mazda 3 Redesign

 

Although some newness are planned for 2016 Mazda 3, the overall look of this model will remain pretty much the same. Just like current model, it will be offered in several body styles sedan, hatchback and wagon. It will sit atop the same Skyactiv chassis. The look will remain pretty much the same ?KODO: Soul of Motion? design language, which can be also found in models such as CX-5 and Mazda 6. On the other side, new high-performance MPS variant of Mazda 3 2016 year model will have much more emphasized sporty character, so it will look more attractive and more aggressive. It will be available only in hatchback body style and it is supposed to company?s player for ?hot hatch? segment where main competitors are Ford Focus ST and VW Golf GTI.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Imate novejši avto? Rutinski pregled pri mehaniku je po novem lahko drago presenečenje WWW.ZURNAL24.SI Vsa vozila v Evropski uniji morajo biti od leta 2018 dalje opremljena s sistemom za samodejni klic v sili eCall. Pri nekaterih proizvajalcih lahko po rutinskih pregledih v mehanični delavnici pride do dragega...  
    • Sem šel v Kranj in prodajalec je zatrdil, da ta model v CX-5 ne paše (naj bi bil prenizek) Po merah je sicer enak, kot vsi ostali v tej temi: 242 x 175 x 190 mm (D x Š x V). Zdaj pa sem zmeden, ali je narobe ocenil, ali je res originalni višji kot 190mm? Kakšne izkušnje?    
    • Fantje, tega nebi bilo potrebno, če bi vzgojili pošteno in olikano generacijo otrok! Problem je vzgoja in zavedanje o tem kaj te čaka, če odvržeš smeti v okolje ne v koš....  Vsak, ki ga zalotijo bi moral vsaj 1. mesec brezplačno pobirat smeti in basta....  Vse bi se sijalo od čistoče le mamice bi jokale.... 🥲😉
    • Sem opazil, da se večina pojavite na forumu okoli polnoči, ko je poceni štrom...
    • Vsega sploh nisem šel brat, ker ... ... ...    Očitno smo na nasprotnih bregovih in vsak prepričan v svoj prav. Za moje pojme so Rusi neupravičeno s svojo vojsko vstopili na ozemlje Ukrajine in zato so, za moje pojme, agresorji. In, za moje pojme, jih je treba naloviti iz Ukrajine nazaj v Rusijo. Čeprav se bojim, da se to ne bo zgodilo...   Napisal bom samo še tole, potem pa s to temo zaključujem:   Pravijo, da je bistvo demokracije v tem, "da večina ščiti interese in pravice manjšine" (npr.: poglavje 3.1., proti koncu ali pa poglavje .2., stran 10 spodaj). Je potem kaj čudnega, če vsak, ki misli, da se mu godi krivica ali pa bi rad zgolj dosegel svoje, takoj začne poudarjati, da je zatiran, odrinjen in v manjšini? V tem sodobnem, modernem, liberalnem času je najpopularnejše in tudi najboljše biti pripadnik manjšine. In je na strani odrinjenih, zatiranih, izbrisanih, enakomislečih, enakousmerjenih in vsedrugačnih nastala taka gneča, da so manjšine tiho in neopazno postale ne tako tiha in ne tako neopazna večina, večina pa je tiho in neopazno postala manjšina. Tiha in neopazna. In kljub širokoustnemu poudarjanju demokracije nimam prav nobenega upanja, da bo ta 'manjšinjska večina' poskrbela za interese 'večinjske manjšine'...   In te manjšine niso samo v Ukrajini, so tudi drugod. In tudi pri nas. Take in drugačne...   Zanimivo mi je pa to, da Judje pa nikoli in nikjer niso manjšina. Kjerkoli so - oni so narod...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.