Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve? kaj sej Tut golf nima ve? te funkcije. Tako da... Manj boli

Golf je se nedolgo nazaj imel pri bolj osnovnih paketih opreme na zadnjih vratih rocico za "kurblanje" :) .... Mogoce imajo se sedaj? :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se barchetta ma auto gor dol :)

 

Ampak itak bos danes nasel prej star avto s tem kot novega ne glede na znamko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

Zelo enostavna re?itev - avtomatski menjalnik. :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zelo enostavna re?itev - avtomatski menjalnik. :lol:

 

Skyactive Drive je kar <3

 

Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...

 

Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...

Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.

Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...

 

A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?

 

Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

 

Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...

 

Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..

 

Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...

 

Joj, moj prej?nji Peugeot je pa mel tko genialno narejeno, da si za avtomatsko odpiranje/zapiranje voznikovega okna moral tipko pritisniti na kratko, za sovoznikovo pa dr?ati kako sekundo. Ker je bilo glih obratno je to jasno pomenilo da se v 6+ letih nisem nikoli pravilno navadil kontrol :rolleyes:  Se mi pa vseeno zdi da znajo francozi take majhne malenkosti bolj porihtati - recimo stvari kot to da Mazda ne zna pospraviti brisalcev pri izklopu motorja, 16 let stari Peugeot pa je to znal.

Napisano

Kam pa pospravi brisalce? V prtlja?nik? :hudicek:

 

Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti

33112_1.png

Napisano

Kam pa pospravi brisalce? V prtlja?nik? :hudicek:

 

Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti

Po mojem je mislu,da brisalci dokoncajo premik do konca,tud ce vmes ugasnes motor... da ne obstanejo nasred sipe v trenutku ko ugasnes motor...

 

Ja,tle znajo met francozi dost poslihtane stvari... xp ma naprimer to varianto,da tud ce se pripeljes z brisalci na "on", tako sprednji kot zadnji; ob ponovnem zagonu motorja bo treba rocko dat na "off",in potem s5 na "on",da bodo delal... kar je fajn,ce ti tekom noci primrznejo na sipo in da ne zacnejo drgnt po sipi v istem momentu ko das kontakt...

Napisano

Mja mazda je pa? vozni?ko usmerjen avto, brez teh oh in sploh fi?erjev. Tako je.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Recimo vsi novi Hyundai (ali pa vsaj ve?ina) nimajo dvostopenjskih gumbov za ?ipe oz. imajo samo pri voznikovi pa ?e tam samo "auto-down", kar je precej nelogi?no ravno npr. pri speljevanju iz cestninske postaje. Ob?asno vozim ix35 in me zadeva precej moti, verjetno zaradi navajenosti na svojo M6. Nem?ki avti pa so to vedno imeli (?e le ni bilo ?e omenjenega vintanja na roko, heh) in kakor mi je znano ?e vedno imajo, torej dvostopenjske gumbe za vse 4 ?ipe. Bomo videli, ?e tiste ?rtice na vseh 4 gumbih pri novi M3 res to pomenijo - M6 ima to?no tako in ima za vse ?ipe dvostopenjski spust/dvig.  :)

12360_1.png
Napisano

Mja mazda je pa? vozni?ko usmerjen avto, brez teh oh in sploh fi?erjev. Tako je.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Kar ne pomeni da jih ne bi morali meti. ?e se gremo vozni?ko usmerjen avto - ja razumljivo je da not ni fi?rjev ki ga delajo po?asnej?ega, te?jega in nestabilnej?ega. Samo ve?inoma tega pa je software, ki (razen na pove?ano udobje) pa? nima vpliva na "vozni?ko usmerjenost".

samo ne pozabit, da francozom pol teh stvari v par letih pocrka :)

 

Kje si pa na?el tako zanesljivega francoza? :P

Napisano

S tem ko sem rekel vozni?ko usmerjen seveda ne pomeni da jih ne bi moral imeti. Ampak, vpliva do te mere da bi eventuelno manj ?asa namenili obstoje?im stvarem recimo. Na koncu je spet denar v igri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Pa dajte no razumet da so ?asi izjemno te?ki in da je potrebno var?evat. Zrno na zrno.. 

Ker je nekomu 120metrska jahta je prekratka, zato stikalca za ?ipe izgubljajo kontakte. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e ima kdo M3/revolution top, ve? kot eno leto ga prosim, da prilepi sliko sede?a, rad bi videl kako izgleda usnje.

 

damci, v slo dobavljivost od januarja naprej, v avstraliji od ponedeljka naprej :) izbolj?ave so hude notri (konzola, barvni hud, volan, izolacija, obloge), zunaj oblikovno maska spredaj in zadaj, meglenke, led lu?i :ouje:...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo! Zanima me, ce je tu gor kaksen lastnik 120km trojke z avtomatskim menjalnikom? Sem si rekel, da naslednji bo avtomatik pa vseeno mal kolebam (poraba, performance, doplacilo...), ni pa nikjer za sprobat.

Napisano

Kako se zadeva obnese v praksi? Kaksne hibe, koliko so slabsi performanci in ali odtehta tiste slabe dva jurja vec? :)

Zakaj bi bili slabsi performanci? Ce hoces probat dizelsko sestico z avtomatskim menjalnikom, prid do Medvod na kavo, da pe gres peljat... ;) menjalnik je verjetno pri trojki podoben... Edino kar je razlika, je ta, da ti isces bencinarja...

 

Mogoce je pa izacus kje blizu LJ doma... Pa se z njim zmeni za kavo in testdrive...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

Napisano

Kako se zadeva obnese v praksi? Kaksne hibe, koliko so slabsi performanci in ali odtehta tiste slabe dva jurja vec? :)

 

V bistvu se obnese super - kar se mene ti?e eden najpomembnej?ih kosov dodatne opreme (poleg MRCC za katerega je skoraj nuja) in sem z njim zelo zadovoljen.

 

Par to?k:

 

- Kot je Jest napisal se obna?a prakti?no identi?no kot se je tisti v testni Mazdi 6, tako da ?e bo? peljal ?estico je to bolj ali manj to.

- Pri mestni vo?nji menjuje zelo hitro (?e pred 3000 obrati), kar pri ti?ji bencinski ma?ini pomeni da v mestu zvoka motorja prakti?no ne sli?i?.

- Na avtocesti edino opazim da pri pospe?evanju / prehitevanju rad menja dol v 4. (kar je verjetno sicer posledica 120KM ma?ine). Je pa res da zaradi tega nekako nisem mel problemov s prehitevanjem - avto gre kar veselo do 150km/h+

- Za razliko od Peugeotovega menjalnika se mi ni zgodilo da bi zabluzil in vrgel v kako ?udno prestavo. Je malenkost po?asnej?i od DSGjev, sam nima pa problema s sanjanjem pri prestavljanju navzol in v R.

- V kombinaciji z MRCC pomeni da v bistvu pri Murski Soboti vklopim tempomat na 130 in se avto ve?ino ?asa pelje sam. Pri cestinskih je treba samo pakrat pritisiniti na SET- da upo?asni? :)

- Sode? po spiritmonitor.de imajo ljudje na avtomatiku skoraj deci manj povpre?ne porabe kot pa z ro?nim menjalnikom ;) Moja poraba (avto se ve?ino ?asa vozi po avtocesti in mestu) se giblje nekje med 6,5-7,5L. Na magistralkah pri 90km/h pade tudi na 5L.

- i-Stop se pri avtomatiku spro?i precej pogosteje (ker se aktivira ko pritisne? na bremzo, ni treba menjati v N).

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

Druga?e pa ja, ?ivim v LJ. ?e bo? imel te?ave z iskanjem testnega avta in si tu kje okoli me dregni.

Napisano

 

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

 

Jaz pa sem in tja uporabim obvolanske rocice... predvsem pri voznji po klancu navzdol prestavuim v nizjo brzino, da malo bremzam z motorjem ... ali pa pri pospesevanju, da ne cakam da on salta v visjo brzino... "Kick-down" pa skoraj nikoli ne uporabim... ker tam kar dolgo potem drzi v nizji brzini...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Marsikater bomboncek v avtu dobi pomen sele z avtomatskim menjalnikom. Tudi hill holder oz autostop, tudi start stop

 

Edino start stop sem jaz izklopil, baterija je draga in hitro jo skuri...res da sem lani kupil letnik 2011....kar naj bi bila zivljenska doma gel akumulatorjev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, pri meni sem isto opazil - ?e pohodim plin do kickdowna potem pusti da se ma?ina zavrti do rde?ega polja (7000) in komaj potem menja. Fajn za postavljanje, sam jaz ve?inoma raje menjujem prej :)

 

jures: Pri Mazdi se Start/Stop vedno znova vklopi pri zagonu motorja :/

Napisano

Marsikater bomboncek v avtu dobi pomen sele z avtomatskim menjalnikom. Tudi hill holder oz autostop, tudi start stop

 

Edino start stop sem jaz izklopil, baterija je draga in hitro jo skuri...res da sem lani kupil letnik 2011....kar naj bi bila zivljenska doma gel akumulatorjev

 

Garancija na akumulator je 5 let ... vsaj tako so mi rekli na servisu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.