Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Garancija na akumulator je 5 let ... vsaj tako so mi rekli na servisu ...

Spanski audi je imel 2+2, to so imeli leta 2011,sedaj mislim da je 5, vlak se je ravno odpeljal...mazda pa ima. Fino bi bilo pa stestirat... Da ni kak drobni tisk

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

 

 

  :prstgor:

Napisano

Spanski audi je imel 2+2, to so imeli leta 2011,sedaj mislim da je 5, vlak se je ravno odpeljal...mazda pa ima. Fino bi bilo pa stestirat... Da ni kak drobni tisk

 

Meni so ga ze dvakrat zamenjali v sklopu garancije... sele po drugi menjavi je zadeva sedaj kot kaze OK ... Prej je nekaj casa delovalo OK... potem pa i-Stop ni vec delal ... ker je bila kapaciteta akumulatorja prenizka... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni so ga ze dvakrat zamenjali v sklopu garancije... sele po drugi menjavi je zadeva sedaj kot kaze OK ... Prej je nekaj casa delovalo OK... potem pa i-Stop ni vec delal ... ker je bila kapaciteta akumulatorja prenizka...

A ni bilo se nekaj s kondenzatorji na mazdi?

 

Jah ocitno je to res obremenjujoce, tako da mi ni zal za izklop (je pa delovalo lepo, nisi imel nobenega dela s tem, kot na primer pri rocnem kjer je obvezna nula in spuscena sklopka), se posebej ker mam 80% relacije, ostalo 2 bencinarja in moped

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz pa sem in tja uporabim obvolanske rocice... predvsem pri voznji po klancu navzdol prestavuim v nizjo brzino, da malo bremzam z motorjem ... ali pa pri pospesevanju, da ne cakam da on salta v visjo brzino... "Kick-down" pa skoraj nikoli ne uporabim... ker tam kar dolgo potem drzi v nizji brzini...

Jaz podobno. Obvolanske ro?ice redno uporabljam pred semaforji ipd. ker omogo?ajo zelo enostavno zaviranje z motorjem; tudi pri vo?nji ?ez kak?ne serpentine pride prav, da pravo?asno prestavi navzdol.

Kick-down pa samo pri prehitevanju. Motor se zavrti do 5.000 (dizel), nato prestavi. Ker je avtomatik nimam skrbi, da bi mi u?el previsoko.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Men pa ni treba, ce dalj casa po klancu dol rahlo drzim bremzo (sploh ni treba zavirat avta) sam hitreje salta dol in bo drzal nizjo do dveh pogojev, ali da se cesta zravna ali pa ce rahlo dodam gas, sele takrat bo sel nazaj v visjo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V bistvu se obnese super - kar se mene ti?e eden najpomembnej?ih kosov dodatne opreme (poleg MRCC za katerega je skoraj nuja) in sem z njim zelo zadovoljen.

 

Par to?k:

 

- Kot je Jest napisal se obna?a prakti?no identi?no kot se je tisti v testni Mazdi 6, tako da ?e bo? peljal ?estico je to bolj ali manj to.

- Pri mestni vo?nji menjuje zelo hitro (?e pred 3000 obrati), kar pri ti?ji bencinski ma?ini pomeni da v mestu zvoka motorja prakti?no ne sli?i?.

- Na avtocesti edino opazim da pri pospe?evanju / prehitevanju rad menja dol v 4. (kar je verjetno sicer posledica 120KM ma?ine). Je pa res da zaradi tega nekako nisem mel problemov s prehitevanjem - avto gre kar veselo do 150km/h+

- Za razliko od Peugeotovega menjalnika se mi ni zgodilo da bi zabluzil in vrgel v kako ?udno prestavo. Je malenkost po?asnej?i od DSGjev, sam nima pa problema s sanjanjem pri prestavljanju navzol in v R.

- V kombinaciji z MRCC pomeni da v bistvu pri Murski Soboti vklopim tempomat na 130 in se avto ve?ino ?asa pelje sam. Pri cestinskih je treba samo pakrat pritisiniti na SET- da upo?asni? :)

- Sode? po spiritmonitor.de imajo ljudje na avtomatiku skoraj deci manj povpre?ne porabe kot pa z ro?nim menjalnikom ;) Moja poraba (avto se ve?ino ?asa vozi po avtocesti in mestu) se giblje nekje med 6,5-7,5L. Na magistralkah pri 90km/h pade tudi na 5L.

- i-Stop se pri avtomatiku spro?i precej pogosteje (ker se aktivira ko pritisne? na bremzo, ni treba menjati v N).

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

Druga?e pa ja, ?ivim v LJ. ?e bo? imel te?ave z iskanjem testnega avta in si tu kje okoli me dregni.

 

Na spritmonitorju jaz vidim, da avtomatik spije en liter vec in en deci manj. Verjamem, da je menjalnik isti kot v sestici, bolj me zanima kako je v kombinaciji s 120KM, v salonu me je prodajalec "opomnil", da so performanci malce slabsi, osebno se mi teh 120KM zdi tko tko, mogoce me malo heca, da sem trenutno na "starejsem" dizlu in se mi zdi da slednji leti proti mazdi ali novodobnim pravtako dizlom. :)

Napisano

Ma? prav glede porabe, 6,63L proti 7,43L - sem pozabil vpisati letnik. Se sli?i bolj realno.

 

Glede mo?i pa se pa? mora? sam odlo?iti. Golfov GTI pa? ne bo? premagoval na drag raceu, Audijev z 200KM pa tudi ne.

Napisano

Na spritmonitorju jaz vidim, da avtomatik spije en liter vec in en deci manj. Verjamem, da je menjalnik isti kot v sestici, bolj me zanima kako je v kombinaciji s 120KM, v salonu me je prodajalec "opomnil", da so performanci malce slabsi, osebno se mi teh 120KM zdi tko tko, mogoce me malo heca, da sem trenutno na "starejsem" dizlu in se mi zdi da slednji leti proti mazdi ali novodobnim pravtako dizlom. :)

Je mogoce vzrok ta, da si navajen vozit dizla in pri bencinarju vozis na prenizkih obratih... ?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

 

Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?

Napisano

Je mogoce vzrok ta, da si navajen vozit dizla in pri bencinarju vozis na prenizkih obratih... ?

Cist mozno, nisem priganjal na obrate, mi ni v navadi testnih avtov ganjat do onemoglosti. Imam pa podobno izkusnjo z novimi dizli podobne moci. Ampak bo verjetno res filling. Ima tale mazda mal manj navora kot moj trenutni ampak pri pospe?kih in kon?ni, vsaj na papirju, bi pa morala iti bolje.

Napisano

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

 

Ce se ne motim, se je to vprasanje na forumu ze pojavilo in v diskusiji (ki sicer ni dala nekih konkretnih odgovorov) se je pojavil link na nemski forum (ne bom ga nasel na hitro), kjer je nekdo izpostavil verjetnost, da G120 ni le omejen G165, ampak so doloceni deli drugacni, iz drugih (manj vzdrzljivih) zlitin itd. Skratka odstranitev omejitve na 120 konj ni nemogoca, se pa pojavi vprasanje, ce bo motor zdrzal enake obremenitve kot G165.

Ce je to res, pa nisem nikjer zasledil.

Napisano

Eno vpra?anje za lastnike aktualne trojke: Ali ima na klju?u gumb za odpiranje/odklepanje vrat prtlja?nika? Tast ima star model M3 (l. 2012) pa tega nima, kar mi je precej nenavadno, ker zame je to eden "must have" delov opreme (npr. Ford Fiesta je imela to ?e davnega leta 2002)...  :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Eno vpra?anje za lastnike aktualne trojke: Ali ima na klju?u gumb za odpiranje/odklepanje vrat prtlja?nika? Tast ima star model M3 (l. 2012) pa tega nima, kar mi je precej nenavadno, ker zame je to eden "must have" delov opreme (npr. Ford Fiesta je imela to ?e davnega leta 2002)...  :ne vem:

nima

Napisano

Ja limuzina ima. Tudi ko ga odpre? s tem gumbom ostane avto zaklenjen. Enako se zgodi s prtlja?nikom ko ga zapre? nazaj, direktno na prtlja?niku ga ne more? odpret.

Napisano

Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?

Naprimer, da si prisiljen vozit za tovornjakom pri 80-90km/h in zelis nazaj na 130 na prehitevalni pas imas pa pogoste avte na prehitevalnem 140km/h. 

Ce ves kaj delas seveda ni nevarno. 

Napisano

Naprimer, da si prisiljen vozit za tovornjakom pri 80-90km/h in zelis nazaj na 130 na prehitevalni pas imas pa pogoste avte na prehitevalnem 140km/h. 

Ce ves kaj delas seveda ni nevarno. 

 

Za zacetek verjetno ne vozis tik za tovornjakom, ampak drzis nekaj varnostne razdalje. Ker te skrbi za lak na haubi, ki je pri japoncih pregovorno nekoliko slabsi, imas za sleparjem to razdaljo se malce vecjo. To ti da nekaj prostora, da se vkljucis na prehitevalnega z drobizkom hitrosti vec kot 80-90 km/h.

Pa malce pazis, pri prehitevanju. Torej ne prehitevas po madzarsko (pocakas, da pride nekdo tik do tebe po prehitevalnem, preden nakazes in skocis levo), ampak gres na prehitevalnega takrat, ko vidis, da ni zadaj nobenega.

Po moznosti je slepar tudi za tabo - tega lak na haubi ne skrbi pretirano in vozi tik za tabo - zato prehitevanje v desnem ovinku odpade in moras pocakati na kos ravnine.

 

Pomaga tudi uvidevnost voznikov, ki vozijo 140 po prehitevalnem ("share the highway").

 

Sem pa zadnje cajte videl kar nekaj takih "konvojev" na obvoznici. Dva kombija, vmes pa revez, ki ne more ven, ker je na prehitevalnem kolona. Revez in zadnji kombi seveda drzita varnostno razdaljo, ki bi ustrezala coni 30.

 

 

No, pa se nekaj uporabnih podatkov, da ne bo kdo rekel, da samo trollam.

 

Pospesevanje 80 km/h - 120 km/h (rocni menjalnik):

 

motor   v 4.      z optimalnim prestavljanjem

G100    12,5 s    8,9 s

G120     9,9 s    7,1 s

G165     7,5 s    5,5 s

D150     6,4 s    6,1 s

 

vir: http://www.automobile-catalog.com

Napisano

Za zacetek verjetno ne vozis tik za tovornjakom, ampak drzis nekaj varnostne razdalje. Ker te skrbi za lak na haubi, ki je pri japoncih pregovorno nekoliko slabsi, imas za sleparjem to razdaljo se malce vecjo. To ti da nekaj prostora, da se vkljucis na prehitevalnega z drobizkom hitrosti vec kot 80-90 km/h.

Pa malce pazis, pri prehitevanju. Torej ne prehitevas po madzarsko (pocakas, da pride nekdo tik do tebe po prehitevalnem, preden nakazes in skocis levo), ampak gres na prehitevalnega takrat, ko vidis, da ni zadaj nobenega.

Po moznosti je slepar tudi za tabo - tega lak na haubi ne skrbi pretirano in vozi tik za tabo - zato prehitevanje v desnem ovinku odpade in moras pocakati na kos ravnine.

 

Pomaga tudi uvidevnost voznikov, ki vozijo 140 po prehitevalnem ("share the highway").

 

Sem pa zadnje cajte videl kar nekaj takih "konvojev" na obvoznici. Dva kombija, vmes pa revez, ki ne more ven, ker je na prehitevalnem kolona. Revez in zadnji kombi seveda drzita varnostno razdaljo, ki bi ustrezala coni 30.

 

 

No, pa se nekaj uporabnih podatkov, da ne bo kdo rekel, da samo trollam.

 

Pospesevanje 80 km/h - 120 km/h (rocni menjalnik):

 

motor   v 4.      z optimalnim prestavljanjem

G100    12,5 s    8,9 s

G120     9,9 s    7,1 s

G165     7,5 s    5,5 s

D150     6,4 s    6,1 s

 

vir: http://www.automobile-catalog.com

Sej ta je problem, da imamo na nasih cestah ljudi z doloceno znamko avtomobila najveckrat, ki niso lih naklonjeni k vkljucevanju ostalih v promet :D Tam je 10s veliko. 

 

Najverjetneje je moja tezava ta, da sem navajen na dizla 1.9, ki je hitreje potegnil. 

Napisano

Ja limuzina ima. Tudi ko ga odpre? s tem gumbom ostane avto zaklenjen. Enako se zgodi s prtlja?nikom ko ga zapre? nazaj, direktno na prtlja?niku ga ne more? odpret.

 

Torej limuzina ima, hatchback nima, razumi, ?e more?. Ob vsej bogati opremi, ki jo Mazde nasplo?no imajo, enostavno ne razumem tega ?paranja tam, kjer je to najmanj potrebno (take malenkosti, ki jih EU avtomobili pove?ini imajo, kot npr. ?e omenjeno 2-stopenjsko zapiranje/odpiranje ?ip itd.).  <_<

 

Ja saj druga?e poznam princip delovanja, sem navajen te funkcije pri M6, ki jo ima (tudi v 5-vratni izvedbi). Ko recimo ho?e? vzet kramo iz prtlja?nika in ves oblo?en (po mo?nosti ?e z otrokom v naro?ju) zapre? vrata je super, da ti ni treba iskat klju?a, da bi za sabo zaklenil avto...

12360_1.png
Napisano

Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?

 

V povezavi s samodejnim menjalnikom?

Pohodi? kick-down, motor se zavrti do rde?ega polja (kar z ro?nim po?ne le redkokdo) in avto pospe?uje, tako kot mora. Seveda pa pri atmosferskem motorju ni pri?akovati tolik?nega navora pri ni?jih vrtljajih, kot pri turbo motorjih (bencin ali dizel) - kar pa ne pomeni, da avto ne potegne. Le po konje je treba nekoliko vi?je.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Katero 1.9 dizelsko ma?ino si pa mel?

 

Mislim kar jst vozim mojo mam ob?utek da avto sko?i, ?e to ho?em. Res pa je da so obrati vi?ji.

 

Ni zdej, da bi bil to nek najhuj?i stroj, ampak dale? da bi bla ma?ina lena...v kombinaciji z dobrim menjalnikom je prav fun za vozit..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.