Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej limuzina ima, hatchback nima, razumi, ?e more?. Ob vsej bogati opremi, ki jo Mazde nasplo?no imajo, enostavno ne razumem tega ?paranja tam, kjer je to najmanj potrebno (take malenkosti, ki jih EU avtomobili pove?ini imajo, kot npr. ?e omenjeno 2-stopenjsko zapiranje/odpiranje ?ip itd.).  <_<

 

Ja saj druga?e poznam princip delovanja, sem navajen te funkcije pri M6, ki jo ima (tudi v 5-vratni izvedbi). Ko recimo ho?e? vzet kramo iz prtlja?nika in ves oblo?en (po mo?nosti ?e z otrokom v naro?ju) zapre? vrata je super, da ti ni treba iskat klju?a, da bi za sabo zaklenil avto...

 

Ja to je ista ?udnost kot manjko gumba za odpiranje prtla?nika od znoter :)

 

Jaz sicer gumba na klju?u nekak ne uporabljam - ?e imam polne roke mi je ve?inoma la?je pritisniti na gumb na avtu kot pa ribiti za klju?i po ?epih. Itak majo mislim da vsi modeli keyless entry?

Napisano

Moja je hatchback pa ne razumem cisto, kaj ima limuzina. Ce pritisnes na knof na daljincu se prtljaznik odpre ali samo odklene? In ce sem prav zastopil pri limuzini ne mores odpreti/odkleniti prtljaznika brez pritiska na knof na kljucu?

Napisano

Pri limuzini se ob pritisku na daljinca prtlja?nik odpre. ?e je avto odklenjen lahko prtlja?nik odpre? tudi z gumbom na prtlja?nih vratih.

Napisano

Pri limuzini se ob pritisku na daljinca prtlja?nik odpre. ?e je avto odklenjen lahko prtlja?nik odpre? tudi z gumbom na prtlja?nih vratih.

?ivjo,

ali se ti prtlja?nik odpre do konca ali samo do polovice? meni se namre? odpre samo do polovice.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes menjal sprednje plo??ice na servisu, delo + plo??ice 150?

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

IMG_1241.jpg

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

 

 

koliko ima? prevo?enih?

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

Mazda iz zvitih diskov naredila nov biznis  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Raj?i imam mehkej?e plo??ice, ki jih pogosteje menjam kakor pa zvite diske, kjer je pa potrebno potem tako ali tako menjat tudi plo??ice. In seveda za njih pla?at, tudi ?e ti diske priznajo pod garancijo.  :)

 

400 ? pa verjamem, da je bil stro?ek z rednim servisom vred (cca. 250 servis + 150 za plo??ice)? To je potem normalna cena.

12360_1.png
Napisano

koliko ima? prevo?enih?

 

mal ?ez 40k km in baje da glih tolk nekje dr?ijo te plo??ice.... mogo?e bi lahko naredil ?e par tiso? km, ampak ?e sem ?e glih imel redni servis, pol naj vse naredijo.... sem pa sli?al ko sem zaviral na AC, da so bile ?e proti koncu

 

Pa niso plo??ice 150?. jaz sem dra?je vzel pa sem dal 76?

Ja te ta mehke so tolk ja... baje da vsi novi modeli Mazd (od nove 3ke naprej) sedaj uporabljajo te plo??ice...

IMG_1241.jpg

Napisano

Jap, na uradnem servisu pridejo prednje plo??ice okrog 150 ?. Tudi za staro M6 so ?e nekaj ?asa na voljo te mehkej?e, jaz sem z njimi prevozil ?e cca. 65.000 km in so ?e ok, tudi tresenja ni ve?.  :bravo:

12360_1.png
Napisano

Ima mogo?e ?e kdo zamenjane letvice zgornje, da je potem mo?nost monta?e nosilcev? Kako to izgleda potem? Je enako kot na prej?njih generacijah, ko ima? potem pokrov?ke, ki jih po?asi izgublja?? :)

 

edit: hm ?eprav zdaj kakor gledam, se prodajajo kiti, da jih "zapne?" za vrata in ne fiksno na streho...kdo kupil ?e?

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??

Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz imam menjane letvice ?e od prvega dne, pa nisem ?e nobenega pokrov?ka izgubil :)

 

Kaki so pa potem nastavki od prtlja?nika? Jst mam thule/mazda od prej?njih modelov ?e, pa nebi celega menjal...

 

 

Aja pokrov?ki so tvoji ?e novi, ko jih uporablja? leta in daje? gor in dol, pa vremenski vplivi itd, se za?nejo pol po?asi rahljat...sej vidi? topic spodaj, ko se mno?i?no kupujejo :)

Napisano

Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??

Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.

To sem se tud jz spra?eval ali res grejo tak hitro te plo??ice po gobe. Jz mam original ?e zmerom gor pa zaenkrat ni ?utit da bi blo kej narobe z njimi. 80k km. 

:zoom-zoom:

Napisano

Po mojem je veliko odvisno tudi od na?ina vo?nje ter kje se vozimo, sigurno veliko bolj od tega kako mehke ali trde so plo??ice. Nekdo, ki bo 40k km naredil zgolj po mestu in bo povrh tega vozil ?e po principu "gas-bremza-gas-bremza" verjamem, da se mu bodo v teh km plo??ice izrabile - ampak to se mu bodo pri vsakem avtu in ne samo pri Mazdi. Meni pa vem, da morajo in tudi bodo zr?ale prek 80k km glede na to, da imam ve?ino vo?nje po AC, kjer se v?asih tudi po 50 km in ve? niti ne dotaknem zavor...

 

Torej, enostavno se ne da posplo?it in re?i, da pa zdaj te mehke plo??ice zdr?ijo samo 40k km, to so tudi malo bu?e servisa...  :rolleyes:

12360_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.