Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej limuzina ima, hatchback nima, razumi, ?e more?. Ob vsej bogati opremi, ki jo Mazde nasplo?no imajo, enostavno ne razumem tega ?paranja tam, kjer je to najmanj potrebno (take malenkosti, ki jih EU avtomobili pove?ini imajo, kot npr. ?e omenjeno 2-stopenjsko zapiranje/odpiranje ?ip itd.).  <_<

 

Ja saj druga?e poznam princip delovanja, sem navajen te funkcije pri M6, ki jo ima (tudi v 5-vratni izvedbi). Ko recimo ho?e? vzet kramo iz prtlja?nika in ves oblo?en (po mo?nosti ?e z otrokom v naro?ju) zapre? vrata je super, da ti ni treba iskat klju?a, da bi za sabo zaklenil avto...

 

Ja to je ista ?udnost kot manjko gumba za odpiranje prtla?nika od znoter :)

 

Jaz sicer gumba na klju?u nekak ne uporabljam - ?e imam polne roke mi je ve?inoma la?je pritisniti na gumb na avtu kot pa ribiti za klju?i po ?epih. Itak majo mislim da vsi modeli keyless entry?

Napisano

Moja je hatchback pa ne razumem cisto, kaj ima limuzina. Ce pritisnes na knof na daljincu se prtljaznik odpre ali samo odklene? In ce sem prav zastopil pri limuzini ne mores odpreti/odkleniti prtljaznika brez pritiska na knof na kljucu?

Napisano

Pri limuzini se ob pritisku na daljinca prtlja?nik odpre. ?e je avto odklenjen lahko prtlja?nik odpre? tudi z gumbom na prtlja?nih vratih.

Napisano

Pri limuzini se ob pritisku na daljinca prtlja?nik odpre. ?e je avto odklenjen lahko prtlja?nik odpre? tudi z gumbom na prtlja?nih vratih.

?ivjo,

ali se ti prtlja?nik odpre do konca ali samo do polovice? meni se namre? odpre samo do polovice.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes menjal sprednje plo??ice na servisu, delo + plo??ice 150?

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

IMG_1241.jpg

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

 

 

koliko ima? prevo?enih?

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

Mazda iz zvitih diskov naredila nov biznis  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Raj?i imam mehkej?e plo??ice, ki jih pogosteje menjam kakor pa zvite diske, kjer je pa potrebno potem tako ali tako menjat tudi plo??ice. In seveda za njih pla?at, tudi ?e ti diske priznajo pod garancijo.  :)

 

400 ? pa verjamem, da je bil stro?ek z rednim servisom vred (cca. 250 servis + 150 za plo??ice)? To je potem normalna cena.

12360_1.png
Napisano

koliko ima? prevo?enih?

 

mal ?ez 40k km in baje da glih tolk nekje dr?ijo te plo??ice.... mogo?e bi lahko naredil ?e par tiso? km, ampak ?e sem ?e glih imel redni servis, pol naj vse naredijo.... sem pa sli?al ko sem zaviral na AC, da so bile ?e proti koncu

 

Pa niso plo??ice 150?. jaz sem dra?je vzel pa sem dal 76?

Ja te ta mehke so tolk ja... baje da vsi novi modeli Mazd (od nove 3ke naprej) sedaj uporabljajo te plo??ice...

IMG_1241.jpg

Napisano

Jap, na uradnem servisu pridejo prednje plo??ice okrog 150 ?. Tudi za staro M6 so ?e nekaj ?asa na voljo te mehkej?e, jaz sem z njimi prevozil ?e cca. 65.000 km in so ?e ok, tudi tresenja ni ve?.  :bravo:

12360_1.png
Napisano

Ima mogo?e ?e kdo zamenjane letvice zgornje, da je potem mo?nost monta?e nosilcev? Kako to izgleda potem? Je enako kot na prej?njih generacijah, ko ima? potem pokrov?ke, ki jih po?asi izgublja?? :)

 

edit: hm ?eprav zdaj kakor gledam, se prodajajo kiti, da jih "zapne?" za vrata in ne fiksno na streho...kdo kupil ?e?

Napisano

V petek sem naredil drugi servis in je bilo potrebno tudi menjat sprednje plo??ice.... in me je skoraj kap mal ?ez 400? :blink:

pa je na servisu rekel, da so to neke nove mehkej?e plo??ice, ki se baje znucajo na 40k km in da imajo baje to vsi novi modeli mazd... katastrofa! Pa ?e drage kot svinja!

Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??

Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz imam menjane letvice ?e od prvega dne, pa nisem ?e nobenega pokrov?ka izgubil :)

 

Kaki so pa potem nastavki od prtlja?nika? Jst mam thule/mazda od prej?njih modelov ?e, pa nebi celega menjal...

 

 

Aja pokrov?ki so tvoji ?e novi, ko jih uporablja? leta in daje? gor in dol, pa vremenski vplivi itd, se za?nejo pol po?asi rahljat...sej vidi? topic spodaj, ko se mno?i?no kupujejo :)

Napisano

Kaj je z vami, jaz imam sprednje plo??ice ?e preko 100 kkm, zadnje sem pa prvi? menjal pri slabih 160 kkm??

Avto 1800 kil in 2x na dirkali??u.

To sem se tud jz spra?eval ali res grejo tak hitro te plo??ice po gobe. Jz mam original ?e zmerom gor pa zaenkrat ni ?utit da bi blo kej narobe z njimi. 80k km. 

:zoom-zoom:

Napisano

Po mojem je veliko odvisno tudi od na?ina vo?nje ter kje se vozimo, sigurno veliko bolj od tega kako mehke ali trde so plo??ice. Nekdo, ki bo 40k km naredil zgolj po mestu in bo povrh tega vozil ?e po principu "gas-bremza-gas-bremza" verjamem, da se mu bodo v teh km plo??ice izrabile - ampak to se mu bodo pri vsakem avtu in ne samo pri Mazdi. Meni pa vem, da morajo in tudi bodo zr?ale prek 80k km glede na to, da imam ve?ino vo?nje po AC, kjer se v?asih tudi po 50 km in ve? niti ne dotaknem zavor...

 

Torej, enostavno se ne da posplo?it in re?i, da pa zdaj te mehke plo??ice zdr?ijo samo 40k km, to so tudi malo bu?e servisa...  :rolleyes:

12360_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.