izacus Napisano 2. februar, 2017 Prijavi Napisano 2. februar, 2017 dne 2. 2. 2017 ob 6:34 je SpEkTr napisal: Ja, to je bil najbli?ji pribli?ek, ?elenega motorja pa notri ni. 2.0 ma?ina ma sicer precej ve? navora kot pa 1.5, tako da ni glih niti podobno. dne 2. 2. 2017 ob 7:30 je Matick napisal: Rapid, al pa Golf bi biu tud v redu primerjava Ja pokli?i salone pa vpra?aj za testno vo?njo a ne? Ne vem kaj ti naj povemo, probaj sam. V LJ vem da so meli G100 testno trojko en ?as nazaj. Citiraj
jures Napisano 2. februar, 2017 Prijavi Napisano 2. februar, 2017 Mal bo tezko primerjat obcutke navadne masine pa masine s turbino. Dva razlicna delovna polja imata Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 2. februar, 2017 Prijavi Napisano 2. februar, 2017 Saj sam napisal, najbli?ji pribli?ek lahko pa pogleda to primerjavo traktorjev http://www.zeperfs.com/en/duel6543-5421.htm Citiraj
Tadej7ad Napisano 2. februar, 2017 Prijavi Napisano 2. februar, 2017 dne 2. 2. 2017 ob 7:30 je Matick napisal: Rapid, al pa Golf bi biu tud v redu primerjava Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol. Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Matick Napisano 2. februar, 2017 Prijavi Napisano 2. februar, 2017 dne 2. 2. 2017 ob 13:30 je Tadej7ad napisal: Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol. Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku. Hvala Sj umes sm se odlocu, bom kr 120 konjsko mazdo uzev, bo zihr, pa se glede na to da bo avto vec al mnj po avtocestah se vozu, je pomoje bols Citiraj
robertos664 Napisano 4. februar, 2017 Prijavi Napisano 4. februar, 2017 v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? Citiraj
simon87 Napisano 4. februar, 2017 Prijavi Napisano 4. februar, 2017 dne 4. 2. 2017 ob 16:49 je robertos664 napisal: v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? Zamenjava zavorne teko?ine, zamenjava zra?nega filtra za kabino, zamenjava olja in oljnega filtra to je blo na drugem servisu. Citiraj
Tadej7ad Napisano 4. februar, 2017 Prijavi Napisano 4. februar, 2017 dne 4. 2. 2017 ob 16:49 je robertos664 napisal: v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? velja za M6 2.2d- 2014 Opravljeni servisi40.000 km / 2. letoKilometri: 40.136Zamenjava zavorne teko?ineZamenjava zra?nega filtra za kabinoZamenjava zra?nega filtra motorjaZamenjava olja in oljnega filtra Mislim, da vse pi?e tudi v navodilih. V vsakem primeru mora? pustiti, da ti naredijo kar imajo predpisano - ali pa se odpove? garanciji. Citiraj Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
robertos664 Napisano 4. februar, 2017 Prijavi Napisano 4. februar, 2017 ja saj sem v navodilih videl, da je tudi zavorna teko?ina vmes, ampak zavore mi delujejo dosti bolje kot pred enim letom in mi je bilo ?udno, da je potrebna menjava teko?ine tako hitro.. V bistvu se ne spomnim, da bi na katerem avtu do sedaj menjaval zavorno teko?ino Citiraj
R_sport Napisano 5. februar, 2017 Prijavi Napisano 5. februar, 2017 Zavorna teko?ina? Na M6 so mi jo menjali ?ele pri 60.000 km oz. po 3 letih (kar prej nastopi). Je mo?no, da ima trojka kraj?i interval? :ne vem: Citiraj
jures Napisano 5. februar, 2017 Prijavi Napisano 5. februar, 2017 Od upeljave 2.2 motorja je interval 2 leti.....malo smesno, vendar bolje preventiva kot kurativa....problem zavorne je da jo unicuje vlaga. Po drugi strani pa je zgleda tudi tekocina low end....meni so pri Krzisniku dali dot5 potem ki se menja na 4 leta oz 80k km Jaz jo ma motorju menjam na primer na dve leti, tam je pa to a must, predvsem sato ker motor stoji izven sezone Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
rdeca strela Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 Ker so zadnjo takumi bele barve prodali se zanimam za prenovljeno mazdo 3. Zanima me ali se spla?a dati 1000eur ve? in vzeti namesto atraction opreme reevolution? Rad bi imel 18col plati??a,ostala oprema mi je pri atratction dovolj,ker ima vse kar rabim. Ali se da naro?iti posebej za atraction 18col.plati??a ali ne. L.p Citiraj
robertos664 Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 brezveze, ker so samo plati??a dra?ja od 1000?, tako, da kar vzami revolution opremo.. Citiraj
tommaazz Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 Jp jaz ti tudi priporo?am REVOLUTION, je kar nekaj pribolj?kov ve? ...jaz sem samo bil v dilemi ali g165 ali g120 a sem na koncu za jurja manj vzel g120 ker itak se ne vozim veliko po avtocesti (do enih 160 km/h pa gre tudi g120 super) pa mi pride bolj prav malo ve?ja ekonomi?nost g120-ke...nestrpno ?akam na konec aprila, se vle?e ko hudi?... Citiraj
izacus Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 Dejansko sem gledal na internetih da eni pravijo da zna biti 120ka malo hitrej?a/posko?nej?a zaradi kraj?ih prestavnih razmerij in istega navora do 3500 obratov? O.o Je to res? Citiraj
rdeca strela Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 Delam okoli 20.000km letno. Mogo?e kj manj. Ali raje vzet dizla ali bencinarja? Citiraj
tommaazz Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 ?e se ne motim ima ravno g120 dalj?a prestavna razmerja...jaz tudi delam okoli 20.000 km na leto in sem se odlo?il za bencinerja...odlo?itev ni bila te?ka ker dizlov ne maram ...Aja imam ?e eno vpra?anje za tiste, ki imate REVOLUTION opremo..ali se avtomatsko preklapljajo lu?i med dolgimi in zasen?enimi? Citiraj
izacus Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 Samodejni preklop dolgih lu?i je samo v Revolution Top paketu. (Vidim pa da je 2017 model dobil v Top paketu tudi samodejno dr?anje pasu, nadzor zbranosti voznika in SCBS v vzvratni smeri kar se varnosti ti?e.) Citiraj
tommaazz Napisano 8. februar, 2017 Prijavi Napisano 8. februar, 2017 REVOLUTION ima tudi SCBS v vzvratni smeri...?koda da ne preklaplja med dolgimi in kratkimi...to bom pogre?al in pa osvetlitev v ovinek (pri xenonu kot imam sedaj) Citiraj
koroska18 Napisano 9. februar, 2017 Prijavi Napisano 9. februar, 2017 Novo doma: Mazda 3 (ostrej?i izgled in izbolj?ane tehnologije) http://avto.over.net/clanek/novo-doma-mazda-3-ostrejsi-izgled-in-izboljsane-tehnologije/ 1 Citiraj
Pepo1980 Napisano 10. februar, 2017 Prijavi Napisano 10. februar, 2017 Za vse, ki imate sedane od 2013 letnika dalje:Pod zadnjo ?ipo, ko odprete vrata prtlja?nika imam na vseh punktiranih delih rjo in to po treh letih . Bral sem en tuj forum, kjer so omenjali rjo, ?el iz firbca pogledati na moj avto in na ?alost sem jo na?el . Mi bodo pa sanirali pod garancijo. Upam da dolgoro?no, ker na punktiranih delih je to kar problem, sploh, ?e je povr?no narejeno, ?ez pobarvano, pod barvo se rja ?iri in ?ez par let odstopi barva.Sicer pa zaupam g. Majesu in servisu v BTCju ker niso ni? komplicirali, bili izredno strokovni in prijazni... Tako da ta servis pa res priporo?am. Konec koncev ima vsaka znamka probleme, najbolj va?no pa je da ima? dober servis, kjer znajo prisluhniti in re?ijo te?ave. Citiraj
ugregor Napisano 10. februar, 2017 Prijavi Napisano 10. februar, 2017 Hmm ni lepo pogledati res ne ampak upam, da ti res re?ijo zadevo in da bo potem ok. LP Citiraj
tommaazz Napisano 10. februar, 2017 Prijavi Napisano 10. februar, 2017 Bah ta rja...pa to ni normalno da samo po treh letih se ti to nardi pa to pri Mazdi vejo in ni? ne nardijo al kaj?...omg..zdj pa se pa ?e bojim da bo pri moji (ki je ?e v tovarni) verjetno isto...mogo?e pa so le kaj naredili glede tega?...a ni bil to en vpoklic zaradi rje na vratih prtlja?nika?PEPO1980 a drugje pa rje ni na punktiranih delih? Citiraj
koroska18 Napisano 10. februar, 2017 Prijavi Napisano 10. februar, 2017 Hvala za slike .Tudi jaz imam podobne zametke rje na punktiranih delih , poglej tudi pod tesnila .V torek sem naro?en na na tretji redni servis v BTC in se bomo dogovorili kako in kaj. dne 10. 2. 2017 ob 13:29 je tommaazz napisal: Bah ta rja...pa to ni normalno da samo po treh letih se ti to nardi pa to pri Mazdi vejo in ni? ne nardijo al kaj?...omg..zdj pa se pa ?e bojim da bo pri moji (ki je ?e v tovarni) verjetno isto...mogo?e pa so le kaj naredili glede tega?...a ni bil to en vpoklic zaradi rje na vratih prtlja?nika?ALMOST RICER a drugje pa rje ni na punktiranih delih?Da Mazda je dala vpoklic , pa to ?e se mi zdi ?est mesecev nazaj. Citiraj
tommaazz Napisano 10. februar, 2017 Prijavi Napisano 10. februar, 2017 A so vas tudi obvestili? Jaz res upam da so to uredili ker to je pa res nerodno da ti par let star avto tak rjavi Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.