Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?eparav menjava olja pri ene 1500km sploh ni tako neumna odlo?itev.

Meni so zagotovili da res ni nobene potrebe po tem......

 

Eni tako drugi tako, vsak ima svoje mnenje, nekako pa verjamem, da proizvajalec najbolj ve kaj naj bi bilo ok.

 

LP

Napisano

?e ?e, ampak a te bo konec, ?e zamenja? tisto olje? Tam notri je tovarni?ko nalito olje in na za?etku je najve? obrabe, da se vse premikajo?e komponente dobro ule?ejo. V tistem olju ostane najve? kovinskih delcev.

 

Za avto da?, ne vem 20k?, menjava pa je kaj pa vem 50?. Proti nakupni ceni avta zanemarljivo, pa ?e bolj si pol miren, da si nekaj naredil in ?e bi kdaj pri?lo do te?av si ne bo? nikoli o?ital zakaj pri novem nisi reskiral ?e tistih nekaj deset evrov.

 

Ne me narobe razumet, ni? ti ne solim pamet, ampak sem samo podal razmi?ljanje, kako sem sam razmi?ljal, ko sem bil v podobni situaciji in imel nov avto. Odlo?a se pa itak vsak sam - sej verjetno,  tudi ?e ne menja? bo vse v redu ampak kaj pa ?e.....

33112_1.png

Napisano

?e ?e, ampak a te bo konec, ?e zamenja? tisto olje? Tam notri je tovarni?ko nalito olje in na za?etku je najve? obrabe, da se vse premikajo?e komponente dobro ule?ejo. V tistem olju ostane najve? kovinskih delcev.

 

Za avto da?, ne vem 20k?, menjava pa je kaj pa vem 50?. Proti nakupni ceni avta zanemarljivo, pa ?e bolj si pol miren, da si nekaj naredil in ?e bi kdaj pri?lo do te?av si ne bo? nikoli o?ital zakaj pri novem nisi reskiral ?e tistih nekaj deset evrov.

 

Ne me narobe razumet, ni? ti ne solim pamet, ampak sem samo podal razmi?ljanje, kako sem sam razmi?ljal, ko sem bil v podobni situaciji in imel nov avto. Odlo?a se pa itak vsak sam - sej verjetno,  tudi ?e ne menja? bo vse v redu ampak kaj pa ?e.....

 

Meni se zdi to ene take vrste feti?izem kot je pokrivanje avta s cerado. Proizvajalec, ki ponuja nekaj let garancije najbr? ne bo tvegal kar tako. Poleg tega so tolerance obdelave sedaj tako napredovale, da je utekanje avta minimalno in nekih "opilkov" ne bo. Poleg tega imajo nekateri avtomobili v karterju magnet, ki nase pritegne morebitne del?ke kovine.

Napisano

Pozdrav,

 

po enomese?ni uporabi lahko podam prvo in zares subjektivno oceno

 

pozitivno

- ob?utek v vo?nji (vzmetenje, ni? pretirano glasen, volan, odzivnost..)

- solidna notranja obdelava (zaenkrat samo en ob?asen ?ri?ek)

 

negativno

- lak

- po?ivali??e leve noge nima plasti?ne za??ite

- naslon za roko (ampak ni hudega se navadi?, da je ?irok del naslona premajhen)

 

Ve? pa po nekaj dodano prevo?enih kilomterih.

 

LP

Napisano

a na hatchback verziji je enako ? Konektor je na enakem mestu ?  Ima kdo izku?nje ? 


Evo, kot obljubljeno vam predstavim monta?o vzvratne kamere v besedi in sliki :)

 

Kamero sem kupil tole:

 

http://www.ebay.de/itm/XOMAX-MINI-FARB-RUCKFAHRKAMERA-AUTO-KFZ-EINBAU-170-WASSERFEST-NACHTSICHT-1-5LUX-/311203867602?pt=DE_Autoteile&hash=item4875322bd2

 

trenutna cena je visoka, ker jih bo zmanjkalo, druga?e so po 25?..

 

Kamero sem prvo sprobal na doma?i televiziji, da vidim ?e sploh deluje. Priklopil sem jo na 9V napajalnik od routerja video kabel pa na TV, kamera je delovala :)

 

Nato sem se lotil avta. Prvo demonta?a pokrov?ka namenjenega za vgradnjo kamere:

 

wp20150228101436pro.jpg

 

sledi odstranjevanje obloge na notranji strani prtlja?nih vrat in tepiha na levem boku v prtlja?niku. Vse skupaj gre zelo lahko, paziti je treba samo, da se ne zlomijo plasti?ni zati?i. Sredinski del zati?a sem potegnil s izvija?em ven, nato gre enostavno izvle?i..

 

Tako zgledajo prtlja?na vrata brez obloge. kabel od kamere bomo potem potegnili ob tej ?rni po?irki, ki gre od sredine na levo stran..

 

wp20150228101221pro.jpg

 

Pred kakr?nimkoli posegom v napeljavo sem na akumulatorju odklopil minus pol, enostavno z 10 klju?em..

 

Levi bok prtlja?nika, kjer vidimo obkro?en konektor. Na ta konektor bomo priklju?ili kable od kamere.

 

wp20150228102018pro.jpg

 

?e konektor od blizu. Obkro?eni so ?tirje kabli na katere pride priklju?ena kamera. Na sivi kabel (prvi od zgoraj navzdol) pride minus video signala kamere (to je ?ica ki je v ovoju signalnega kabla), na ?rn kabel zraven pride plus video signala (to je ?ica v sredini kabla), na rde?i kabel pride nato minus napajanja (?rn kabel iz kamere) in na bel kabel pride plus napajanje (rde? kabel iz kamere). Kako boste vezali je prepu??eno vam (lotanje, kontakti, raubarji...) jaz sem jih trenutno samo zvezal skupaj in izoliral z izolir trakom (moram obiskat kolega s spajkalnikom in skr?kami, da nardima bolj 100%). 

 

wp20150228103654pro.jpg

 

nato sem kabel speljal ob po?irki, ki gre od levega boka v prtlja?niku na vzvod ki odpira prtlja?na vrata in nato na vrata prtlja?nika, zvezal z vezicami in gotovo.

 

na koncu sem zvrtal luknjo v pokrov?ek iz prtlja?nih vrat. vrtal sem skrajno pozicijo nazaj, ker samo takrat se vidi tanek rob zadnjega odbija?a na ekranu. vrtal sem pribli?no tako kot je prikazano na sliki, z orodjem ki je bilo zraven kamere. Kamera ima prilo?eno samolepilno blazinico, ki skrbi da je vse skupaj vodotesno.

 

wp20150228101553pro.jpg

 

kon?en izgled zmontirane kamere:

 

wp20150228141804pro.jpg

 

ko je vse priklopjeno namestimo kabel na minusu akumulatorja, ki smo ga prej odklopili, pri?gemo avto in ko damo v vzvratno brzino se prika?e naslednje :ouje: :

 

wp20150228112729pro.jpg

 

Vsega skupaj za cca. 2uri dela, sem mislil da bo bolj zahtevno ampak je ?lo brez problema. Prvo sem seveda priklopil samo provizori?, da sem videl ?e sploh deluje, nato sem za?el s fixno monta?o. Med priklopom na notranji konektor sem se moral celo vle?i v prtlja?nik ker je konektor enostavno predale? v notranjosti prtlja?nika da bi lahko delal na njem izven avtomobila :)

 

to je to, upam, da se ?e kdo od vas opogumi in zmontira kamero...

a na hatchback verziji je enaka zadeva? je konektor tudi na levi strani prtla?nega porostora ? ima kdo izku?nje s tem ? 

Napisano

Pozdrav,

 

po enomese?ni uporabi lahko podam prvo in zares subjektivno oceno

 

pozitivno

- ob?utek v vo?nji (vzmetenje, ni? pretirano glasen, volan, odzivnost..)

- solidna notranja obdelava (zaenkrat samo en ob?asen ?ri?ek)

 

negativno

- lak

- po?ivali??e leve noge nima plasti?ne za??ite

- naslon za roko (ampak ni hudega se navadi?, da je ?irok del naslona premajhen)

 

Ve? pa po nekaj dodano prevo?enih kilomterih.

 

LP

 

kaj pa ti ni v?e? na laku?

Napisano

kaj pa ti ni v?e? na laku?

Lak je za moj okus neverjetno mehak in tanek. Avto sem ?e dobil tak kot da bi ga s peskom oprali (najbr? avtomatska pralnica) in pa vsak kamen?ek se zelo pozna.Vem sicer da so Japonci znani po mehkih lakih ampak tudi pre?nji avtomobil je bil Japonec, pa ?e zdale? ni bil tako ob?utljiv kot Mazdica.

 

LP

Napisano

Mazda daje veliko na tradicijo. Tradicionalno se mazdini avti vozijo bolje od ve?ine konkurentov in tradicionalno imajo mazdini avti slab?i lak od ve?ine konkurentov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Mazda daje veliko na tradicijo. Tradicionalno se mazdini avti vozijo bolje od ve?ine konkurentov in tradicionalno imajo mazdini avti slab?i lak od ve?ine konkurentov.

 

Po mesecu in pol lahko oboje potrdim.

Napisano

Glede kamere, kar sem jaz gledal imam mal druga?e, imam prost konektor za tri ?ice.

 

Je ?e, kdo od vas dobil klic od servisa za menjavo dveh zobnikov od menjalnika?

naj bi bila seriska napaka

Napisano

Glede kamere, kar sem jaz gledal imam mal druga?e, imam prost konektor za tri ?ice.

 

Je ?e, kdo od vas dobil klic od servisa za menjavo dveh zobnikov od menjalnika?

naj bi bila seriska napaka

Pa mate odgovor za zatikanje verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede kamere, kar sem jaz gledal imam mal druga?e, imam prost konektor za tri ?ice.

 

Je ?e, kdo od vas dobil klic od servisa za menjavo dveh zobnikov od menjalnika?

naj bi bila seriska napaka

Ne, zaenkrat ne, kateri letnik?

 

LP

Napisano

Tudi jaz nisem ni? dobil ?eprav se mi menjalnik ob?asno zatakne ko dam v prvo tretjo ali ?etrto prestavo in sem tudi reklamiral. Odgovor servisa je bil da ko so oni poskusili in probali da se ni ni? zatikalo. Lahko da se ni, ker je to samo ob?asno...

Napisano

Meni se je lih to dogajalo ampak samo v tretjo prestavo, al iz 2 v 3 ali iz 4 v 3.......in sem jim omenil decembra ko sem imel redni servis in so mi povedali da bomo to re?evali po novem letu in ta teden so me klicali da se zmenimo za datum ker je seriska napaka in je treba zamenjat dva zobnika in ?e nekaj v menjalniku.

 

avto je mazda 3 120g benzina

letnik 2014 december, sestavljen v mehiki

Napisano

Po?asi bodo tudi Mazde 6 sestavljali v kak?nih eksoti?nih de?elah in posledi?no bo tak?na tudi kvaliteta izdelave in materijalov.

 

 

Napisano

Po?asi bodo tudi Mazde 6 sestavljali v kak?nih eksoti?nih de?elah in posledi?no bo tak?na tudi kvaliteta izdelave in materijalov.

 

 

Eni kupujejo predvsem tiste modele, katere sestavljajo na japonskem... Ce jih bodo sestavljali drugje, je mozno, da bo tudi prodaja padla ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa skoraj ne verjamem, da si Mazda dovoli, da bi na Japonskem imeli toliko bolje sestavljene avtomobile kot v Mehiki. Saj nabr? kak?ne razlike so, samo, da bi pa imeli izven mati?ne dr?ave ?isto druge standarde to pa tudi ne  verjamm.

 

LP

Napisano

Opazi? lahko da je ve?ina problemov na modelih 2014, ki je prvo leto izdelave celega avtomobila v novi tovarni v Mehiki. Na ?alost se pri novih modelih in tovarnah take stvari dogajajo in se potem kasneje zrihtajo. (Npr. ?e gre? gledat imajo po 2015 Mazde 3 dejansko drug model HUD zaslona ker se prvi ni pravilno odpiral, popravili so te?ave z barvanjem okoli prtlja?nika, nekje okoli 2015 so menjali model boarda za radio in popravili probleme z wifijem, itd. itd.)

Napisano

Samo to kar ti pi?e? (izacus) je problem novega modela. Moja M3 je '?istokrvna japonka' :) pa sem imel nekaj tovarni?kih 'napak', ki so jih kasneje odpravili (npr. korozija na vratih prtlja?nika,...).

 

Lp Peter

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.