Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako je, to je pravo original olje za Mazdo cx3 in 3 (bencin).

 

Danes prevzel avto iz prvega servisa - Interclass Ljubljana. Cena 117eur z mojim oljem + updatal softwer + oprali so (zunaj in znotraj) mi ?e avto, tako da sem zelo zadovoljen s servisom. Da o prijaznosti in ustre?ljivosti sploh ne govorim, ker so super :jupiii:

Lepo, tudi jaz sem za?el dolo?ene usluge koristiti pri njih in jih bom vedno bolj. Npr. za dolo?en originalni rezervni del so ?e drugi? ponudili dokaj ugodno ceno, v BTC-ju pa je bil del dra?ji in ?e povedali so, da pri tej ceni premalo zaslu?ijo. Pa sem v garanciji servisiral pri njih.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

First official teaser za novo m3  :jupiii:

zadaj podobna KAI konceptu  :ljubezen:

Napisano

Ker poznam Mazdo ?e veliko let (imel 323F in sedaj M6) vem, da je kar se ti?e predstavitve novih modelov (ne "face liftingov")zelo skrivnostna (kar meni sicer ni najbolj razumljivo, ker bi lahko ?e v pred najavi dobili potencialno veliko kupcev, ki se prav zaradi ?akanja kak?no bo novo vozilo, nato usmerijo na druge proizvajalce vozil). Vem tudi da je bila v Evropi letos ?e pred?asno predstavitev nove M3 za izbrance in tisti ki so bili povabljeni niso smeli imeti pri sebi nobenih aparatov za snemanje niti niso dobili tehni?nih podatkov. Ja bo pa zunanjost kot imam informacijo in kote je videti iz teaserja zelo identi?na Kai konceptu vsaj na zunaj.

Napisano

Tudi sam tele taktike ne razumem najbolje. Kaj skrivat, avto se v tako kratkem ?asu, do dejanskega za?etka prodaje, ne bo ve? oblikovno kaj dosti spreminjal, ?e sploh kaj. Tudi kopirat ne bo mogel nih?e saj je premalo ?asa se pa lahko zgubi marsikaterega kupca, ki bi lahko bil navdu?en in bi zato tudi po?akal nekaj mesecev, tako pa oddide drugam. Tudi, ?e mu ne bi bila v?e?, mu ne bi bila ne v predstavitvenem videu in ne v ?ivo ter je itak ne bi kupil.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

Stari avto se je poslovil - kar grdo, ?alostno in nepri?akovano. Menjati sem ga sicer ?elel ?e 2 leti nazaj, vendar so bili drugi pomembnej?i izdatki, avto pa je kar delal. Sedaj pa je nujno. Po brskanju in osebnih preferencah se mi zdi, da dobim pri Mazdi 3 najve? za 18-19.000?. Morda se ji Hyundai i30 pribli?a, a moji ?eni ni v?e?. Ostala konkurenca je za moje pojme nora, kar se ti?e cen. Honda, Kia, Ford..Da VW in Seata niti ne omenjam, kjer je v 21. stoletju dopla?ilo alarm in naslon za roko. Poleg tega meni afera dieselgate nekaj pomeni - ampak oko sem moral vre?i tudi na njih. Pri Mazdi mi je v?e? atmosferski motor, dobre vozne lastnosti in dobra garancija. 

Torej zanima me slede?e. Kje servisirate svoje Mazde (kje so ?love?ki, prijazni) in kje ste kupili Mazdo (isti pogoji kot za servisiranje)? Se pa bo kupila Mazda 3 Takumi. Je navigacija ?e vedno za dopla?ilo?

Napisano

Navigacija je se vedno pri vseh Mazdinih modelih za doplacilo (izjema je MX-5 od opreme Takumi dalje in MX-5 RF od opreme Revolution dalje) ... pa alarm tudi kolikor vem, ni del serijske opreme :) ... Za navigacijo so tudi druge opcije, saj je ves hardver ze vgrajen... Pobrskaj malo po ostalih temah (recimo tukaj >> KLIK)

 

Jaz svojo Mazdo servisiram pri A-Cosmos v BTCju v Ljubljani ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kot se enkrat ?e napisal,jaz sem jo vzel pri Selmar Celje(M3 G120Revolution)kot je na profilu. S prodajo v salonu bil zelo zadovoljen in tudi z ceno. Polna cena je bila 20,390+barva 600+prevoz 120=21,110.Zdilal sem se na19,500in gratis servis na 20000km(1 leto)Sedaj po 5 mesecih in koncu te serije trojke bi mogo?e ?lo ?e ni?je!Nikjer drugje jo nisem dobil za tak denar,sploh pa ne v BCTju,Mariboru in drugje.Servisa ?e nisem opravil,ampak pri trojki dve generacije nazaj sem bil zelo zadovoljen.Jaz bi tudi vzel Takumi ?e bi bila limuzina.Veliko za ta denar! Lp

Napisano

Jaz sem dober mesec nazaj tudi vzel 3ko Takumi, in sem pomoje zelo dobro izbral. Sem jest tud gledov Kio, pa Hyundai, pa Ford, ampak po udobju ne pride niti en od teh avtov blizu Mazdi. Navigacijo pa mors dokupit, ampak kt so ze rekl, se da na ebay dobit za 40 do 50e. Jest planiram zj kmal to kartico narocit.

Sem jo pa vzel pri Mocniku na Britofu pri Kranju, in sem bil zadovoljen s celotno uslugo.

Napisano

Torej zanima me slede?e. Kje servisirate svoje Mazde (kje so ?love?ki, prijazni) in kje ste kupili Mazdo (isti pogoji kot za servisiranje)? Se pa bo kupila Mazda 3 Takumi. Je navigacija ?e vedno za dopla?ilo?

 

 

Bo? moral pohiteti, ker lahko vpla?a? samo M3, ki so na zalogi, po naro?ilu ni? ve?, ker se ?aka nova M3. Kar se pa ti?e navigacije mislim,da imajo nove M6 z vi?jo opremo to ?e serijsko vgrajeno (navigacijski sistem - standardna oprema, ne vem pa ?e je tukaj vklju?ena tudi aplikacija).

Napisano

 

(navigacijski sistem - standardna oprema, ne vem pa ?e je tukaj vklju?ena tudi aplikacija).

 

 

Hardver je pri skoraj vseh ze vgrajen... razen pri tistih najnizjih paketih opreme (Emotion), ki niti nimajo touchscreena ... Doplacilo pa je za SD kartico ... >> https://www.mazda.si/assets/SI%20Cenik%20za%20stranke.pdf 

 

Je pa dostikrat tako, da namesto popusta ponudijo brezplacno se to kartico zraven ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je pa dostikrat tako, da namesto popusta ponudijo brezplacno se to kartico zraven ... 

A misli? da so servisi tudi ?e kreativni, pa naro?ijo kartico za 50?? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni ni jasno kaj je fora, da ne mores dobit avtomatika z opremo revolution top.

 

Pocasi si ogledujem, da bi menjal in bi mel avtomatika in radarski tempomat. In to pri mazdi 3 nikakor ne mores dobit. Ni mi jasno zakaj je tako :|

Napisano

Meni ni jasno kaj je fora, da ne mores dobit avtomatika z opremo revolution top.

 

Pocasi si ogledujem, da bi menjal in bi mel avtomatika in radarski tempomat. In to pri mazdi 3 nikakor ne mores dobit. Ni mi jasno zakaj je tako :|

 

Tud jaz sem opazil, da se ne da. Pocakaj ?e slab mesec, da vidimo kaj bojo najavli za novo trojko.

Napisano

Meni ni jasno kaj je fora, da ne mores dobit avtomatika z opremo revolution top.

 

Pocasi si ogledujem, da bi menjal in bi mel avtomatika in radarski tempomat. In to pri mazdi 3 nikakor ne mores dobit. Ni mi jasno zakaj je tako :|

 

Ja, to da je ta konfiguracija zginila pri zadnjem faceliftu je resno bizarno (pa ?e pred tem je ni bilo na voljo z dizlom). Verjetno vas po novem silijo da kupite dra?jo ?estko?

Napisano

Mazda 3 naro?ena. Komajda, res jih skorajda ni ve?. Kako imate re?eno s senzorji tlaka v pnevmatikah? To je moj prvi avto s tem sistemom. Rad bi imel jeklena zimska in letne na ALU. Imate original dodatne senzorje tlaka, kdor ima dvojni komplet? Ima to kak?en vpliv, saj je na internetu precej vrst teh senzorjev, od 25? do 60?/kom. Razmi?ljam sicer da bi jih naro?il kar na uradnem servisu - original?

Napisano

Mazda 3 naro?ena. Komajda, res jih skorajda ni ve?. Kako imate re?eno s senzorji tlaka v pnevmatikah? To je moj prvi avto s tem sistemom. Rad bi imel jeklena zimska in letne na ALU. Imate original dodatne senzorje tlaka, kdor ima dvojni komplet? Ima to kak?en vpliv, saj je na internetu precej vrst teh senzorjev, od 25? do 60?/kom. Razmi?ljam sicer da bi jih naro?il kar na uradnem servisu - original?

 

Pri meni v navodilih pise da nima senzorjev za tlak na feltni oz. na ventilcku, ampak meri preko ABS senzorja, tako da ne rabis dodatnih senzorjev kupvat.

Kaksno si pa vzel?

Napisano

Za vse lastnike Mazde3 limuzina od letnika 2013 dalje... Dobro preglejte prtlja?na vrata, dele prtlja?nika pod zadnjim steklom,... na ve?ina "punktiranih" delov se po dveh, treh, ?tirih letih pojavi rja! Meni so pred dvema letoma pod garancijo sanirali del pod zadnjim steklom, v?eraj sem pa opazil rjo zraven lu?i za osvetljevanje zadnje tablice na dveh delih (avto letnik 2014)! 

?e slika:

post-7744-0-08403700-1541748598_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.