mazdaman Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0% Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka? Citiraj
Bini Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Noro res, pa niso normalni! Citiraj
Z M A J Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka?Saj ne, da sem na teko?em s cenami, ampak se mi zdi nekako krepkih 10 Smukov ? previsoka cena za tak avto?ek in z nekim osnovnim motorjem. Matrwola! 2 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Matick Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%Jest nimam EOM 0,0%, pa ne preplacam tolk velik lizinga, na koncu mal mnj kt 2000 vse skup z odobritvijo in podobnim traparijam. Pri ostalih se teli dnarji vrtijo od 3 do 4000. Plus, tukaj mi je vsec da mesecno placam kar placam, in zadnji obrok je enak prvem, ne pa neke traparije da zadnji je pa 2000+ kt ma skoda naprimer Citiraj
BarneyStinson Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3. ?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji. Citiraj
Pepo1980 Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Ne, vrata na M3 se ne zaklenejo med vo?njo. Citiraj
tommaazz Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Ne na ?alost se ne ampak mora? pritisniti tisto stikalo, ki je zraven ro?ke za odpiranje vrat...tudi sam sem to pogre?al a sem se navadil, ko potrebuje? pa? pritisne? tisti gumb oz stikalo...mene je tudi motilo recimo, da lahko brez klju?a odpre? samo na voznikovih in sovoznikovih vratih pa sem se tudi navadil ...pa? imajo dolo?ene stvari ne najbolj?e re?ene, verjetno bo to pri novi bolj?e. Se pa odkupi pri sami vo?nji, zanesljivosti ter manjkom ?ri?kov, ki so ponavadi pri drugih avtomobilih Citiraj
Scr3am Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 In kdaj tocno ti je ta autolock prav prisel? Drgac ce te ze toliko moti se da naknadno zmontirati modul... Meni osebno svetovna bedarija. Citiraj
izacus Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 V bistvu niti ni modul potreben, ker so samo konfiguracijske opcije (na mazda3revolution forumu ma? ljudi ko hekajo te kode in se da vklopiti autolock tudi na EU modelih). Ampak tudi mene zanima v kateri dr?avi ?ivi da ga probajo oropati na cesti. Citiraj
Bini Napisano 13. november, 2018 Prijavi Napisano 13. november, 2018 Eni se bojijo ?e samega sebe. A je mogo?e ?e gdo od vas bil oropan na cesti pred samoforjem itd... Citiraj
Scr3am Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 Meni je ze to neumno da pri drugi generaciji sestke nemores odpreti prtljaznika ce pri prizganemu avtu nimas zategnjene rocne. To je baje narejeno iz istega razloga, da ti kdo cesa ne ukrade, ko stojis na semaforju. Najvecja ironija je pa to, da na usakemu semaforju k stojim zategnem rocno... Citiraj
Stroker Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 Meni je ze to neumno da pri drugi generaciji sestke nemores odpreti prtljaznika ce pri prizganemu avtu nimas zategnjene rocne. To je baje narejeno iz istega razloga, da ti kdo cesa ne ukrade, ko stojis na semaforju. Najvecja ironija je pa to, da na usakemu semaforju k stojim zategnem rocno...Ha, ha,.. meni enako... Citiraj LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Jest Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 So pac zadeve, ki se nekaterim zdijo neumne, drugim pa ne... tretjim je pa vseeno ... Meni se tudi recimo zdi neumno, da nekdo pri vsakem semaforju zateguje rocno ... ampak mi je drugace vseeno... omenil sem samo zato, ker je to ocitno "in", da se omeni ... Glede samodejnega zaklepanja... Imam to v sedanjem avtu in me ne moti... saj nic ne boli, ce se zaklene, ko speljes... Aja... malo elektrike pokuri... pa mogoce kljucavnice prej crknejo, ce se stalno odklepa in zaklepa ... Podobno je s "Comming Home" in "Leaving home"... imam to v avtu... pa nisem prej nikoli pogresal... tudi sedaj bi z lahkoto to pogresal ... kot pa se lahko spomnimo, je nekdo pred casom delal celo dramo iz tega ... in celo zamenjal avto... mogoce ne samo zaradi tega... ampak je bil pa verjetno tudi to vzrok ... Da bi bilo nekaj narejeno tako, da bo vsec in po godu prav vsem... se nikoli ne bo zgodilo Zal smo prevec razlicni... in prav je tako... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 To da se zaklenejo vrata ima smisel, ne samo zaradi kraje, ampak tudi naslanjanja. Se pa skorajda v vseh avtoh ki sem jih imel (razen mazde a moja zadnja nova je bila letnik 2011) da to regulirati. Prtljaznik ce vas skrbi je pa vedno tako - ce mas rocno rocno se ga da verjetno s kljucem zakleniti a ne? Z elektronsko pa je regulirano, a ni tako? Pri nas je drugace ampak kak zahod ali vzhod kjer ti ma semaforjih stalno beracijo je drugace (res pa da nihce ne odpira vrat).... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bini Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 Bo ?e kako, ?e nebo huj?ega... Citiraj
Aless Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 Autolock se da vklopit prek Forscana z pravimi Asbuild kodami. Goggle it!Verjetno bi se na servisu tud dalo to nastavit. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Jest Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3. ?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji. V prirocniku pise, da naj bi tudi trojka imela to funkcionalnost ampak kot kaze samo pri nekaterih modelih... Od strani 3-15 dalje >> https://www.mazda.si/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F4a2ef_Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%2BL_Edition1_web_OM.pdf&f=Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%20L_Edition1_web_OM.pdf Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
BarneyStinson Napisano 15. november, 2018 Prijavi Napisano 15. november, 2018 Sistem autolock je imela do cca 2015, potem v EU ni bilo ve? na voljo. Enostavno so izbrisali funkcijo iz sistema, kolikor sem na hitro preletel tuje forume.Mi je pa zanimivo brat komentarje, ko pridejo na plano neke svojeglave frustracije in predsodki. Ne, ne bojim se da me kdo ukrade. Mi je pa fino, da se avto zaklene zaradi otrok. Ni ravno fino prestavljat zati? na samih vratih. Meni je ta funkcija ustrezala pri prej?njem 10 let starem korejcu. A se bom pri temu pa? navadil. Citiraj
Scr3am Napisano 15. november, 2018 Prijavi Napisano 15. november, 2018 Druga generacija nima kljucavnice za prtljaznik in se samo elektronsko odpira/zapira (tipka). Ja ok ni nevem kaksen problem zategniti rocno, da lahko odpres prtljaznik, ampak je kr ena fora . Kokr sm ze reku na vsakemu semaforju dam avto v ler in zategnem rocno, ker se mi res neda cel cas drzati sklopko.Moj brat ima na bmwju ze serijsko autolock in se vrata sama zaklenejo pri hitrosti nad 20 km/h. Odklep/zaklep kontrolira z namensko tipko. Ce iz notranje strani hoces odpreti vrata jih v prvem poskusu nemores v drugem poskusu se pa odprejo. Skratka spet neuporabno, ce imas na zadnjih sedezih otroka, ki ves cas kljuka in skusa odpreti vrata. Nevem pa kako pri mazdi deluje ta autolock. Drgac pa ja tako, kot je jures rekel bi lahko dali vsaj opcijo za vklop/izklop omenjene funkcije. Ce lahko dajo da vklopis/izklopis welcome messsage k se pokaze k vzges avto in pa recimo BEEP ON-OFF kontrolnih tipk bi pa tudi autolock lahko nastimali Citiraj
izacus Napisano 15. november, 2018 Prijavi Napisano 15. november, 2018 Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM. Citiraj
LnB Napisano 15. november, 2018 Prijavi Napisano 15. november, 2018 Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM. Pa ima? mogo?e taprav OBD in kode? Enkrat bi to rad naredil, sam nimam dovolj izku?enj. Citiraj
Scr3am Napisano 15. november, 2018 Prijavi Napisano 15. november, 2018 Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.Seveda se da. Aftermarket se marsikaj da. Govorim o OEM nastavitvah. Citiraj
kupid Napisano 19. november, 2018 Prijavi Napisano 19. november, 2018 Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne? Citiraj
Jest Napisano 19. november, 2018 Prijavi Napisano 19. november, 2018 Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne? Logika je ta, da ko so vsi pogoji za voznjo izpolnjeni, se rocna sama sprosti... To pomeni, da poleg tega, da je avto v pravi brzini, da motor tece.... tudi to, da je voznik privezan... Vsaj pri moji CX-5 je tako... Tudi ce recimo stojim na mestu in se odvezem, se takoj zategne rocna... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.