Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 8. 3. 2022 ob 14:43 je robz napisal:

Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko?

Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 

Razširi  

 

Ti bi rad avto, ki ni preveč drag, čim večji ( po možnosti karavan), da nima dosti kilometrov, da se da noter spravit najraje kar dve kolesi, pa ohranjen mora biti, pa obvezno benzinar, ki pije malo. 

Hm. Takega avta ni za ta denar, ki si ga pripravljen plačati. Zato pa se moraš že enkrat odločiti, kaj ti je najbolj pomembno pri avtu. 😉

 

 

Napisano
  dne 8. 3. 2022 ob 14:43 je robz napisal:

Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko?

Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 

Razširi  

 

flikneš gor priklop pa prtlažnik za kolesa pa je stvar rešena :)

Napisano
  dne 8. 3. 2022 ob 13:46 je robz napisal:

Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? 

Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki :) 

 

 

Razširi  

Če so bili servisi redno delani je ok in vzami. Kot sem na tem forumu že večkrat povedal, 10k na leto na regionalki ali pa 5k na leto po mestu z istim oljem ni enako. Preveri servise po številki šasije.

Napisano

M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke :D ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!

 

Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.

 

Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.

 

Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene :)

Napisano (urejeno)
  dne 8. 3. 2022 ob 15:19 je robz napisal:

M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke :D ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala!

 

Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec.

 

Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene.

 

Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene :)

Razširi  

M6 G120 je podhranjena, ker ti tudi v obratih nad 4k ne vleče nikamor.

 

Če gledaš G120 potem vzami M3 in boš odlično zadovoljen, meni je bil v CX-3 ta motor top.

 

EDIT: mislim da pod G145 nimaš v 6ki, mogoče se motim.

Popravljeno od NevLado
Napisano (urejeno)
  dne 8. 3. 2022 ob 14:05 je robz napisal:

Zame in za kolo bo najbrz dovolj :D kak sopotnik pa bo tudi kar udobno sedel spredaj. A je ful razlike s prostornjosto v primerjavi z limuzinsko 6ko?

Razširi  

M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.

Popravljeno od toto89
Napisano
  dne 9. 3. 2022 ob 5:35 je toto89 napisal:

M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop.

Razširi  

 

To jo mores pri 6ki karavan tudi

Napisano
  dne 9. 3. 2022 ob 5:41 je Deeyan napisal:

 

To jo mores pri 6ki karavan tudi

Razširi  

 V mojo prejšnjo šestko je šel mtb 29" brez, da bi odstranil sprednjo gumo :) je pa res da sem moral sovoznikov sedez potisnit in malenkost nagnit naprej.

Racunam, da gre v limuzinsko m3 brez sprednje gume. Res pa nevem kaj je poanta takih prtljaznih vrat, ker so precej neuporabna, vsaj za moje pojme.

Napisano

Glede na vrata limuzine bo zanimivo predvsem belanco na MTB spravit mimo.

Gre pa v hatchback recimo poleg 2 potnikov še 70 m2 vinila, podloga za vinil in letvice :)

 

vinil.jpg

Napisano

Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊

Napisano
  dne 9. 3. 2022 ob 9:20 je Bini napisal:

Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊

Razširi  

Za prvo mi je jasno, za drugo sem pa upal, da velja :) hvala za info

Napisano

Aja zanima me ce je ze kdo menjal sklopko pri tem modelu in kdaj se priblizno menja, strosek? Na 6ki 1. gen mi je sla pri 200k km in je bilo vseskupaj okoli 250eur, ce se prav spomnim.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ravno pred nekaj dnevi je @mazdaman pisal, da mu je crknila baterija mild hibrid sistema na CX-60…       
    • Če jaz prav zastopim vozilo shranjuje energijo pri zaviranju in prostem upočesnejevanju v majhno baterijo, nato pa to energijo poravi za električne porabnike, pomaga pri pospeševanju, i stop sistemu ipd. Vglavnem prrihranek je minimalen, ni pa skrbi d abi ta beterija crknila, ker nisem še zaznal, da se je komu to zgodilo.
    • se pravi je odpadel vijak ker si slabo servis naredil?
    • Tole je že za v razpiz... Danes, komaj 2 tedna po končani 4mesečni bolniški, sem imel spet velike šanse, da se razsujem. Na ravnem, samo kilometer po končanem spustu, mi je izpadel vijak zadaj iz nihajke. Krasna reč ko ti zadnji konec kolesa nekontrolirano prestavlja levo desno. Če bi se to zgodilo samo malo prej na spustu kjer sem ovinke zalagal na polno...   Nikoli več ne kupim kolesa Cube. To je pa tak jajc. Kolo je staro 6 let in že od novega vseskozi kaj zaje... poleg tega da sem moral menjat od vilic do bremz in diskov in felten, ker so bile že nove zanič.  Te cube jajca sem nazadnje servisiral jeseni, ko sem vse vijake nihajke odvil, namazal z modrim loctete varovalom in ustrezno privil z momentključem.  Ta jajca od cube še vedno gledam pri hiši, ker ga imam za na morje, ker s tanovim biciklom ne spravim štirih koles na prtljažnik na kljuki. Danes sem se vozil z njim, ker sem dal nov bicikel na servis da zamenjajo zvito gonilko.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.