Alex Napisano 8. marec, 2022 Prijavi Napisano 8. marec, 2022 pred 14 minutami je robz napisal: Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko? Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 Ti bi rad avto, ki ni preveč drag, čim večji ( po možnosti karavan), da nima dosti kilometrov, da se da noter spravit najraje kar dve kolesi, pa ohranjen mora biti, pa obvezno benzinar, ki pije malo. Hm. Takega avta ni za ta denar, ki si ga pripravljen plačati. Zato pa se moraš že enkrat odločiti, kaj ti je najbolj pomembno pri avtu. 😉 Citiraj
Deeyan Napisano 8. marec, 2022 Prijavi Napisano 8. marec, 2022 pred 29 minutami je robz napisal: Prostor rabim samo za kolo, ki naj bi sel bp v vse razlicice. Je kdo spravil 2 kolesi v 3ko? Torej velja pravilo, da je M3 za 300k km, M6 pa za 500k km 😀 flikneš gor priklop pa prtlažnik za kolesa pa je stvar rešena 3 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
NevLado Napisano 8. marec, 2022 Prijavi Napisano 8. marec, 2022 Pred eno uro je robz napisal: Evo ogrel sem se za mazdo 3 g120, letnik 2014. Berem da je masina dovolj mocna, poraba pa tudi kar ok? Se splaca kupovati ta avto z 200k prevozenimi km ali je bolje gledati 100k za cca 2k evrskih vec? Po researchu vidim, da je hiba eko usnje v notranjosti in slaba barva karoserije, kaksne so vase izkusnje? Na kaj naj bom pozoren pri nakupu? Moj prejsnji avto pa je mazda 6 1.8, letnik 2004. in pricakujem kar veliko razliko v prid novejsi trojki Če so bili servisi redno delani je ok in vzami. Kot sem na tem forumu že večkrat povedal, 10k na leto na regionalki ali pa 5k na leto po mestu z istim oljem ni enako. Preveri servise po številki šasije. 3 Citiraj
robz Napisano 8. marec, 2022 Prijavi Napisano 8. marec, 2022 M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala! Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec. Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene. Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene Citiraj
NevLado Napisano 8. marec, 2022 Prijavi Napisano 8. marec, 2022 (urejeno) pred 29 minutami je robz napisal: M3 oz M6, bencinar do 200k km, 1. lastnik, vse nad G120 je ok za moje potrebe. Pod 10k sem pripravljen sprejet kako prasko, 4 vrata so minus a jeb*t ga, piti mora manj kot 1. generacija 6ke ce pa to ni skromno pa tudi ne vem kaj je. Prosim za izkusnje lastnikov z zgoraj omenjenim avtom (m3 g120 3. generacija), hvala! Najpomembnejsa mi je cena in oblika-gledam limuzine, ker karavanov ni, hatchback mi pa ne potegne (edino za dobro ceno). Enako pomemben mi je 1. lastnik in max 200k prevozenih. Ce ne dobim takega avtomobila ta mesec ga bom pa najbrz naslednji mesec. Res je uzitek kupovati avtomobil, ce ga ne rabis nujno. Vecini ogledanih avtomobilov, se je cena v 1. mesecu znizala tudi za 20%... To samo pove kako pregret je trg avtomobilov in kako radi bi ljudje in se posebej avtohise zasluzili. V prihodnjih mesecih pa pricakujem se nizje cene. Ce nekdo placa za m6 2. generacijo l.2008 z "200k" prevozenimi kilometri, 6k naj, jaz ne bom. Tudi skoraj 10 let stara 3ko z osnovno opremo ni vredna 10k, ce je bila nova 14... Ampak kupci zgleda so, zato take cene M6 G120 je podhranjena, ker ti tudi v obratih nad 4k ne vleče nikamor. Če gledaš G120 potem vzami M3 in boš odlično zadovoljen, meni je bil v CX-3 ta motor top. EDIT: mislim da pod G145 nimaš v 6ki, mogoče se motim. Popravljeno 8. marec, 2022 od NevLado 3 Citiraj
toto89 Napisano 9. marec, 2022 Prijavi Napisano 9. marec, 2022 (urejeno) pred 15 urami je robz napisal: Zame in za kolo bo najbrz dovolj kak sopotnik pa bo tudi kar udobno sedel spredaj. A je ful razlike s prostornjosto v primerjavi z limuzinsko 6ko? M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop. Popravljeno 9. marec, 2022 od toto89 1 Citiraj
Deeyan Napisano 9. marec, 2022 Prijavi Napisano 9. marec, 2022 pred 5 minutami je toto89 napisal: M3 letnik 2015 hatchback. Specialka velikosti 54 in višina sedeža 75cm gre not brez težav, ampak že na knap. Če bo sedež malo višje ga bo treba spustit. Je pa seveda treba podret celo zadnjo klop. To jo mores pri 6ki karavan tudi Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
robz Napisano 9. marec, 2022 Prijavi Napisano 9. marec, 2022 pred 2 urama je Deeyan napisal: To jo mores pri 6ki karavan tudi V mojo prejšnjo šestko je šel mtb 29" brez, da bi odstranil sprednjo gumo je pa res da sem moral sovoznikov sedez potisnit in malenkost nagnit naprej. Racunam, da gre v limuzinsko m3 brez sprednje gume. Res pa nevem kaj je poanta takih prtljaznih vrat, ker so precej neuporabna, vsaj za moje pojme. 1 Citiraj
toto89 Napisano 9. marec, 2022 Prijavi Napisano 9. marec, 2022 Glede na vrata limuzine bo zanimivo predvsem belanco na MTB spravit mimo. Gre pa v hatchback recimo poleg 2 potnikov še 70 m2 vinila, podloga za vinil in letvice 2 Citiraj
Bini Napisano 9. marec, 2022 Prijavi Napisano 9. marec, 2022 Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊 1 Citiraj
robz Napisano 9. marec, 2022 Prijavi Napisano 9. marec, 2022 pred 8 minutami je Bini napisal: Brez odstranitve prednjega kolesa ne gre mimo balanca na limuzini🤪 Preverjeno gresta pa dva treking kolesa not😊 Za prvo mi je jasno, za drugo sem pa upal, da velja hvala za info 1 Citiraj
robz Napisano 14. marec, 2022 Prijavi Napisano 14. marec, 2022 Aja zanima me ce je ze kdo menjal sklopko pri tem modelu in kdaj se priblizno menja, strosek? Na 6ki 1. gen mi je sla pri 200k km in je bilo vseskupaj okoli 250eur, ce se prav spomnim. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.