Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pri mojem na?inu vo?nje je ?isto vseeno ?e so 18 gor. problem bi lahko bil samo z poslab?anjem udobja..

In porabo goriva ;)
Napisano

Verjemi, da se pozna - uporabljam zimske 205/60/16 in letne 225/45/18. Razlika se lahko ob?uti tako pri pospe?kih kot pri porabi.

 

?e samo ?irina daje ve?ji zra?ni in torni upor pa nezanemarljiva je tudi te?a. Zimsko kolo tehta 19kg letno pa 24kg. Se pravi 5kg razlike krat ?tiri kolesa je to 20kg razlike in ker so kolesa neke vrste vztrajniki dejansko teh 20kg razlike, ki jih je treba zavrtet pa? vpliva.

 

Vse to pa vpliva tudi na par deci razlike v porabi, ki bi sicer bila ?e ve?ja, ?e se ne bi malo izravnalo zaradi ve?je porabe v zimskih razmerah.

33112_1.png

Napisano

No ja pozabili ste ceno....................................mazda ima ?e tako XXX dimenzije, ko pa gre? iz 16/17 na 18 ali 19 razred te srat prime, ena taka guma bo reci pi?i 200?, ?e ni glih kitajska

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Napisano

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Pozdravljen,

Jaz imam ANDROIDA in ni nikakrsnih tezav. Vse deluje brezhibno, USB vticnika pa je koristim.

Napisano

Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

Napisano

Kot kaze, 17" sploh ni homologiranih... 

 

Navodila za uporabo >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/0c02e_Mazda3_8DY7-EE-14H-SI_Edition1_OM_LR.pdf

 

skitched-20150211-074016.jpg

 

 

 


Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

 

 

Tam so navedene pomoje samo tiste dimenzije, ki so ze homologirane (ali pa jih je celo manj kot je homologiranih dimenzij :) ... Za druge dimenzije pa bi se bilo pozanimati, kako je s tem, da bi sam homologiral ... 

 

 

 

Pri moji sestici je v prirocniku navedeno tole:

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

V homolagijskem kartoncku pa so navedene tele dimenzije:

Mazda6_2013_-_homolagacija.pdf-20150211-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma ne morem verjet... ?zmeden? ...

Pol sploh ne more 17" homologirat... :ne vem: ...

 

 

Sem popravil svoje sporocilo... Najbolj tocen podatek bo nasel v homologacijskem kartoncku... Se pa verjetno da tudi homologirati druge dimenzije... kaksen je pa postopek pa ne bi vedel... 

 

EDIT: Tukaj je bilo nekaj govora o homolaciji platisc >> http://www.mazda-si.net/topic/9407-homologacija-plati??/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :) Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

Napisano

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :party0035:   Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

ej..pol ima? pa res stro?ke... :blink: ,,,nepotrebne. lp  :D  B)

Napisano

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

Napisano

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

ja res ?e si ?eli? pol pa gre? v to ... :ouje:  lp  :D

Napisano

Pa ?e ena zanimivost pri trojkah...skupna masa prikolice brez zavore je 600kg!!! Se pravi, da klasi?no navadno prikolico NE SME vle?i...tisto s skupno 750kg pa brez zavore... Zanimivo...

 

Homologacija za spremembo plati?? je 30 ali 40 ?...  Sam ne vem, kak lahko kaj spremeni?, ?e ni v navodilih za uporabo avta... Pol bi moral tudi prehomologirat nosilnost za prikolico brez zavore...

Napisano

V homologaciji pi?e katere velikosti so tovarni?ko dovoljene. ?e pa ?eli? predelavo kupi? plati??e,  ki ima TUV za to Mazdo in lahko ti Homologira? katero koli dimenzijo ki je tam napisana. Homologacija pa tudi ni nek Bav bav. Kot sem zgoraj napisal ima? tudi poceni 17 gume potem na voljo.

 

poglej ta link

 

http://docs.reifen.c...n5/00218478.pdf

 

potem lahko da? gor tudi dimenzijo 225/45/17 ki pa ni predraga

 

Homologacijo pa naredi? v polno ustanovah in ni kot je bilo v?asih samo LPP in RTI

 

http://www.amzs.si/spremembe_in_predelave/default.aspx

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.