Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri M6 136KM CD mi zadnje dni, ko mo?neje zaviram pri ustavljanju, po?i nekje spredaj. Se mi zdi, da ko se avto nagne zaradi zaviranja, da po?i 2X. In sicer, ko se avto nagne in ko se dvigne nazaj. Med med vo?njo, ko zaviram, tega nisem opazil ampak samo pri ustavljanju. Mi pa na AC zadnje ?ase vle?e avto v desno. To mi je jasno, da bo potrebno nastavit optiko. Je mogo?e to kaj povezano? Je imel ?e kdo podobno te?avo?

Napisano

nosilec motorja, amortizer oz kaj na neki roki itd, ?e je nosilec bi moralo motor orng tresti ?e na mestu z ro?no sku?a? speljati. dolinat na dolgem mostu pa dela zastonj test amortizerjev.

 

ker v bistvu ko se nagne - se ne nagne ampak spusti na amortizerje / fedre. En brezpla?en test je tudi cesta Medvode - Kranj na Jeprci....tam bi moral malo pokati oz ti avto metati iz ravne smeri ?e je amortizer  :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spodnji nosilec je bil ?e menjan 2 leti nazaj in takrat se je ma?ina stresla pri v?iganju in uga?anju. Bolj verjetne so te stvari, ki jih je navedel Jures. ?eprav, ko z roko zaguncam sprednji konec, se lepo takoj zaustavi. Pri kon?nikih in stabilizatorjih pa ponavadi poka ?ez kak?ne luknje, kocke,...Kaj je pa fora kroglic in le?ajev pri amortizerjih? Upam, da sem se prav izrazil.

Napisano

Guncanje je feder absorbiranje pa amortizer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa zglob na polosovini? Ti sicer ponavadi pokajo, ko ima? kolesa obrnjena in se spelje?, potem pa bolj ko so obrnjena, bolj glasno poka. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa zglob na polosovini? Ti sicer ponavadi pokajo, ko ima? kolesa obrnjena in se spelje?, potem pa bolj ko so obrnjena, bolj glasno poka. 

 

Poka, ko se ustavljam in zaviram naravnost. Danes, ko je de?, ne poka ni? :ne vem:

Napisano

meni tudi poka ko bremzam in razlog je premajhne ploscice, zacel pa mi je pokat kmalu po temu ko mi je pelko menjal diske in ploscice. tako da zdej caka pelkota reklamacije ampak prej si morm cas najdit.. 

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.