Skoči na vsebino

Vleka prikolice - 2.2. diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?anje imam o vleki prikolice. Na tujih forumih sem zasledil, da je max te?a prikolice 1600kg. Pri nas pa je 1400kg. Kdo to sploh omejuje? Predvidevam,da to ni uvoznik, kljub temu se mi pa zdi stra?no zanimivo, da se med dr?avami take razlike.

 

No, vsaj v moji homologaciji pi?e 1400kg max.

 

Tukaj pa 1600 recimo: http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/28264-mazda-6-estate-22d-163-ts2

Napisano

Vpra?anje imam o vleki prikolice. Na tujih forumih sem zasledil, da je max te?a prikolice 1600kg. Pri nas pa je 1400kg. Kdo to sploh omejuje? Predvidevam,da to ni uvoznik, kljub temu se mi pa zdi stra?no zanimivo, da se med dr?avami take razlike.

 

No, vsaj v moji homologaciji pi?e 1400kg max.

 

Tukaj pa 1600 recimo: http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/28264-mazda-6-estate-22d-163-ts2

kilowati........

sicer je pa vezano na homologacijo kljuke tudi, tudi sama kljuka ima zahtevane podatke. Pa pazi max te?a prikolice ki jo omenja? je NDM. NDM je te?a prikolice + dovoljena obremenitev, ali po doma?e sama prikolica in njen max tovor.

 

Towball limit: 75kg pomeni vertikalna sila / nosilnost) na kljuki sami (tipi?en primer je prtlja?nik za kolesa, kjer kljuka nosi vso te?o), pri prikolice pa je ve?ja te?a na gumah prikolice

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok, ?tekam za kljuko. Samo, a to pmeni, ?e dobi? serijsko vgrajeno kljjuko na avtu je pri nas 1400kg NDM prikolice. ?e jo vgradi? sam, je lahko kve?jemu manj? :)

Napisano

Vsaka kljuka ima od svojega proizvajalca podatke - ki je seveda povezan s homologiranim avtom (certifikat je vezan na model avta)

 

Tako da tocno ti ne vem povedat, lahko da je omejitev s strani proizvajalca.

 

Ps ka pa ti gledas za eno kravo?????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aja sorry - mislim, da je te?a vle?enega povezana z lastno te?o, nikoli ne sme biti te?je, to ve?.. in to je verjetno pogoj.

 

Moja kljuka ki sem jo dal na 5ko, in 5ka je nekaj ?ez 1600kg sama tre?ka:

 

Towing hitch (without electrical set)
Class: A50-X Cat. no.M51
Designed for:
Manufacturer: MAZDA
Model: series 5
Type: 5 doors, VAN
produced since 2005 till 02.2008
Approval number according to Directive 94/20/EC: e20*94/20*0226*00
Technical data:
D-value: 9,3 kN
maximum trailer weight: 1600 kg
maximum vertical cup load: 75 kg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja razumem. Zanima me pa res, v ?em je trik da v angliji je max 1600 pri nas pa kao 1400 :)

 

Sicer ne gledam bogve kaj. Gledal sem hobby prikolice, s postavitvijo pograd, miza, postelja in v taki kombinaciji je min NDM prikolice ravno 1400, kar je pa ?e preve?.

 

?e gleadm Adrio v isti postavitvi gre skozi, ker niso tako te?ke, beri nimajo toliko opreme, tanj?e stene, tla , itd...


 

aja sorry - mislim, da je te?a vle?enega povezana z lastno te?o, nikoli ne sme biti te?je, to ve?.. in to je verjetno pogoj.

 

Moja kljuka ki sem jo dal na 5ko, in 5ka je nekaj ?ez 1600kg sama tre?ka:

 

Towing hitch (without electrical set)
Class: A50-X Cat. no.M51
Designed for:
Manufacturer: MAZDA
Model: series 5
Type: 5 doors, VAN
produced since 2005 till 02.2008
Approval number according to Directive 94/20/EC: e20*94/20*0226*00
Technical data:
D-value: 9,3 kN
maximum trailer weight: 1600 kg
maximum vertical cup load: 75 kg

 

In v homolomo karton?u ti pi?e NDM 1600 al manj?

Napisano

Ja razumem. Zanima me pa res, v ?em je trik da v angliji je max 1600 pri nas pa kao 1400 :)

 

Sicer ne gledam bogve kaj. Gledal sem hobby prikolice, s postavitvijo pograd, miza, postelja in v taki kombinaciji je min NDM prikolice ravno 1400, kar je pa ?e preve?.

 

?e gleadm Adrio v isti postavitvi gre skozi, ker niso tako te?ke, beri nimajo toliko opreme, tanj?e stene, tla , itd...

In v homolomo karton?u ti pi?e NDM 1600 al manj?

1600 seveda - isto kot tale copy paste iz certifikata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm, a je potem mo?no, da ta kljuka ki jo imam jaz gor, da ima ta max 1400 in so temu primerno spremenili homolomo? ?eprav sej ta podatke je notri ?e od ?tarta, ko kupi? nov avto recimo brez kljuke..

Napisano

Hm, a je potem mo?no, da ta kljuka ki jo imam jaz gor, da ima ta max 1400 in so temu primerno spremenili homolomo? ?eprav sej ta podatke je notri ?e od ?tarta, ko kupi? nov avto recimo brez kljuke..

kolk je ?e te?ka mirajka? 

Sicer pa ?e se prav spomnim je to da je te?je od vle?enega za tiste brez zavore, in ne na splo?no. Ej tolk je teh pravil.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, mislim da je NDM avta 2135kg. NDM prikolice pa 1400kg. Se pravi ?e dobi? prikolico te?ko 1400kg, rabi? kodo 96, da lahko vle?e?. ?e dobim prikolico 1350kg, gre skozi.

 

Vseen pa je zanimivo da taka razlika obstaja. ?e?ko za moj tip avta pravi, da kljuka prenese 1800kg. :-) Nisem pa gledal ?e papirjev, to sem videl na netu.

Napisano

Ja, mislim da je NDM avta 2135kg. NDM prikolice pa 1400kg. Se pravi ?e dobi? prikolico te?ko 1400kg, rabi? kodo 96, da lahko vle?e?. ?e dobim prikolico 1350kg, gre skozi.

 

Vseen pa je zanimivo da taka razlika obstaja. ?e?ko za moj tip avta pravi, da kljuka prenese 1800kg. :-) Nisem pa gledal ?e papirjev, to sem videl na netu.

prenese ?e ampak nikoli ne dajo 100% ?tevilk .... :)

druga?e je ?el kolega s prikolico na tehni?ne, imel je 800kg, vzel ven hladilnik, ?el pod 750kg in se pelje s tretjo tablico :):) , razmi?ljam o istem, a bi jo moral prej zvagati na eni vagi za kamione

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, sam to je pa napaka unega na tehni?nem? A niso va?ni papirji od prikolice? ?e pi?e NDM 1200 je 1200, ne glede na to kaj in koliko tovora ima? v prikolici. Al samo policaji tako gledajo?

Napisano

Ja, sam to je pa napaka unega na tehni?nem? A niso va?ni papirji od prikolice? ?e pi?e NDM 1200 je 1200, ne glede na to kaj in koliko tovora ima? v prikolici. Al samo policaji tako gledajo?

pri prikolici ki ni tovorna je mislim da to kot ndm (namre? kar je notri je notri), itak je prepovedano nalagat in se peljat notri (ampak vsi vemo kaj dajemo notri :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Stvar je taka, stoji pa takole:

 

- po?itni?ka prikolica ima 800 kg. Ti vzame? ven hladilnik, jo stehta? in na tehni?nem pregledu doka?e?, da tehta manj. Pa ti tam popravijo v homologaciji na 750 in potem se ?teje kot lahki priklopnik, ki ga vozi? s tretjo tablico. Potem da? hladilnik nazaj, pa za na dopust ?e kak?no opremo zraven in te dobi kak policaj, ki se na stvari spozna, pa te pelje na tehtnico in tam poka?e 900 kg. Potem so pa porkoti...

 

- najve?ja dovoljena masa priklopnika je zapisana v homologaciji. In jo predpi?e proizvajalec vozila. In jo ne predpisuje posamezna dr?ava. Ker dr?ava nima ni? s konstruiranjem in izdelavo vozil.

 

- pri prikolici se vedno upo?teva lastna te?a IN nosilnost, torej skupna te?a prikolice

 

- pri priklopniku DO 750 kg skupne mase NI potrebna naletna zavora. Lahko pa jo ima.

 

- priklopnik brez naletne zavore ne sme presegati polovico te?e vle?nega vozila

 

- V Sloveniji pa velja zakon, da lahko vle?e? prikolico te?e 1400 kg najve?je dovoljene skupne te?e BREZ E kategorije, vendar pod pogojem, da skupina vozil (avto in prikolica skupaj) ne presegata najve?je dovoljene mase 4250 kg. Pri tem je pomembna ?e ena stvar: policista ne bo zanimalo, ?e ti trenutno nima? polno nalo?eno in je trenutna skupna masa ustrezna, ampak bo pogledal dokumente in ?e je tam napisana prevelika najve?ja dovoljena skupna te?a, bo? dobil polo?nico za 500? in prepoved nadaljevanja vo?nje.

Napisano

Ker se generalnemu uvozniku pri urejanju nacionalne homologacije ni dalo dosti migat, ampak je naredil copy/paste od ?esa podobnega in je re?eno. Ali pa je enostavno prekopiral od starega modela. Ali pa je znal angle??ino tako kot Bratu?kova in je kak?no re? pome?al...

 

Vsekakor na?a dr?ava ne predpisuje, kako te?ko prikolico posamezno vozilo lahko vle?e. To je prepu??eno proizvajalcem vozil, da dolo?ijo za svoja vozila sami. In ni nobenih drugih omejitev kot zgolj konstruktorska.

 

 Je pa v odvisnosti od najve?je dovoljene te?e vozila in najve?je dovoljene te?e prikolice odvisno, katere kategorije mora? imeti v vozni?ki.

Napisano

Na ?estici mi tudi v navodilih za uporabo pi?e 1500 kg skupne...na 626 ?e nisem navodila pogledu ampak samo homologacijo... Kategorij je pa vi?ka...to ni problem...

Napisano

Tabela na strani 4-14

motor LF 1500kg

motor L8 1300kg

diesel motor 1600kg


Na strani 4 - 15 je pa za Nem?ijo in Avstrijo, je pa na vsaki postavki 200kg ve?...

Napisano

Tabela na strani 4-14

motor LF 1500kg

motor L8 1300kg

diesel motor 1600kg

Na strani 4 - 15 je pa za Nem?ijo in Avstrijo, je pa na vsaki postavki 200kg ve?...

 

A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari.

 

Sem poskeniral... Now go figure. Bencinarji vle?ejo ve? kot dizel :-)

 

Ja, vem. Predvsem iz rezervoarja...

Napisano

2.2 motor vle?e 1400kg. 2.2 motor vle?e 1600kg. Kaj je razlika ne vem. V specifikacijah je isto, samo hp ima 16.3 kompresijo, Lp pa 16.1.

 

U bistvu ta 2.2 Lp motor vle?e najmanj od vseh... Po homologaciji, kar je presenetljivo...

 

9443e52ebba10db3fc9369e73dab4fd9.jpg

 

576f36ef2b0c67dc8fc212c762022261.jpg

Napisano

A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari.

 

 

Mazda 6 letnik 08. To je iz navodil za uporabo za te letnike in verjetno do facelifta... Se pravi 08, 09 in 10 letniki. Na homologaciji in navodilih je isto pri mojem primeru...motor LF in skupna te?a priklopnega vozila 1500kg...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.