Skoči na vsebino

Vleka prikolice - 2.2. diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je tudi 200kg tezja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sicer pa, ?e ima? kak?no tako stvar, sporo?i, pridem z BTjko pa potegnem. Ima? prikolico skupne te?e 1400 kg? Ni problema, dve hkrati lahko, pa ?e ostane rezerve...

Napisano

Ja, saj diesel motor lahko 1600kg vle?e, v Nem?iji in Avstriji pa 1800kg...jaz imam bencinarja...


Mel tudi jaz petko, pa je mela ?e v osnovi ve?jo nosilnost...

Napisano

Kolikor vem, ve?, zakaj lahko s slovensko vle?e? 200 kg manj kot z avstrijsko. Vsaj obve??en sem, da si obve??en.

 

A sem to zdaj malo zakompliciral?

Napisano

No ja no...

 

 

 

Najve?ja dovoljena masa prikolice, ki jo lahko doti?no vozilo vle?e, je definirana v homologacijskih podatkih doti?nega vozila. Le-te se lahko glede na ?tevilko raz?iritve homologacijskega dokumenta (aktualna verzija in njene morebitne predhodnice) med seboj tudi razlikujejo.

Napisano

Torej lahko razumemo nekako tako: tisti, ki je opravljal nacionalno homologacijo, ni preverjal prav vseh podatkov, pa? pa je naredil copy-paste prej?njega modela. Po liniji najmanj?ega odpora...

 

A lahko preveri? ?e eno stvar: vsaj jaz na BTjki imam kovinsko plo??ico, kjer je vgravirana najve?ja dovoljena obremenitev posamezne osovine ter kolik?na je najve?ja dovoljena masa priklopnika brez zavore in priklopnika z zavoro. Pri meni se podatki ujemajo s homologacijo. Pa pri tebi?

Napisano

Jaz jo imam pri sprednjih levih vratih.

 

?enina petka jo ima pri sprednjih desnih vratih, vendar ima samo ?tiri vrstice in ne ?est, kot pri meni. O?itno nekaj podatkov manj, nisem pa raziskoval, kateri "manjkajo"...

Napisano

Plo??ica je na prvem desnem notranjem blatniku zraven amortizerja. Ko haubo odprete, se vidi takoj... Na moji mazdi so ?tiri vrstice

 

    1950 kg

    3450 kg

  1 1010 kg

  2 1040 kg

Napisano

1950 kg je dovoljena skupna te?a avta, potnikov in tovora...+1500kg prikolica, pa smo na 3450kg...

Prva ima lahko maksimalno 1010kg, zadnja pa 1040kg, s tem, da vsota prve in druge ne sme presegat 1950kg...

Napisano

V mojih navodilih je za diesel motor sedan obliko 3635 dovoljena skupna te?a..-1500kg pa smo na 2135kg...

Napisano

Ja 3635 je najbr? oboje skupaj. Zgoraj si napisal 1950 dovoljena skupna te?a avta. Ta je pri meni 2135,....mal se ?e fecla od teh ?tevilk.

Napisano

Pri moji pa pi?e 2135 za avto in max 3535 :) Valda je razlika 1400 :) Prva os  ma nekaj ?ez 1000kg, druga pa n ekaj ?ez 1100kg se mi zdi..

Napisano
  dne 24. 9. 2014 ob 6:14 je SpEkTr napisal:

Pri moji pa pi?e 2135 za avto in max 3535 :) Valda je razlika 1400 :) Prva os ma nekaj ?ez 1000kg, druga pa n ekaj ?ez 1100kg se mi zdi..

Potem je to ze vse to tovarnisko definirano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jup, danes sem dobil preblisk. Na izpisku al ra?unu od servisa pi?e low power. Torej tri verzije motorja so:Lp, mp in hp. Lp vle?e 1400,ostali dve pa 1600. To je logi?no, naj?ibkej?a pa? manj vle?e. Je pa ?e vedno zanimivo to, da v nemciji Lp verzija vle?e toliko kot pri nas hp(high power). Ne vem, al majo manj klancev tam :-)

Napisano

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Smo obdelal tud to :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 24. 9. 2014 ob 21:21 je Sirius napisal:

Nisem temo sledil od za?etka. Opozoril bi na problem skupne te?e skupine vozil.

Pri te?i avtomobila in prikolice je potrebno upo?tevati omejitev voznika. Za B kategorijo je maksimalna dovoljena te?a obeh skupaj 3500 kg. ?e je ta te?a prese?ena je potrebno imeti dovoljenje za kategorijo C.

Pri tem se upo?teva maksimalna dovoljena te?a avtomobila in maksimalna dovoljena te?a priklopnika, ne glede koliko je dejanska te?a skupine vozil ob kontroli.

 

Ni ravno tako.

 

Voznik, ki ima samo B kategorijo, lahko vozi vozilo do 3500 kg najve?je dovoljene skupne mase in skupino vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) skupne te?e 4250 kg, pri ?emer vle?no vozilo ne sme presegati 3500 kg.

 

?e skupina vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) presega 4250 kg, vle?no vozilo pa ne presega 3500 kg, mora imeti voznik poleg B ?e E kategorijo.

 

?e ima vle?no vozilo ve? kot 3500 kg, mora imeti voznik C kategorijo.

 

Ne glede na obliko in predelavo vozila: ?e ima vozilo manj kot 9 sede?ev z voznikovim vred, ni potrebna D kategorija (v?asih iz avtobusa naredijo potujo?o trgovino ali potujo?o knji?nico ali avtodom. ?e so sede?i odstranjeni in je vozilo homologirano na najve? devet sede?ev z voznikovim vred in brez stoji??, pade v C kategorijo pa ?eprav je za osnovo predelave vzet avtobus, za katerega je potrebna D kategorija. Enako velja za tovorno vozilo. ?e ima 3000 kg lastne te?e in kljub mo?nosti, da ima ?e 4000 kg nosilnosti ga kdo homologira na 500 kg nosilnosti, dobimo najve?jo dovoljeno maso 3500 kg in zato je vozen z B kategorijo). Najbr? ni potrebno posebej poudarjati, da se je v tem primeru potrebno dr?ati omejitev iz homologacije in se ne sme preva?ati ve?, kot pi?e v homologaciji kljub temu, da tovarni?ki podatki vozila to dovoljujejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.