Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem pred nakupom mazde 6, najraje bi kupil 2.0 motor bencinarja (letnik 2011/12). Lahko prosim lastnike podobnih mazd na kaj moram paziti pri nakupu, znane napake, zanesljivost motorja, okvare... ipd. Gledam nem?ke strani z rabljenimi, zanimivo, da skoraj nobena nima ?ez 70-80k km. Imajo pa dosti opreme, ponavadi ve? kot te, ki se prodajajo pri nas. Kak nasvet rabim. Zaenkrat hvala in lp

Napisano

Sej ne vem a bi ti povedal al raje ne, da te ne bi preve? prepla?il glede nakupa. 2.0 bencinar je stra?no anemi?en in ?isto ni? ?ivahen tako, da v kolikor ho?e?, da bo vsaj malo dal od sebe ima? le dve re?itvi ali 2.5 bencinarja ali pa dizla. Je pa ta anemi?nost verjetno rezultata var?evanja z gorivom, ki dobesedno prepre?uje, da bi motor dal kaj ve? od sebe kot podpovpre?ne zmogljivosti.

33112_1.png

Napisano

Boss jaz sem zadnji? dobil nadomestni avto ravno to bencinarko. Pa sem bil presene?en. Ok pustimo to, da sem ve?krat mislil da je avto crknil :-). Ampak takoj od jurja naprej je lepo povlekel, potem si pa pa? navajen da turbina prime tukaj pa tega ni bilo :-). Ampak, bi se pomoje dal pre?ivet. Je pa res, da se nisem po ac vozil.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Aha... ja sploh bo ta preskok malo "bole?" zame, saj sem 5 let imel octavio tdi. Veliko sem se vozil, zadnja leta pa delam le cca 5-10k na leto, pa slu?bo imam dosti blizu, tako da dizel odpade. Moral bom sprobat eno, ker je nisem sploh ?e vozil. Ja v primerjavi z 1.8 je verjetno 2.0 bolj?i, zato tudi tega gledam. 2.5 pa se super sli?i, samo ko jih pri nas ni ravno dosti na izbiro. Bolj se mi gre za zanesljivost, ker mislim avto imet vsaj 5 let. Obdobje norije in ti??anja je minilo, seveda pa imam rad, da avto spodobno potegne. Kot pravim, preskok se bo poznal iz tdi na bencin, ampak se bom navadil, ?e zdaj sem se na ?eninega polota (1.4 benz) :) V glavnem a so znane kake napake z benc. motorji?

Napisano

Boss je o?itno divjak ali pa se ho?e izstrelit ?e na samem ?tartu. Sem prepri?an, da bo tudi v pospe?evanju 2.0 in cca. 150KS ve? kot enakovredna dosedanji Octaviji (kdor ne verjame, naj pogleda kak?no preglednico karakteristik, ?e le ni bila Octavia kak?na nafrizirana verzija). Skratka zadeva se solidno pelje, NIMA pa turbine, ki je niti ne rabi.  ;)

 

Nekih napak z bencinskimi motorji ni bilo, pa tudi kupovanje bencinca je za laika precej enostavnej?e kot dizla, saj se pri dizlu la?je "naserje?".  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Boss je o?itno divjak ali pa se ho?e izstrelit ?e na samem ?tartu. Sem prepri?an, da bo tudi v pospe?evanju 2.0 in cca. 150KS ve? kot enakovredna dosedanji Octaviji (kdor ne verjame, naj pogleda kak?no preglednico karakteristik, ?e le ni bila Octavia kak?na nafrizirana verzija). Skratka zadeva se solidno pelje, NIMA pa turbine, ki je niti ne rabi.  ;)

 

Nekih napak z bencinskimi motorji ni bilo, pa tudi kupovanje bencinca je za laika precej enostavnej?e kot dizla, saj se pri dizlu la?je "naserje?".  :prstgor:

ej da ?e jaz dodam moje mnenje ...imam mazdo 5 tx plus oprema 2.0 benz.  148 ks in deluje motor super povle?e ok pospe?ki solidni za ta avto ... :prstgor: da se razumemo to je dru?inski avto  :D poraba solidna med 8 -10 lit.samo jaz imam dodatno montiran avto plin LPG Sistem in je ok se pri?para ..sevisi cenej?i in itd...ps ma?ina ima verigo ..in tavelik servis se dela na 250.000 km .tako pi?e v servisni knjigi.redni pa vsakih 20.000 km.lp ale?  :D  B)

Napisano

Sej ne vem a bi ti povedal al raje ne, da te ne bi preve? prepla?il glede nakupa. 2.0 bencinar je stra?no anemi?en in ?isto ni? ?ivahen tako, da v kolikor ho?e?, da bo vsaj malo dal od sebe ima? le dve re?itvi ali 2.5 bencinarja ali pa dizla. Je pa ta anemi?nost verjetno rezultata var?evanja z gorivom, ki dobesedno prepre?uje, da bi motor dal kaj ve? od sebe kot podpovpre?ne zmogljivosti.

Kaj naj potem vzame 1,8? ?e kupuje avto za dirkanje, naj vzame 200+KW, ?e pa potrebuje dru?inski avto za vo?njo od to?ke A do to?ke B, je pa 2,0 motor na mazdi idealna re?itev glede porabe in mo?i, ki jo nudi. Tudi z 1,8 motorjem so do sedaj vsi na cilj pri?li... Tole je idealni nakup...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8889666&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE

Napisano

Tko kot so napisal, 2.0 bi moral zado??at za neko 'normalno' vo?njo, sploh pa kratke relacije ne bi ble preve? zdrave za dizla, pa tud poraba ne bi pri?la do izraza.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj naj potem vzame 1,8? ?e kupuje avto za dirkanje, naj vzame 200+KW, ?e pa potrebuje dru?inski avto za vo?njo od to?ke A do to?ke B, je pa 2,0 motor na mazdi idealna re?itev glede porabe in mo?i, ki jo nudi. Tudi z 1,8 motorjem so do sedaj vsi na cilj pri?li... Tole je idealni nakup...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8889666&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE

 

Tako imam jaz, 2.0 bencinar....tko kot so ?e ostali napisali, je bolj za umirjeno vo?njo, ni neki za dirkat, lepo se pelje. Vzdr?evanje enostavno, motor ima verigo.... Sa?a priporo?am nakup.  :prstgor:

 

 

Napisano

Boss jaz sem zadnji? dobil nadomestni avto ravno to bencinarko. Pa sem bil presene?en. Ok pustimo to, da sem ve?krat mislil da je avto crknil :-). Ampak takoj od jurja naprej je lepo povlekel, potem si pa pa? navajen da turbina prime tukaj pa tega ni bilo :-). Ampak, bi se pomoje dal pre?ivet. Je pa res, da se nisem po ac vozil.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Za mestno vo?njo, nizke hitrosti in nenalo?en avto je dovolj... ko pa pride? na AC, bohnedaj, da je poln avto je pa pa? ?alost napram dizela?u, ?e glih tole primerjamo. Tudi v 6. prestavi v Vrhni?ki klanec na AC ne gre pa sem bil sam notri. Ok prestavlja? ni?je sam tam je pa pol pa? hrup. O prehitevanju na regionalki pri 80km/h pa raje ne bi, ker me je bilo dejansko strah in sem to izvedel samo enkrat pol pa raje ne - ker ?e prehiteva? idiota in ti ta ravno takrat potegne si mrzel. Pri dizlu so mi to posku?ali ?e nekateri ampak je zaloga navora toliko ve?ja, da ?e se pametno spravi? prehitevat te nih?e ne more nategnit (OK, ja nekdo z 250+KM, ampak ok to je ?e druga zgodba).

33112_1.png

Napisano

Boss je o?itno divjak ali pa se ho?e izstrelit ?e na samem ?tartu. Sem prepri?an, da bo tudi v pospe?evanju 2.0 in cca. 150KS ve? kot enakovredna dosedanji Octaviji (kdor ne verjame, naj pogleda kak?no preglednico karakteristik, ?e le ni bila Octavia kak?na nafrizirana verzija). Skratka zadeva se solidno pelje, NIMA pa turbine, ki je niti ne rabi.  ;)

 

Nekih napak z bencinskimi motorji ni bilo, pa tudi kupovanje bencinca je za laika precej enostavnej?e kot dizla, saj se pri dizlu la?je "naserje?".  :prstgor:

Si probal? :ne vem: Ne vem zakaj lahko tako z lahkoto trdi?, ?e nisi vozil obeh. Prva generacija ?estke z 2.0 motorjem je bila mnogo bolj ?ivahna od druge generacije. Avto je kot ka?e namenoma zadu?en in naravnan na udobno dru?insko vo?njo, motor naj bi bil vzdr?ljiv, poraba na nivoju tolk velikih motorjev se pravi pod 8 ga je v ve?ini nemogo?e spravit.

 

Druga?e je pa ravno v ?tartu ?e najbolj prepri?ljiv in ni nekih zamer, se pa problem manjka mo?i/navora pojavi pri vi?jih hitrostih in obremenjenosti avtomobila. Druga?e pa ne vem zakaj bi ?lovek moral biti divjak, ?e rad varno in brez stresa prehiti v okviru omejitev. ?al so na?e ceste preve? ovinkaste z zelo malo ravnin tako, da je potrebno zelo hitro sko?iti mimo, ?e avto to zmore ali pa raje sploh ne posku?at in trpet po?asno vo?njo Lojza pred sabo - ?e je ?asa na pretek to ni problem ampak ?al je tempo danes prehud in ve?ina od nas si sanjanja in jadranja po cesti pa? ne more privo??iti.

33112_1.png

Napisano

Kaj naj potem vzame 1,8? ?e kupuje avto za dirkanje, naj vzame 200+KW, ?e pa potrebuje dru?inski avto za vo?njo od to?ke A do to?ke B, je pa 2,0 motor na mazdi idealna re?itev glede porabe in mo?i, ki jo nudi. Tudi z 1,8 motorjem so do sedaj vsi na cilj pri?li... Tole je idealni nakup...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8889666&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%202.0i%20TE

Ahhh lepo te prosim - a se ti ne zdi tole malo otro?je, da povezuje? veliko mo?i z dirkanjem. Tudi dru?inski avto mora biti varen in dodatno varnost ti omogo?a tudi zaloga mo?i. Pa ne govorimo o tem, da rabi? 200+kW, ker jih dejansko ne in tudi 140KM ter 360Nm navora ti omogo?i, da poln avto brez te?av v 6 prestavi pospe?uje po klancu navzgor. Sej vem da to ni bistven podatek ampak le pove, da ti omogo?i pri ni?jih prestavah, da si lahko hitro mimo po?asnega kamiona ali avtobusa in da lahko nadaljuje? pot s svojim tempom in ne vsiljenim s strani nekekega me?ka?a.

 

Sicer vem, da bo marsikomu, ki gleda samo tehni?ne podatke iz razpredelnic to zdelo sme?no saj 147KM pri bencinarju je pa ja veliko ve? kot 140 KM pri dizlu sam ko enkrat sproba? oba ve? kak?na je razlika - pa ne gledat pospe?ka od 0-100km/h, ker to je najbolj brezvezen podatek saj ga v normalnem prometnem dogajanju nikoli ne izvaja? ampak veliko bolj je pomemben medpospe?ek, ki je ?al v testih vse preve? omejen na suhoparni podatek kolk v zadnji prestavi rabi, da recimo pospe?i iz 80-120km/h. Veliko bolje bi bilo, da bi preverili z razli?nimi prestavami kolk je dejansko mo?en najbolj?i rezultat v katerikoli prestavi in tam se dejansko ?ele lahko vidi kaj kateri avto zmore in tudi koliko nasmeha ti pri?ara na obraz, ko lahko potegne? brez skrbi mimo in se ti zraven ne rabi vklopit ?e adrenalin ali bo zneslo ali ne.

 

 

aja sorry, ker smo se odaljili od teme: zakaj sem predlagal 2.5 bencinarja, ker je stro?ek vzdr?evanja skoraj enak 2.0 ... enake cene servisov, rezervnih delov, enako zavarovanje, enako nadomestilo za uporabo cest, edino poraba je cca slabe pol litra ve?ja pri 2.5 motorju, kar je dokaj zanemarljivo pri tem, da je ob?utek v vo?nji dosti bolj prepri?ljiv.

33112_1.png

Napisano

OK. Ja, je trenutni sunek pri dieselu, ko turbina odpre, sam potem pa treba prestavit  v vi?jo prestavo, bencinar pa do blokade enakomerno vle?e... Kar se hrupa ti?e, je v visokih obratih kar enako, ampak je zvok bencinarja pred blokado lep?i... So plusi, so minusi... Vozim diesela in bencinarja ( slednjega malo manj, ker ga ima ?ena v uporabi) pa je razlika v vo?nji...se treba navadit, ko se v bencinarja vsedes...

Napisano

Ja hrup, dizla ne rabi? gnat, bencinarja pa mora?, ?e ho?e? da se kam premakne.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Ja Boss, seveda da sem vozil 2.0 B in D (govorim o 2.generaciji, da ne bo pomote), saj pa to ni neka rariteta, kot npr. Maserati Quattroporte.  :D

 

No, sicer pa ?e se ne motim, je v letniku 2011 dobila ?e dodatnih 8KS, ki predvidevam, da niso prispevali ?e k dodatni lenobnosti agregata. Takole je videt:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda-6-2-0i-155pk-business-navi-trekhaak-17-lmv-pdc-oudewater/197825247.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxPrice=14000&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Jaz trdim, da za na?e ceste je dovolj ?e vozilo 100KS, prehitevanje pa je stvar osebnega pogleda na ocenjeno situacijo, saj je za nekoga varno tisto, kar je za drugega totalni "samomor", nekomu drugemu pa ni dovolj niti pregledna 500m dolga ravnina, pred tabo pa "pol?"  :danzoman:

 

P.S. tempo ?ivljenja je tak?en kot si ga naredi?, jaz recimo raje ?tartam nekaj minut prej, pa s tem marsikatera ?iv?nost odpade. ?e je treba magari prej vstanem, pa potem varno in po omejitvah in mi H Coupe s 115KS zado??a, ?e celo ve? kot to, prehitim pa prav tako lahko kak?nega sanja?a.  :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja hrup, dizla ne rabi? gnat, bencinarja pa mora?, ?e ho?e? da se kam premakne.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...

Napisano

Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...

Oprost ampak se ne morm zadrzat tlele ti si pa mal omejen! A dizl k vlece pri 1500 do 3000 pa potem mora spet saltat da pade na 1500 spet ne vlece vec al kva?

A ti sploh ves kaj pises? Bencinar vlece do blokade? Dizs zakaj ma pa pol najbecji navor sele pr 4300 obratih???

 

Daj eaje zakljuc ker si ravno postavu nove meje fizike

 

Pravs da je teeba prestavlat dizla - pa to je bistvo dizla!!!! Mali obrati velk navor mala poraba in do 3000 noben dizl ne ropota bolj kot pri 1500

 

To kr teri bencinarja do blokad da bo vleku in uzivej v te idilicni voznji brez prestavlanja

Napisano

Ja Boss, seveda da sem vozil 2.0 B in D (govorim o 2.generaciji, da ne bo pomote), saj pa to ni neka rariteta, kot npr. Maserati Quattroporte.  :D

 

No, sicer pa ?e se ne motim, je v letniku 2011 dobila ?e dodatnih 8KS, ki predvidevam, da niso prispevali ?e k dodatni lenobnosti agregata. Takole je videt:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mazda-6-2-0i-155pk-business-navi-trekhaak-17-lmv-pdc-oudewater/197825247.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxPrice=14000&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Jaz trdim, da za na?e ceste je dovolj ?e vozilo 100KS, prehitevanje pa je stvar osebnega pogleda na ocenjeno situacijo, saj je za nekoga varno tisto, kar je za drugega totalni "samomor", nekomu drugemu pa ni dovolj niti pregledna 500m dolga ravnina, pred tabo pa "pol?"  :danzoman:

 

P.S. tempo ?ivljenja je tak?en kot si ga naredi?, jaz recimo raje ?tartam nekaj minut prej, pa s tem marsikatera ?iv?nost odpade. ?e je treba magari prej vstanem, pa potem varno in po omejitvah in mi H Coupe s 115KS zado??a, ?e celo ve? kot to, prehitim pa prav tako lahko kak?nega sanja?a.  :party0035:

Ne rabi? mobile gledat...

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3961037&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20Sport%202.0i%20TE%20Plus

 

Ta je tudi bomba, sam malo draga, ko sem se za njo zanimal...

Napisano

Ko ga pohodi?, pa tudi ?uti?...in prijetno ga je sli?at v visokih obratih... Diesela ne rabi? gnat? Kak pa potem gre? S pol gasa? Diesel vle?e, ko je turbina odprta, potem je pa treba prestavit v vi?jo prestavo...da ne rohni brez veze...

Ne ne. Ni isto, al ?e dizla ?alta? pri 2500-3000rpm, ali pa bencinarja pri npr. 4000-5000rpm. Pa za dizla sem se preve? obratov napisal...

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Uf, smo pa konkretno zapackal temo kolegu, ki v vsakem primeru kupuje BENCINSKO 6-ko, letnik 2011/12. DAJMO SE VRNIT NA TEMO IN MU POMAGAT.  :prstgor:

 

Se strinjam s tem, kar je Boss napisal, da so stro?ki cestnine in zavarovanja identi?ni za obe in bi tudi jaz raje vzel 2.5i kakor 2.0i, ?e bi bila nakupna cena nekje podobna. Cestnina je namre? pri obema ?e preko 1800 in pod 2500ccm, kilowati pa so v obeh primerih v razredu 100 do 130. Izjemoma imajo nekatere zavarovalnice ?e razrede po 10kw (?e se ne motim Triglav, ampak ne bom pa trdil).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Oprost ampak se ne morm zadrzat tlele ti si pa mal omejen! A dizl k vlece pri 1500 do 3000 pa potem mora spet saltat da pade na 1500 spet ne vlece vec al kva?

A ti sploh ves kaj pises? Bencinar vlece do blokade? Dizs zakaj ma pa pol najbecji navor sele pr 4300 obratih???

 

Daj eaje zakljuc ker si ravno postavu nove meje fizike

 

Pravs da je teeba prestavlat dizla - pa to je bistvo dizla!!!! Mali obrati velk navor mala poraba in do 3000 noben dizl ne ropota bolj kot pri 1500

 

To kr teri bencinarja do blokad da bo vleku in uzivej v te idilicni voznji brez prestavlanja

Ne izumljam fizike...ampak bistvo pri prehitevanju. Pri bencinarju ti je konstantna mo? v eni prestavi do blokade...pri turbo dieselu je pa do dolo?enih obratov avto zaspan, potem ga turbina zbudi in avto vle?e, da ob?uti?...ko pa prese?e? dolo?ene vrtljaje, pa te mo?i ni ve?, avto rohni in tuli...pa treba prestavit v vi?jo prestavo in potem avto normalno vle?e naprej...

Ne mislim tak na?in pri normalni vo?nji ampak takrat, ko rabi? pospe?ek...

Ja, in vem, da je diesel narejen za ni?je obrate, kjer ima velik navor...

Napisano

Fantje ne se kregat no hehehe, dobro vem, kako se pelje dizel, kako je s prehitevanji itd... 3 leta sem imel A4 tdi, potem sem imel 5 let octavio karavan, kupljena nova 2009, 105 hr?kov pod havbo in zame je bilo to kar ok (seveda vedno manjka kak dodaten konj pod havbo), ampak za prete?no normalno vo?njo je bil avto super. No ker se zadnja leta ne vozim veliko, sem se odlo?il tokrat za bencinarja. Verjamem, da bo tistih 155 konjev razlika proti octavii in njenih "le" 105, ?eprav je turbinca. Zanimale so me samo va?e izku?nje oz. izku?nje lastnikov omenjenega motorja pri mazdah. Nekdo mi je enkrat v eni kafani omenil, da naj bi bili v mazdah Fordovi motorji... je to res? Kot sem ?e rekel nisem nek divjak, se pa strinjam da ko rabi? malo ve? mo?i, da to tudi ima? na zalogi. Bom ob priliki ?el sprobat eno 2.0, da res v ?ivo vidim, kaj pa kako. ?e ne pa 2.5 hehehe

Napisano

Jaz se vsak dan furam 100km z bencinko, 2.0i. Je sicer starej?i letnik,2006 ampak nad motorjem, porabo sploh in motornimi zmogljivostmi nimam pripomb. Pa tudi ne ko je avto full poln s kramo, deco, ?eno itd...klimo in se gre na morje ali podobno. lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.