Yoko 35 Napisano 13. oktober, 2014 Prijavi Napisano 13. oktober, 2014 Pozdrav vsem- Ali mi lahko kdo pomaga pri naslednjem vpra?anju, in sicer se pri moji M6 dizel, zjutraj, ko je motor hladen, avto sicer ponavadi v?ge iz prvega poskusa (v?asih iz drugega ali tretjega), nato pa mi dokaj nihajo obrati pri hladnem motorju (med 650 in 850-900 o/min). Kasneje, ko se avto segreje na delovno temperaturo (tudi ko je ?e prej malo ogret), te?ava izgine in motor te?e, kot da ni ni? bilo. Ima morda kdo kako idejo, kaj bi to bilo? Hvala za vse odgovore!LP Citiraj
Z M A J Napisano 13. oktober, 2014 Prijavi Napisano 13. oktober, 2014 Tole bo zelo verjetno IMV ventil oz. te?ava z njim. Bolj ko bo mrzlo, ve? te?av ti bo povzro?al, vsaj ponavadi je tako. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 13. oktober, 2014 Prijavi Napisano 13. oktober, 2014 Imv ventil Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Yoko 35 Napisano 14. oktober, 2014 Avtor Prijavi Napisano 14. oktober, 2014 Aha. Kak?na je potem re?itev? Nabava novega? Ali se ga spuca in dela naprej? koliko pa je cena novega? Hvalalp Citiraj
jures Napisano 14. oktober, 2014 Prijavi Napisano 14. oktober, 2014 kar nekaj primerov v zadnjem mesecu je tukaj (pod tehni?ne te?ave seveda) - malo povpra?aj, so tudi kode navedli http://archiwum.allegro.pl/oferta/zawor-scv-mazda-6-l200-navara-cabstar-denso-i4211244015.htmlhttp://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40&_sacat=0&_nkw=mazda+scv+294009-0260&_sop=15 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 19. oktober, 2014 Prijavi Napisano 19. oktober, 2014 Aha. Kak?na je potem re?itev? Nabava novega? Ali se ga spuca in dela naprej? koliko pa je cena novega? HvalalpIMV uravnava pritisk v common rail cevi iz katere se potem napajajo injektorji. Gre za elektro-megnetni ventil. ki ga nadzoruje CPU s pomo?jo senzorja ( ali dveh ), ki dajejo podatke CPU. Ta potem odpira, ali zapira ventil, ki vi?ek goriva visokotla?ne ?rpalke vra?a v rezervoar. Ko pride do nestabilnega delovanja, je najverjetneje vzrok v mehani?ni zapori ventila, ki zaradi obrabe, ali zamazanosti ne "poslu?a" povelj CPU. V tem slu?aju pritisk goriva v cevi ni zadosten, ali varira. To privede do nestabilnega delovanja motorja.?e je ventil zapacan, ali delno obrabljen, je vredno poskusiti odpraviti njegovo "neposlu?nost" z aditivom Metabond Megasel Plus. Doza 250 ml s plasti?no dozirko stane 20 ?+ 3,77 ? po?tnine. Vsebina aditiva zadostuje za do 500 litrov dizla in pozitivno vpliva tudi na ostale komponente gorivnega sistema, saj ima poleg ?istilne funkcije tudi mazalno in k temu izbolj?uje ?e izgorevanje goriva. Torej najceneje bo? pri?el skozi tako, da najprej poskusi? s tem aditivom. ?e gre za te?ave, ki sem jih opisal zgoraj, ga bo aditiv povrnil v funkcionalno stanje. ?e pa na ta na?in ne bo uspeha, ga bo pa potrebno zamenjati, saj je obrab mehani?nega dela prehuda.Podatke o aditivu dobi? na metabond. si. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
snjaper Napisano 6. december, 2014 Prijavi Napisano 6. december, 2014 IMV uravnava pritisk v common rail cevi iz katere se potem napajajo injektorji. Gre za elektro-megnetni ventil. ki ga nadzoruje CPU s pomo?jo senzorja ( ali dveh ), ki dajejo podatke CPU. Ta potem odpira, ali zapira ventil, ki vi?ek goriva visokotla?ne ?rpalke vra?a v rezervoar. Ko pride do nestabilnega delovanja, je najverjetneje vzrok v mehani?ni zapori ventila, ki zaradi obrabe, ali zamazanosti ne "poslu?a" povelj CPU. V tem slu?aju pritisk goriva v cevi ni zadosten, ali varira. To privede do nestabilnega delovanja motorja.?e je ventil zapacan, ali delno obrabljen, je vredno poskusiti odpraviti njegovo "neposlu?nost" z aditivom Metabond Megasel Plus. Doza 250 ml s plasti?no dozirko stane 20 ?+ 3,77 ? po?tnine. Vsebina aditiva zadostuje za do 500 litrov dizla in pozitivno vpliva tudi na ostale komponente gorivnega sistema, saj ima poleg ?istilne funkcije tudi mazalno in k temu izbolj?uje ?e izgorevanje goriva. Torej najceneje bo? pri?el skozi tako, da najprej poskusi? s tem aditivom. ?e gre za te?ave, ki sem jih opisal zgoraj, ga bo aditiv povrnil v funkcionalno stanje. ?e pa na ta na?in ne bo uspeha, ga bo pa potrebno zamenjati, saj je obrab mehani?nega dela prehuda.Podatke o aditivu dobi? na metabond. si. Lp, jst sem kupil to zadevo metabond megasel plus, dodajal kot je bilo predpisano in po nekaj ?asa uporabe se mi je pri?gala lu?ka za zdrs in motor. Na ra?unalniku smo ugotovili, da je nekaj narobe z izgorevanjem, oz napaka pri turbini. Motor v tem primeru ni ni? druga?e deloval. Lu?ki sta goreli potem, ko se je avto ogrel in tudi ugasnili, ko je nekaj ?asa stal vsaj ?ez no?. Sedaj, ko ne uporabljam ve?, se vsake toliko ?asa ponovno pri?geta. p.s. ali bil lahko kaj storil glede tega, da se mi to nebi pri?igalo ve?? Citiraj
Deeyan Napisano 7. december, 2014 Prijavi Napisano 7. december, 2014 Katero stevilko napake je pokazu racunalnik? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
snjaper Napisano 7. december, 2014 Prijavi Napisano 7. december, 2014 Nevem katero ?tevilko napake je pokazalo, sem pa druga? pr Pelkotu bil,ko mi je na ra?unalnik dal. Citiraj
Yoko 35 Napisano 8. december, 2014 Avtor Prijavi Napisano 8. december, 2014 Sem ?e porihtal zadevo. Je ?el regulator obratov (ventil al kaj jaz vem kaj), smo ga zamenjal in sedaj dela bp. Hvala za vse nasvete! lp Citiraj
jures Napisano 8. december, 2014 Prijavi Napisano 8. december, 2014 Imv Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dpicul Napisano 8. december, 2014 Prijavi Napisano 8. december, 2014 kaj ta simptom spada tudi med okvaro IMV?: mrzel je ponavadi v?gal v trenutku, zdaj pa verglam malo ve? ?asa. Ko je vro? je bolj?e, ma ni kot je bilo enkrat. Ima da kresne v trenutku. Citiraj
Sirius Napisano 8. december, 2014 Prijavi Napisano 8. december, 2014 Lp, jst sem kupil to zadevo metabond megasel plus, dodajal kot je bilo predpisano in po nekaj ?asa uporabe se mi je pri?gala lu?ka za zdrs in motor. Na ra?unalniku smo ugotovili, da je nekaj narobe z izgorevanjem, oz napaka pri turbini. Motor v tem primeru ni ni? druga?e deloval. Lu?ki sta goreli potem, ko se je avto ogrel in tudi ugasnili, ko je nekaj ?asa stal vsaj ?ez no?. Sedaj, ko ne uporabljam ve?, se vsake toliko ?asa ponovno pri?geta. p.s. ali bil lahko kaj storil glede tega, da se mi to nebi pri?igalo ve??Maegasel nima zveze s to drugo napako, ?e posebej pa ne more vplivati na turbino. Gre za slu?ajnost, da ti je v tem ?asu ?e nekaj odpovedalo, ali pa je prej?nja napaka napredovala. ?e si pozorno prebral, kaj sem zgoraj napisal, bi aditiv pomagal pri IMV ventilu le v slu?aju zapacanosti, ?e pa je napaka na ventilu ve?ja, npr. da je obrabljenost ventila taka, da ne zapira ve? dovoda goriva, potem je ni magi?ne pal?ke, ki tako napako odpravila.Nisi dovolj jasno napisal,ali se je po uporabi aditiva motor umiril, ali ne. Torej, ali delovanje ostalo enako kot prej, le, da se je ?e na?gala signalizacija motorja, ali pa se je motor umiril, na?gala pa se je signalizacija motorja. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius Napisano 8. december, 2014 Prijavi Napisano 8. december, 2014 kaj ta simptom spada tudi med okvaro IMV?: mrzel je ponavadi v?gal v trenutku, zdaj pa verglam malo ve? ?asa. Ko je vro? je bolj?e, ma ni kot je bilo enkrat. Ima da kresne v trenutku.Najverjetneje. So pa lahko tudi drugi vzroki, delovanje ?ob, kompresija....Nisi omenil koliko ima prevo?enih. Nekatere stvari se z obrabo spremenijo. Tudi dedki so v mladosti "kresnili" od prve, ko pa pridejo v zrela leta, morajo dlje ?asa "verglati", da v?gejo (ali pa tudi ne). Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
dpicul Napisano 9. december, 2014 Prijavi Napisano 9. december, 2014 avto ima 205kkm. To je za?el delati pred kratkim. Vitalni deli mislim da so zdravi.( injektorji, kompresija). Citiraj
Sirius Napisano 9. december, 2014 Prijavi Napisano 9. december, 2014 avto ima 205kkm. To je za?el delati pred kratkim. Vitalni deli mislim da so zdravi.( injektorji, kompresija).Znanec je imel te?ave delovanjem motorja druge blagovne znamke. Svetovano mu je bilo sva?ta. Skorajda je obupal nad vozilom, ko je spoznal maherja, ki se v elektroniko spozna nekoliko bolje od tistih, ki zgolj priklju?ijo tester in modrujejo o okvarah, saj nekatere tester poka?e takoj, druge pa je treba de?ifrirati. Pokazalo se je, da je bil nekje nek mali stik, ki je me?al ra?unalnik. Stvar je lahko prosta kot fi?ol, seveda, ?e jo pozna?. V enakih pogojih pa bi nekdo zamenjal pol motorja. Tudi sam sem imel te?avo z raznimi lu?kami in sicer po tem, ko sem dal nekomu zamenjati sklopko. Bil je neroden in je samo eno vakum cevko po?kodoval, in kazalo je razne napake, predvsem pa na te?avo z izpu?nimi plini in bil problem s posko?nostjo vozila. Po njegovem naj bi ?la lambda sonda. Ni? od tega. Na pravem servisu pri poznavalcu je bil zadosti pogled, brez priklopa na tester, ki bi itak kazal na nekaj drugega.205kkm je veliko in malo. ?e ti rabi okoli 6,3 l/100 km, je skozi drobovje motorja zgorelo 13.000 l dizla, to je cca 3250 l na ?obo in cilinder in vse skupaj skozi izpu?ni sistem. Veliko in malo, predvsem pa precej dela za ?obe, ki za vsak ciklus v povpre?ju vbrizgnejo gorivo nekje 4 x. Torej ne bi bilo ni? ?udnega, ?e ne bi delovale ve? optimalno in se pojavlja nekaj malega "astme" na hladno. Ampak to je zgolj teorija. Mogo?e je kaj malega. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
dpicul Napisano 10. december, 2014 Prijavi Napisano 10. december, 2014 tako je, na hladno ima nekaj astme, mesec nazaj, ko je bilo ?e 10-15 stopinj, je ni imel kaj hudega ni. Citiraj
jures Napisano 10. december, 2014 Prijavi Napisano 10. december, 2014 Imv Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Scr3am Napisano 16. januar, 2015 Prijavi Napisano 16. januar, 2015 Tudi meni je danes na kriziscu tko lagano crknu obrati so pa minimalno nihali tm 850 pa minimalno gor pa dol .. to je sicer prvic da mi je crknu.. se je pa zgodilo ko sem se odpravljal na siht s tem da sem ga prizgal pa imel v leru ksne dobre 5 minut potem sem pa speljal.. na prvem kriziscu mi je pa riknu Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.