Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Na CX-7 2.3 Turbo (benz+LPG) mi je ?la turbina oz. je ?isto pri koncu. Letnik avta je 2008, redno servisiran, 100k prevo?enih. Avto pokadi beli gosti dim prakti?no skoraj vsaki? ko spustim gas in nazaj pohodim. Mehanik je preveril turbino in ima veternica luft. Kako se naprej lotiti zadeve? Nekomu jo dat obnovit al kupit novo na ebay-u oz. kje pri nas ali kako je s tem?

 

Lp

Napisano
  dne 19. 10. 2014 ob 21:11 je Gajba napisal:

Pozdravljeni.

 

Na CX-7 2.3 Turbo (benz+LPG) mi je ?la turbina oz. je ?isto pri koncu. Letnik avta je 2008, redno servisiran, 100k prevo?enih. Avto pokadi beli gosti dim prakti?no skoraj vsaki? ko spustim gas in nazaj pohodim. Mehanik je preveril turbino in ima veternica luft. Kako se naprej lotiti zadeve? Nekomu jo dat obnovit al kupit novo na ebay-u oz. kje pri nas ali kako je s tem?

 

Lp

ej pred leti sem imel dizla ...terbina je malo ?vi?gala zato sem dal iz preventive na servis BEJA -Servis g.Jani.so mojstri za take stvari  :prstgor:  :D malo se pozanimaj kako in kaj se ti spla?a misli da servis in obnova se ti bol spla?a ....seveda je odvisno v kak?nem stanju je tvoja TURBINA  :whatever:  lp ale?  :D

Napisano

Jaz bi se na tvojem mestu najprej zapelju do mojstra Simona, ali pa ga vsaj poklical kaj svetuje, kasneje pa verjetno res sledi obnova pri Beja d.o.o. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne bi se  strinjal. Pri vo6nji z mtb si zaščiten z čelado in ščitniki, imaš montirana velika kolesa (27,5 ali 29"), tako, da požira vse kamne, korenine, skale. In voziš previdno, ker ve#, kakšna je proga. Z skirojem pa imaš mogoče čelado (če jo imaš), voziš se na videz po varnem asfaltu, ki pa je lahko tudi varljiv. Kaka razpoka, luknja..  Enkrat sem že napisal, da sem nekoč v bolnici srečal enega fanta, ki si je tako zlomil vrat. Na srečo ni ostal hrom. Je pa rekel, da ne bo nikoli  več stopil na skiro.
    • Eh, to ste neka "vata" generacija in preveč komplicirate....  Tale vožnja s skyrojem je dosti bolj varna kot pa kros bajkanje. Moraš pa imeti nek smisel za tako vožnjo in razmišljati kork ali dva naprej... 🤗😉
    • Bini, srečnež. Če bi jaz svoji rekel: glej tukaj imaš eskiro, čelade pa ne rabiš, bi takoj vedela v čem je finta.   
    • V redu je... sam da ni napisal romobil. 😜
    • To je bila samo malo proba🤗 Drugače pa tako uporabljam kolesarsko čelado, rokavice in jakno. To je čisto dovolj za skyro....  Ko se enkrat s "pravim" skyrojem pelješ vidiš kako je dober in varen občutek v vožnji a moraš voziti z glavo ne čelado.... 🤗😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.