Skoči na vsebino

SPLOSNO

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem !

 

Torej eni me ze poznate drugi ne , 1. zdaj sm zrihto svoj alternator cena menjave reglera ter diod ter ciscenja pa bla bla 150 eur , ok !

                                                        2. Mam alternator ki sm ga brezveze naroco iz NEMCIJE je iz Mazde letnik 2004 samo na mojo 2008 ne pase prodam ga za 70eur to je mank kolk sm jaz dal , vesel bi bil ze sam ce ne bi pisal prevec minusa sluzit nocem !! DELUJE !!

                                                        3. A mi lahko kdo razlozi zakaj na Mazdini uradni strani pise cena nove  ZE OD 19990 eur ko pa kliknes cene ter specifikacije pa 21 290 eura , namrec to je glih tista magicna meja zarad katere se se morda ne odlocim za nakup nove .

                           4. Zelo bi bil Hvalezen za kak nasvet "starih" Mazdasev kaj naj al rihtam pa vlagam v staro namrec vsaki mesec se najde kaj za zamenjat , mam 6ico disel 89kw  2008 , al naj grem pa kupim novo pa naslednjih 10 let ne razmisljam,

Napisano

 

                                                        3. A mi lahko kdo razlozi zakaj na Mazdini uradni strani pise cena nove  ZE OD 19990 eur ko pa kliknes cene ter specifikacije pa 21 290 eura , namrec to je glih tista magicna meja zarad katere se se morda ne odlocim za nakup nove .

                           

 

Kje pa si na uradni strani videl "?E OD 19.990"... 

 

Jaz sem na uradni strani www.mazda.si nasel samo tole:

 

skitched-20141101-075125.jpg

 

Sportna_limuzina_Mazda6-20141101-075003.

 

 

 

Lahko pa je bila kaksna akcijska cena... Za CX-5 vem da je bila recimo pred casom akcijska cena 19.990? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Je ja, ?ist osnovna za 19,990...tudi reklama na panojih ob cesti... Ta popust je verjetno pri trgovcu in prodaji pod njihovimi pogoji...kak lizing al pa kaj podobnega... Je pa to ?ist osnovna in gola verzija...

Napisano

@Jest

http://www.avtoplus.si/novice/138-nova-mazda-6-zdaj-od-19990-.html   , tole recimo .

 

@Shrek

Gola!?  Sigurno ma ze osnovna vec te dodatne opreme ko pa jo jaz za svoje potrebe sploh rabo , el sipe klima pa en dober radio kaj cem vec .

Men je glavno da dobim kvalitetn avto v celoti . Tisti razni tehnoloski dodatki so manj pomekmbni.

Napisano

Ja, na?eloma ima? prav. Jaz ne kupujem novega avta, pri rabljenem se mi pa dopade, da je nekaj "ve?" notri...

Napisano

 

S

em potem tudi sam nasel... ampak to ni uradna stran... ampak je stran enega od prodajalcev... Pa se ta je salabajzersko narejena, ker ima potem vkljuceno kar originalno stran, kjer pa so res druge cene... oz. ni nikjer navedene te akcije :) ... 

 

 

@Shrek

Gola!?  Sigurno ma ze osnovna vec te dodatne opreme ko pa jo jaz za svoje potrebe sploh rabo , el sipe klima pa en dober radio kaj cem vec .

Men je glavno da dobim kvalitetn avto v celoti . Tisti razni tehnoloski dodatki so manj pomekmbni.

 

To je verjetno res cisto osnovna oprema (Emotion) ... z rocno klimo in osnovnim radijem (brez touch screena), ... Dobis pa za teh dodatnih cca. 1.300? kar precej dodatne opreme ze samo eno stopnjo opremo visje (Challenge) >> tempomat, zatemnjena stekla, meglenke, avtomatksa klima, touchscreen, usnjen volan, naslon za roke s predalom, sistem za izogibanje trku, sest zvocnikov, Bluetooth,... In verjetno prav veliko teh cisto osnovnih itak niso prodali ... 

 

 

skitched-20141101-123242.jpg

 

skitched-20141101-123551.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
scania1

 

idi k Ferku, pa mogo?e dobi? kaj popusta na challenge opremo in si ?e na dobri ceni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • haha, mislil sem ceno. Če te pa kamni skrbijo pa daš še od 100-1600 za krajše gonilke. mislim da so 135mm najkrajše kokr sm vidu.  druga opcija je pa da daš daljše vilce če že maš 29'' kolesa gor. 
    • Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.   Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...
    • Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.
    • Dejansko je to edini smotrni način uporabe EV-ja. Tako cenovno kot časovno. Vse ostalo pa le in samo občasno parkrat letno.   Ker, ko enkrat doživiš tole .... nisi več EV fanboy    
    • Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.   Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.     Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača  polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.     Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.   Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.