Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

zanimam se za nakup Mazda MPV letnik 2003 do 2005, cca 150tiso? Km. Zanima me ali se nakup izpla?a in kak?ne stro?ke lahko pri?akujem pri nakupu tak?nega avtomobila(zanima me cena servisa in pri koliko km?, poraba in ali so to pokvarljivi modeli in z veliko hro??i?).

Hvala

Napisano

Motorji so od Mazde 6, 120KM ali 136KM, nadomestni deli (diski, plo??ice, klima filter...) so malenkost dra?ji,

kot od M6, servisi so na 20.000km ali 1x letno. Zelo pomembno je da nivo olja ni padel pod minimum,

?eprav dvomim da povejo po pravici. Veliki servis je pri 120.000km, 240.000km. Nujno preveri stanje zavor,

sklopke!!, ker ?e jo mora? menjat, jo mora? nujno z vztrajnikom (na uradnem servisu te pride 1.344,00 eur)

pozoren bodi pri turbini, hladilniku zraka turbine, ker lahko mo?no pu?ajo => vidi se pri levem koloteku.

 

Da ne bo? mislil da te stra?im, ta enoprostorec je ZAKON, prostora ti ne zmanjka, tehni?no ?iva M6,

vendar, ?e ni bil redno vzdr?evan lahko hitro pride? do velikih ?tevilk.

 

Ko kupuje? vozilo, pelji na uradni servis (?e prodajalec nima kaj skrivat, bo za), da? na servisu tistih

20 ali 30 eur in si lahko pri?para? tudi par tiso? evrov, ob enem pa ?e prodajalca razsvetlji? : )

 

Veliko jih je iz tujine, ni? ne re?em niso vsi zani?, vendar je preve? ljudi, ki bi radi na tebi zaslu?ili.

 

lp

lp

retail

Napisano

Lep pozdrav!

zanimam se za nakup Mazda MPV letnik 2003 do 2005, cca 150tiso? Km. Zanima me ali se nakup izpla?a in kak?ne stro?ke lahko pri?akujem pri nakupu tak?nega avtomobila(zanima me cena servisa in pri koliko km?, poraba in ali so to pokvarljivi modeli in z veliko hro??i?).

Hvala

 

Ce imas kako ogledano preko avtoneta daj link, mogoce jo poznamo..:)

Drugace pa ja, vkolikor lastnik 'skriva' ali no?e preveriti vozila preko servisa se obrni, ?e pa ga je servisiral ti bo to z veseljem pokazal.

In ja avto je super, sam sem imel 5ko, ki je bila kao naslednjik MPVja, samo je bil bolj mix med MPV pa Premacy, MPV pa je pravi 5 + 2 'prena?alec ljudi in tovora'

 

KAr se pa ti?e naslednika MPV, je ze zunaj, a verjetno ne bo v Evropi, vsaj ne pri nas, medtem ko na primer Izraelci ze vozijo to lepoto 1 leto...... sramezljiv

Objavljena slika

 

V ameriki pa kot Proton (WTF)

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Jaz se tudi zanimam za nakup vozila Mazda MPV in me zanimajo vase izkusnje glede naslednjega:

 

1. Oglasevane vrednosti so mi znane, ampak kaksna je, po vasih izkusnjah,

dejanska poraba goriva 2.0 TDI diesel (100 kW / 136 KM) in bencinskih motorjev

na nasih cestah (v mestu/izven naselij/na avtocesti)?

 

2. Kako je glede stabilnosti in varnosti v diesel izvedbah brez ESP in TC,

se odsotnost ESP / TC mocno pozna pri normalni voznji?

Zanima me predvsem obnasanje pri nenadnem izogibanju ovir na cesti.

 

3. Kateri tip zavor imajo izvedbe do letnika 2002 in kateri tip imajo tiste od letnika 2002 dalje?

 

4. Po koliko km je priporocen servis za diesel in bencinske izvedbe?

Bral in slisal sem ze marsikaj (za diesel od 10.000 do 20.000 km, za bencinske od 15.000 km do 20.000 km),

zato bi bil hvalezen za kaksne preverjene uradne informacije.

 

5. Kaj ste ze zamenjali na svojem vozilu in koliko je stal servis vkljucno z deli in delom?

 

6. Katere avtomehanike (uradno pooblascene in ostale) bi priporocili za servis Mazda vozil v Mariboru in okolici?

 

Zgoraj omenjeno me se posebej zanima v primerjavi z vozilom VW Sharan.

 

Hvala za odgovore.

 

Mimogrede, Urospo - si morda ze kupil MPV, nam lahko zaupas svoje izkusnje?

Napisano

Koliko sem jaz seznanjen ko sem kupoval sam.

 

podvozje in ostala tehnika je bolj od 626 kot od M6, tako so tudi bencinski motorji katerega ima tudi na? ?lan naliM kateri ti lahko, da podatke iz prve roke( njegova je tudi na plin).

 

Dizelski so pa isti kot v M6 in sicer 136 KM brez PDF, in z vsemi tipi?nimi problemi kot jih CD motor v M6 koli?ina olja.

 

Sicer pa pazi ve?ina na avto netu jih je iz tujine kar pa ponavadi pomeni neznano ?tevilo km in s tem stanje avta. (Koliko sem jaz videl M6 iz italije ali od drugod so vse imele precej ve? kot dejansko na ?tevcu).

 

sam avto je pa prostoren in tipi?no Mazda vzdr?ljiv. Poraba testnega se je gibala med 8 in 10 litri dizla.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Koliko sem jaz seznanjen ko sem kupoval sam.

 

podvozje in ostala tehnika je bolj od 626 kot od M6, tako so tudi bencinski motorji katerega ima tudi na? ?lan naliM kateri ti lahko, da podatke iz prve roke( njegova je tudi na plin).

 

Dizelski so pa isti kot v M6 in sicer 136 KM brez PDF, in z vsemi tipi?nimi problemi kot jih CD motor v M6 koli?ina olja.

 

Sicer pa pazi ve?ina na avto netu jih je iz tujine kar pa ponavadi pomeni neznano ?tevilo km in s tem stanje avta. (Koliko sem jaz videl M6 iz italije ali od drugod so vse imele precej ve? kot dejansko na ?tevcu).

 

sam avto je pa prostoren in tipi?no Mazda vzdr?ljiv. Poraba testnega se je gibala med 8 in 10 litri dizla.

 

PDF = Adobe

DPF = Mazda

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najlepsa hvala za odgovore! Ceprav ima MPV diesel motorje brez DPF, sem malo zaskrbljen

glede odnosa proizvajalca do kupcev pri razresevanju taksnih resnih tezav.

 

Kako pa je z odpoklici MPV pri nas?

Ste bili pravocasno obvesceni glede naslednjih odpoklicev:

 

- izpad meglenk v notranjost odbijaca zaradi previsoke temperature:

http://www.mpvclub.com/recalls.php?id=11

 

- puscanje hladilne tekocine iz cevi pri zadnjem desnem kolesu (pod plastiko) zaradi rje:

http://forum.mpvclub.com/viewtopic.php?t=8...c&start=165

 

So vam zgoraj omenjene tezave na pooblascenem servisu brezplacno odpravili?

 

Kako pa je z ostalimi odpoklici z naslednjega seznama?

http://www.mpvclub.com/recalls.php

Napisano

Kaksna se vam zdijo naslednja vozila?

 

Mazda MPV 2.0 Comfort - 173.000 km, l. 02/2002 - 3.555 EUR

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=115957262

 

Mazda MPV 2.0 Comfort - 125.756 km, l. 05/2000 - 3.650 EUR

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=117027683

 

Mazda MPV 2.0 - 105.000 km, l. 09/2000 - 3.800 EUR

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=104791753

Napisano

Parker, ne nas narobe razumet, da ti ne dajem odgovorov samo tu na forumu skoraj nimamo izku?enj z mazdinimi MPV-ji tako, da ti nih?e ne upa re?t ni? ne kot pro ne kot contra.

 

?e tistih par foruma?ov, ki so mel MPV-ja je ?isto neaktivnih zato pa? taka ti?ina okrog tega.

33112_1.png

Napisano

Parker, ne nas narobe razumet, da ti ne dajem odgovorov samo tu na forumu skoraj nimamo izku?enj z mazdinimi MPV-ji tako, da ti nih?e ne upa re?t ni? ne kot pro ne kot contra.

 

?e tistih par foruma?ov, ki so mel MPV-ja je ?isto neaktivnih zato pa? taka ti?ina okrog tega.

 

Je pa res da je zelo sorodna s takratno 6ko (deli, motorji), jaz ti kot uporabnik Mazde 5, ki je bila mix premacyja in MPV lahko povem da je avto izjemno uporaben, le da mi je pri 5-ki manjkal zadek za kramo, in prevoz 7h ljudi - to pa MPV ima.

 

Drsna vrata ne more nadomestiti ni?. Enostavno 'must have' ce veliko voziz raztovarjas, otroci, parkirisca....

 

Pa ?e nekaj, tega avta verjetno ne kupuje? za do sluzbe in nazaj ampak za prevoz druzine in potovanja a ne?

Tu pa dizel sigurno odtehta, kot vidis v oglasih je poraba benza ogromna (razen ce das na plin), pri tej zivali, ki ima tezo, upor se spla?a dizel sigurno, ?e posebej ce rabljenega kupujes - in ja nima DPFja in te to sploh ne bega NIMA VEZE... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Parker, ne nas narobe razumet, da ti ne dajem odgovorov samo tu na forumu skoraj nimamo izku?enj z mazdinimi MPV-ji tako, da ti nih?e ne upa re?t ni? ne kot pro ne kot contra.

 

?e tistih par foruma?ov, ki so mel MPV-ja je ?isto neaktivnih zato pa? taka ti?ina okrog tega.

 

Sploh ni res ;) sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.

 

Glede vozila tako. To je moja prva Mazda in verjetno zadnja :(. Samo vozilo je odli?no, super se vozi, poraba pri meni je med 7.8 in 8.3 litrov na 100 km. Je pa problem, ki se ga Te?ko odpravi, to so porodne te?ave Mazde in njenega dizla (enormno ?retje olja), ki je po moje za ta avto malo pre?voh (te?a dela svoje).

 

Edino problemi so servisi( pojma nimajo, se opravi?ujem ?e bom koga u?alil), rezervni deli (precej dragi..)

Napisano

Sploh ni res ;) sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.

 

Glede vozila tako. To je moja prva Mazda in verjetno zadnja :(. Samo vozilo je odli?no, super se vozi, poraba pri meni je med 7.8 in 8.3 litrov na 100 km. Je pa problem, ki se ga Te?ko odpravi, to so porodne te?ave Mazde in njenega dizla (enormno ?retje olja), ki je po moje za ta avto malo pre?voh (te?a dela svoje).

 

Edino problemi so servisi( pojma nimajo, se opravi?ujem ?e bom koga u?alil), rezervni deli (precej dragi..)

 

Katero olje ima? noter ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh ni res ;) sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.

 

Hehe, pa sem te zbezal na plano... sam mal je lo treba drezniti :bravo:

33112_1.png

Napisano

Sploh ni res ;) sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.

 

Glede vozila tako. To je moja prva Mazda in verjetno zadnja :(. Samo vozilo je odli?no, super se vozi, poraba pri meni je med 7.8 in 8.3 litrov na 100 km. Je pa problem, ki se ga Te?ko odpravi, to so porodne te?ave Mazde in njenega dizla (enormno ?retje olja), ki je po moje za ta avto malo pre?voh (te?a dela svoje).

 

Edino problemi so servisi( pojma nimajo, se opravi?ujem ?e bom koga u?alil), rezervni deli (precej dragi..)

 

Poglej si malo teme okrog ?rtja olja na M6 136 konjev.Znana te?ava in dokaj poceni odpravljiva. ;)

 

 

Napisano

Sploh ni res ;) sem nov lastnik Mazde MPV 2.0 d letnik 2005. Kupljena je bila iz Italije.

 

Glede vozila tako. To je moja prva Mazda in verjetno zadnja :(. Samo vozilo je odli?no, super se vozi, poraba pri meni je med 7.8 in 8.3 litrov na 100 km. Je pa problem, ki se ga Te?ko odpravi, to so porodne te?ave Mazde in njenega dizla (enormno ?retje olja), ki je po moje za ta avto malo pre?voh (te?a dela svoje).

 

Edino problemi so servisi( pojma nimajo, se opravi?ujem ?e bom koga u?alil), rezervni deli (precej dragi..)

 

 

glede servisov in rezervnih delov je blo pa ?e tud ogromno napisanega zadnje ?ase, sam mal je treba prebrskat objave <_<

original servisi so pa povsod svinjsko dragi in obi?ajno se znajo sam z mi?ko na PCju ?pilat, pa ?e to bl ?voh :P ...kot pravim to so servisi za "cuzanje denarja" in ne servisi po volji stranke (v ve?ini primerov so su?nji norm in papirovja) :whatever:

dvomim, da je pr drugih znamkaj kej bistveno druga?e, predvsem ker tud spremljam/sem spremljal nekatere druge forume (BMW, RENAULT, HONDA, VW, itd.) in prav tako vsi jamrajo <_<

Lp,

D

Napisano

?ivijo,

 

nisem pisal o ceni servisnih ur. Seveda so visoke, problem je strokovnost serviserjev. Glede mojega motorja, ki je na tr?i??u ?e nekja let, bi vsak servis lahko imel bazo znanja glede te?av, predvsem pa kako jih odpraviti. Razumem, da motor, ki je na tr?i??u leto ali dve, da se lovijo, ne pa za motorje ki so na tr?i??u 5 do 9 let.

?e malo prebrskate po forumih glede 100 kw mazdinega dizla imajo vsi lastniki bolj ali manj iste te?ave. Ko pride? na servis in si pripravljen pla?at "strokovno" delo, pa bluzijo ....

 

?al take so moje izku?nje, sem pa lastnik mazde par mesecev.

 

Poglej si malo teme okrog ?rtja olja na M6 136 konjev.Znana te?ava in dokaj poceni odpravljiva. ;)

 

Ja ?e so problem podlo?ke. Na mojem motorju so ?e "nov tip" je pa problem turbina....

 

Katero olje ima? noter ?

 

Olje, ki ga imam je 5-30. Ma nima nevem kakega vpliva pri ?rtju olja. Predvsem ?e ti popapca liter na 1500 km.
Napisano

?ivijo,

 

nisem pisal o ceni servisnih ur. Seveda so visoke, problem je strokovnost serviserjev. Glede mojega motorja, ki je na tr?i??u ?e nekja let, bi vsak servis lahko imel bazo znanja glede te?av, predvsem pa kako jih odpraviti. Razumem, da motor, ki je na tr?i??u leto ali dve, da se lovijo, ne pa za motorje ki so na tr?i??u 5 do 9 let.

?e malo prebrskate po forumih glede 100 kw mazdinega dizla imajo vsi lastniki bolj ali manj iste te?ave. Ko pride? na servis in si pripravljen pla?at "strokovno" delo, pa bluzijo ....

 

?al take so moje izku?nje, sem pa lastnik mazde par mesecev.

Ja ?e so problem podlo?ke. Na mojem motorju so ?e "nov tip" je pa problem turbina....

Olje, ki ga imam je 5-30. Ma nima nevem kakega vpliva pri ?rtju olja. Predvsem ?e ti popapca liter na 1500 km.

 

sam kako lahko podlozke vplivajo na olje mi se ni jasno... ?zmeden?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ivijo,

 

nisem pisal o ceni servisnih ur. Seveda so visoke, problem je strokovnost serviserjev. Glede mojega motorja, ki je na tr?i??u ?e nekja let, bi vsak servis lahko imel bazo znanja glede te?av, predvsem pa kako jih odpraviti. Razumem, da motor, ki je na tr?i??u leto ali dve, da se lovijo, ne pa za motorje ki so na tr?i??u 5 do 9 let.

?e malo prebrskate po forumih glede 100 kw mazdinega dizla imajo vsi lastniki bolj ali manj iste te?ave. Ko pride? na servis in si pripravljen pla?at "strokovno" delo, pa bluzijo ....

 

?al take so moje izku?nje, sem pa lastnik mazde par mesecev.

Ja ?e so problem podlo?ke. Na mojem motorju so ?e "nov tip" je pa problem turbina....

Olje, ki ga imam je 5-30. Ma nima nevem kakega vpliva pri ?rtju olja. Predvsem ?e ti popapca liter na 1500 km.

 

 

kot sm ti ?e reku, pel na servis, kjer bojo kos problemu (za poobla??ene sm ?e povedu mnenje); npr. tule poi??, je neki odli?nih serviserjev tud za diesel motorje:

http://forum.bmwslo.com/forumdisplay.php?f=26

 

PS: pa niso sam za BMW, da ne bo? ?udno gledal ;)

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Hvala saj sem na koncu peljal drugemu, ki ni poobla??en za mazdo.

 

in kaki so sedaj rezulatati

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

in kaki so sedaj rezulatati

 

:) Pregledali smo vse komponente razen motorja. Vse je OK ampk motor ?e zmeraj olje ?re. Rezultat, na vsakem servisu ?e dodatno kupim 5 litrov olja....

 

V mojem primeru so "vejetno" oljni batni obro?ki. Kot sem ?e napisal, avto gre odli?no le to, da pri vsakem tankanju moram kontrolirati olje. Kar je tudi po Mazdinih standardih potrebno-za?eleno, baje je pa poraba 0,7 litra olja na 1000 km, "normalna"...

Napisano

:)...., baje je pa poraba 0,7 litra olja na 1000 km, "normalna"...

 

ja ko sem imel VW golfa in tudi pri doma?em S6 pi?e 1L /1000 km je normalna poraba!

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

:) Pregledali smo vse komponente razen motorja. Vse je OK ampk motor ?e zmeraj olje ?re. Rezultat, na vsakem servisu ?e dodatno kupim 5 litrov olja....

 

V mojem primeru so "vejetno" oljni batni obro?ki. Kot sem ?e napisal, avto gre odli?no le to, da pri vsakem tankanju moram kontrolirati olje. Kar je tudi po Mazdinih standardih potrebno-za?eleno, baje je pa poraba 0,7 litra olja na 1000 km, "normalna"...

 

Glede na poreklo avtomobila je res mogo?e, da je pri?lo do obrabe, pove?anih tolernc med bati in cilindri in morda tudi slab?ega funkcioniranja batnih obro?kov (onesna?eni utori). Tudi meni ni jasna teorija slabih bakrenih podlo?k na injektorjih. ?e nastane izguba komresije zaradi pu??anja teh tesnil na injektorjih, je motor "usran" na zgornjem delu.

?e je poraba rezultat obrabe, pomaga aditiv old special (blagovno znamko poi??i sam), ki zaznavno zmanj?uje porabo olja.

Na tebi je, da se odlo?i?, kaj bo? preizkusil, ali menjavo podlo?k, ali uporabo aditiva, ali pa obe varianti, ?e po menjavi podlo?k ne bo rezultata.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.