Skoči na vsebino

Velik servis + ostale malenkosti Mazda 6 2004 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni formura?i.

 

Moja mazdica bo ?ez 2.000km imela 240.000km in pri?el bo ?as za veliki servis. Ker nimam izku?enj z velikimi servisi mazd me zanima kaj je potrebno zamenjati in kak?ne so kaj cene.

Na tem forumu pa sem zasledil tudi da je potrebno ??istiti karter in zamenjati podlo?ke injektorjev pri teh avtih. Avto pa tudi malo kadi ?rno in pije olje in da naj bi bilo to povezano??

 

Hvala za odgovore

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Pozdravljeni formura?i.

 

Moja mazdica bo ?ez 2.000km imela 240.000km in pri?el bo ?as za veliki servis. Ker nimam izku?enj z velikimi servisi mazd me zanima kaj je potrebno zamenjati in kak?ne so kaj cene.

Na tem forumu pa sem zasledil tudi da je potrebno ??istiti karter in zamenjati podlo?ke injektorjev pri teh avtih. Avto pa tudi malo kadi ?rno in pije olje in da naj bi bilo to povezano??

 

Hvala za odgovore

ja, vse kar si na?tel je res. Zamenjaj jermen, semering obenem, obvezno ??isti karter pa menjaj podlo?ke, pa bo mazdica spet ?la naslednjih 100.000 km b.p..stro?ek cca.750 ? (v Avstriji, pri nas pa 1000 ali pa ve? - na Mazda servisu).

Napisano

Akcijska ponudba velikega servisa za 2.0 dizelski motor* na vsakih 120.000 kilometrov vklju?uje:

  • izvedbo vseh del in pregledov, ki jih predpisuje proizvajalec
  • menjavo oljnega filtra
  • menjavo motornega olja (Mazda Original Oil Ultra DPF 5W30)
  • menjavo filtra kabine
  • menjavo zra?nega filtra motorja
  • manjavo filtra goriva
  • menjavo tesnila pokrova glave motorja
  • menjavo zavorne teko?ine
  • menjavo zobatega jermena
  • menjavo napenjalca zobatega jermena
  • menjavo podlo?ke napenjalca zobatega jermena
  • kontrolo karoserije vozila
  • vpis izvedenih del v digitalno servisno knji?ico (DSR) vozila
  • brezpla?no Mazdino mobilno pomo? na cesti - MES (za vozila do 10. leta starosti)
  • 12 mese?no garancijo na nadomestne dele in storitev

 

* za modele MAZDA6 2002 - 2010 in MAZDA5 2006 - 2010

 

Cena predstavljene ponudbe z vklju?enim DDV-jem:

740 ?

 

http://www.mazda.si/kupujem-imam/mazda-fair-service/veliki-servis/

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

ja, vse kar si na?tel je res. Zamenjaj jermen, semering obenem, obvezno ??isti karter pa menjaj podlo?ke, pa bo mazdica spet ?la naslednjih 100.000 km b.p..stro?ek cca.750 ? (v Avstriji, pri nas pa 1000 ali pa ve? - na Mazda servisu).

spet bluiz? s to Avstrijo, ve? kot eno leto je servis ?e 740? fiks cena, verjetno si ?el na isto akcijo v avstrijo....jaz grem tole drugo leto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uf so pa kar hude cene. Ka pa ?e bi sam materjal nabavu pa enem doma?em mojstru dal popraut ko mu dokaj zaupam? kire trgovine u slo so dobre za pameten denar? Kak je pa kaj ebay..je varno tam kupvat?

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zdravo.

 

Evo pravkar sm dal tud sam narediti veliki servis na svoji mazdi 6, 2.0d. Dele sem kupil sam, torej zobati jermen z napenjalci od proizvajalca Sfk, mikrojermen, vodno crpalko, olje za menjalnik, motorno olje, antifriz, prednje in zadnje disk ploscice. Vsi deli, skupaj z delom mehanika me je prislo cca 570 eur.

 

Zdej pa me zanima sledece: pred 60.000km sem menjal podlozke injektorja in takrat je bilo ocisceno tudi cedilo karterja.

 

Zanima me kdaj je zopet treba scistit to cedilo, na kak interval se to dela?

 

Hvala :)

Napisano

spet bluiz? s to Avstrijo, ve? kot eno leto je servis ?e 740? fiks cena, verjetno si ?el na isto akcijo v avstrijo....jaz grem tole drugo leto

 

Ze vec kot dve leti je ta akcija ... :) >> http://www.mazda-si.net/topic/10493-servisiranje-mazde-po-poteku-garancije-poobla??eni-servis-ali-ne/?p=274753

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme po nepotrebnem sem se odli?il, da kar tukaj zastavim vpra?anje :)

 

Mene pa zanima za veliki servis pri BENCINARJIH? se sploh dela? Sprasujem namrec, ker vem da se ponavadi pri dizelskih motorjih pri velikemu servisu (240kkm) menja jermen in ostale pizdarije ki so povezane z njim. Zadnjic ko sem bil pri licarju pa ko sem prizgal avto sem zaslisal spet ta kovinski zvok pa je reku da bi lahko bil jermen. Kasneje ko ga je pogledal je rekel da nej bi bil ze kao ful slb pa da bi bila potrebna menjava preden mi kej odleti. Zej nevem jest sm mu reku da mam ketno pa prav ja ketna nej bi bla notri v motorju kazal mi je pa na tisti premikajoci se del zravn posodice za servo olje ( jest sm mislu da je to se zmeri ketna ali pac). Kakor koli avto se obnasa povsem normalno ni nekih cudnih zvokov ali cvilenja. Slisim le nek kovinski zvok (kot bi ena kovinska cev vibrirala ob drugo), vendar ob premiku volana  preneha ropotati potem pa spet... Sumim na servo cev, ker mi ze kar lep ?as pu??a, vendar zelo minimalno. Kakor koli zanima me samo, ?e je tisti premikajo?i se del ketna ali je kaj drugega, katerega je potrebno menajti in pa kako je z ostali zadevami (mikrojermen, napenjalec....).

 

Pa ?e to, ker imam samo ?e 10kkm do 240k me zanima ali je ob rednem servisu potrebno ?e kaj dodatno menjati.

Vem, da se vam vpra?anje mogo?e zdi absurdno, vendar se raje dvakrat prepri?am kot, da mi kasneje kaj odleti pa zjebe ceu avto.

 

Hvala LP

Napisano

Ti ima?, tako kot vsi bencinarju, mikrojermen ki poganja servo,klimo, alternator in vodno pumpo in GA JE POTREBNO menjat, po potrebi, ko razpoka al pa crkne neglede na kilometre. Meni ga je je odtrgalo po cca 60 kkm, ampak NOBENE ?kode, samo izgubljena ura in pol.

Zobatega NIMA? in ima? verigo, ki se menja po potrebo v?asih celo NIKOLI.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To, to me je zanimal :) Hvala. Takoj ob prvi priliki zapeljem do pelkota, da pogleda. ?eprav mi je ?udn, da ?e bi bil ?e toliko fu?, da mi tega ni omenil februarja ko sem imel servis in pa pou mesca nazaj ko je menjal sklopko..

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Akcija, ki velja na poobla??enem servisu velja za prvi Veliki servis (120.000km).

Pri drugem (240.000km) se k akcijski ceni dodatno obra?una ?e menjava vodne ?rpalke in pa mikro jermena, skupno nanese okoli 1.000 eur.

Napisano

za verigo je predviden pregled pri 250.000km, ?e se ne motim? ?e jo sli?i? ?e, pa ?e to ti jo znajo samo na?ponat in ne menjat

Napisano

Akcija, ki velja na poobla??enem servisu velja za prvi Veliki servis (120.000km).

Pri drugem (240.000km) se k akcijski ceni dodatno obra?una ?e menjava vodne ?rpalke in pa mikro jermena, skupno nanese okoli 1.000 eur.

Gres k Pelku in strosek ne doseze niti polovice gornjega zneska :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Gres k Pelku in strosek ne doseze niti polovice gornjega zneska :)

 

al pa dela? "pod kozolcem", pa dose?e? ?etrt tega zneska  :P

Napisano

al pa dela? "pod kozolcem", pa dose?e? ?etrt tega zneska  :P

Ali pa zignoriras potrebo po servisu in privarcujes se to cetrtinko, kar se na daljsi rok verjetno ne obnese.

 

Roler, ce rabis se kaksno informacijo, povej!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ali pa zignoriras potrebo po servisu in privarcujes se to cetrtinko, kar se na daljsi rok verjetno ne obnese.

Ne vrjetno, ta varianta se pa 100% ne obnese :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.