Skoči na vsebino

LPG mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Odlo?am se za zaplinitev moje mazge. Zanima me koliko vas je plina?ev tukaj med nami,va?e izku?nje, nasveti,kje ste plinili in cena.... Hvala

Lp

Napisano

Na podlagi svojih dosedanjih in zelo konkretnih LPG izku?enj vam vsekakor priporo?am SIGAS d.o.o., preden se karkoli odlo?ite pa dalj?i posvet z monterjem Primo?em Jazbarjem, ki ga dobite na gsm: 031 629 792.

 

Kar se cene ti?e, je izhodi??na za 4-valjne NA motorje 1.500?, na to ceno pa imamo ?lani MK 20% popusta, se pravi ste na ta na?in pri znesku 1.200?, ostalo se pa? zmenite sami. Zgornje informacije sem napisal le zato, ker govorim iz prve roke in da ne bo kak?nega prehudega modrovanja koga, ki nima osnovnega pojma o LPG-ju.  ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mam dve mazdi na plin in to ?e nekaj ?asa. 

1. MX-5; sicer marsikomu ?e poznana zgodba, tako da samo malo obnovim: najprej vgrajen sistem pri G-1 in ker zadeva ni bila zrihtana tako, kot bi mogla biti, je bilo potrebno po 3h letih oz. cca 60.0000km popravljati ventile. Takoj za tem sem peljal na Sigas, kjer pa se je zamenjalo ra?unalnik, ?obe ter uparjalnik, dodatno pa ?e vgradilo mazanje ventilov. Zaenkrat zadeva deluje super, se je pa takoj po menjavi sistema poznalo na ve?ji mo?i, mal je ?la pa tud poraba dol.

Skratka, na dolgi rok se plin obrestuje, v 60.000km sem pri?paral toliko (cca 3000?), da se je brez problema servisiralo ventile in vgradilo nov sistem (ker je bilo ?e vse napeljano, so se ubistvu samo komponente zamenjale in je bil stro?ek dosti manj?i), mi je pa vseen vse skup dost ?asa vzel in ?ivcev da se razume.

Aja porabo z LPGjem mam pa 8-9l/100km.

 

2. Mazda6; LPG vgrajen pri Sigasu pred letom in pol, deluje vse ok, poraba prav tako okoli 8-9l/100km. Vmes je sicer zaribal motor, ampak ni bilo ni? v povezavi s plinom. Je pa zanimivo, da potem ko sem dobil drug motor, ki je imel na plin ?e prevo?enih cca 280.000km in je mehanik naredil ?e generalko ter prav tako preventivno zamenjal ventile, ker so bili ?e obrabljeni. ?e je bilo to samo zarad plina te?ko re?t, ampak pri motorju s 350.000km prevo?enimi tudi ni za pri?akovat, da bo kot nov.

 

Iz vseh teh izku?enj ?e vedno trdim, da plin je dobra stvar kar se var?evanja ti?e, vendar nisem ve? nek zagri?en zagovornik tega, da ima pozitivne u?inke na motor. Odvisno je seveda od tega, kje in kako je bila zadeva vgrajena, tako da se znajo te?ave po vsej verjetnosti hitreje pojaviti z raznimi Kuponko/Enanadan sistemi, kot pri kak?nem malo bolj uveljavljenemu ponudniku.

 

Tolk z moje strani na hitro  :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Plin je pac kul pr men,ker delam glih take km da se mi splaca,vse lepo dela in se dejansko vozm tko slabih 14 dni za 35? ... delam pa okol 460km i enim tankom,pa prav nc ga ne sparam.bencina na mesec nalijem za okol 20?,zdej pozim k je mrzlo se mal dle cajta prziga plin,to je pa to :D mas enak motor kot jst ( varcn prav ni),tako da priporocam,seveda sigas 

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Sedaj na moji imam 132.000km in avto mislim zvoziti do konca ?e me razumete. Torej ali dokler pleh ne razpade ali pa motor na dva dela gre. Zato mi je pomemben ta vidik vpliva plina na motor in njegov vek. Lp

Napisano

Tudi jaz imam na plin sicer komaj dobro leto plin je biu montiran pri blagovni znamki versus gas (nevem ce kdo pozna pac neka leva) use skupi sem dal 750? na kuponkotu +100? dodatno za mazanje ventilov.. isto casno je dal fotr svojo 6ko drugo generacijo pri istem proizvajalcu predelat in zaenkrtat nisva imela obadva nic problemov osebno sem pa prevozil kaksnih 50k na plin :). Po drugi strani ima pa brat pri svojemu BMW m optik 200konjev isto predelano na plin ampak pri plinexu in to ze kar 5 let ko je bila stvar se nova na trziscu in ima brez mazanja ventilov in do sedaj niti enega problema nima.. pa se kljub temu da na usakih 40k bi moral menjat filter pa ga je zej ze kar ene parkrat zanemaril.. Skratka iz mojeg vidika zaenkrat kar zadovoljnen se pa kar krepko pozna v denarnici sploh ta kobila prve generacije 1.8 motor k zre 10.5 l/100km

Napisano

Potrebna pa je ?e homologacija, ne. Koliko pa to stane?

Kar se ti?e SIGAS d.o.o., to vse oni po?timajo in tudi optimizirajo nastavitve, skratka samo ?e dodaten plus zanje in pa z Mazdojkami imajo ogromno izku?enj.  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar se ti?e SIGAS d.o.o., to vse oni po?timajo in tudi optimizirajo nastavitve, skratka samo ?e dodaten plus zanje in pa z Mazdojkami imajo ogromno izku?enj. :cheers:

Torej je v?teta v ceno vgradnje?!:-o
Napisano

vrjetno da je...tudi homologacija.odvisno kako se zmenis ,drgac je homologacija 30?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Torej je v?teta v ceno vgradnje?!:-o

V ceni 1200 (kolikor znese z MK popustom) so doslej tudi poskrbeli za homologacijo, tako je.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vajper ma mogoce se komplet instalacijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam ?e na rezervi ja, ampak ga za M6 2.0 ne bi ravno priporo?al, se je ?e Jo?t takrat zanimal in sva ugotovila, da je prav tako VVT ma?ina, ta starej?i G-1 sistem, pa ?e ni dovolj pameten, da bi sprocesiral in ohranil pravilno me?anico. (enkrat preve? plina, drugi? premalo..povpre?je na ra?unalniku med vo?njo je ?e vedno isto, ampak za ventile pa ni vredu) Sicer bi mazanje ventilov najbr? pomagal, ampak ?e zmer ni to 100%.

 

 

V glavnem, ne bi rad komu kaj ?kode naredil :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sej nocm bit pametn sam kko so ti pa to pol cudn nastelal da enkrat prevec drugic premal jest bi su gladko nazaj pa nej zrihtajo..

Napisano

Ne sej na?telano je ok, za obi?ajne malo starej?e motorje. Tud cukal ni ni?, vse delal ok, ampak pri VVT motorjih se sesalni ventili pri dolo?enih obratih odprejo z druga?nim zamikom in ker je ra?unalnik fiksno me?anico delal je bila povpre?ja vrednost delovanja ?ob 100%, kar pomen da je bil en cilinder kak?en takt prereven, drug prebogat, tretji itd. in tega najbr? tud pri vgradnji niso vedel, kar se je s?asoma poznal na obrabljenih sede?ih.

 

Po menjavi sistema z novej?im pa se je nekaj malega tud poznal na mo?i, ?e bo pa vse ?timal bomo pa vidl spet ?ez kak?ne 2-3 leta.

 

Sam to nima? kej, o kakr?nikoli odgovornosti za ?kodo niso hotl sli?at in ravno zato marsikdo govori o tem, da se bolj spla?a peljat nekomu z ve? izku?njami ter z bolj?imi sistemi :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ej...meni na moji mazdi 5 2.0 +LPG deluje sistem ok.montiran na G1.naredil ?e 75.000 km na Lpg sistem.res imam montirane mo?nej?e plinske injektorje +ra?unalnik in dodatno mazanje ventilov kot je imel Ga?per....seveda razlika je tudi od ma?ine in itd...plus redni servisi 20.000km -Lpg sistem.seveda kak?en krat tudi malo pocukne,to je odvisno od kvalitete avto plina in seveda redna kontrola kapljic dodatnega mazanje ventilov.res pa je SIGAS bolj?i sistem.tako je to ?e ne preverja ?e duge ponudnika avto plina..he he LP?

Napisano

Plin je poceni, ni pa trajen. Vsak ma svoje mnenje ampak na japonskih motorjih zna biti ob?utljiv in ne vpliva ravno blagodejno na delovanje motorja. Jaz imam izku?nje na Toyotinem motorju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Plin je poceni, ni pa trajen. Vsak ma svoje mnenje ampak na japonskih motorjih zna biti ob?utljiv in ne vpliva ravno blagodejno na delovanje motorja. Jaz imam izku?nje na Toyotinem motorju.

Ej...kak?ne pa so bile te izku?nje...problemi ?...?lp

Napisano

Tudi moja 6ka je zaplinjena ze skoraj 150k in slabe 3 leta. Predelana pri SIGasu za 1200e tako kot je ZMAJ omenil. Vse optimizirano in nastavljeno prav tako homologacija. Sicer redno vzdrzevano na 20000km vsekakor pa brez kakrsnihkoli tezav do sedaj. Poln tank stane nekih 34e za cca 500km z res lepo voznjo na odprti cesti tudi do 600km. Avto deluje prav super, motor ne trza niti ne cuka kako se bo pa obneslo na daljsi rok pa tezko recem, upam pa da super :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.