Skoči na vsebino

Michelin Alpin A4 - kaj je narobe?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepo pozdravljeni,

 

sprva vsem naj za?elim sre?no in varno 2015!

 

Sedaj pa imam nekaj vpra?anj, ker mi dolo?ene zadeve niso jasne.

 

Lani sem prebrskal vse mo?ne forume, ko sem se odlo?al za nakup dobrih zimskih pnevmatik.

 

Pridobival sem informacijo za informacijo, pregledal vse adacove teste za zimske gume in na koncu pristal pri izbiri kakih 5 razli?nih proizvajalcev zimskih gum.

 

Potem sem se lotil iskanja dobavitelja, kateri te gume ima po nekih najugodnej?ih cenah in pristal pri dobavitelju s ?tajerskega konca.

 

Tudi njim sem omenil kaj i??em, sami so mi svetovali zimske gume od Pirellija, Continentala, Goodyeara ali omenjenih Michelink.

 

Za vse so mi zatrjevali, da se gume v snegu dobro obna?ajo, da so to najbolj?i proizvajalci zimskih gum in na koncu sem se na podlagi vsega zgoraj napisanega odlo?il za Michelin Alpin A4.

 

Gume so sedaj ?ele drugo sezono namontirane, profil gum je ?e vedno odli?en, mese?no naredimo cca 1.500 - 2.000 km, torej do sedaj je narejenih cca 10.000 km s temi novimi gumami.

 

Problem je nastal pred parimi dnevi, ko je prvi? na na?em gorenjskem koncu dobro zapadel sneg. S punco sva se v takem vremenu odpravila z obiska proti najinemu domu in glej ga zlomka, na poti do doma sva ?la ?ez 12% naklon klanca in ga  nisem speljal.

 

Na sredi klanca je zmanjkalo mo?i, gume so se vrtele v prazno, res da je sne?ilo in ceste niso bile dobro splu?ene, vendar tisto kar pa mi niti malo ?e do dandanes ni jasno je to, kako je mo?no, da je naju v tistih 10 ih minutah, ko sem se boril s tem klancem prehitelo kakih 6, 7 vozil??

 

Dva sta se celo zaustavila za menoj, ker sem pri?gal vse 4 smernike in sta suvereno lepo in nule ?tartala na sredini klanca in ga lepo speljala brez te?av. Pri meni pa so se gume vrtele in vrtele v prazno...

 

?el sem nazaj dol v klanec, poizkusil ?e parkrat in ni ?lo, nato sva morala obrniti in iti naokrog domov, tam je bil tudi nek manj?i klanec, imela sva te?ave tudi tam, vendar tam je ?lo.

 

Mere gum so  205/50R17 93H XL. Voziva Mazdo 3, 2009 letnik.

 

Ni mi jasno kako so naju lahko vsi prehiteli in speljali tisti klanec, ker sem prepri?an, da Clio kateri je naju prehitel ni imel Goodyeara ali pa kaj podobnega...z gumami katere imava na avtu bi moral ta klanec zvoziti "mi?e"...na vse testih so te gume ocenjene kot odli?ne za zimske razmere...

 

Glede na to, da so bile gume vredne 600 eurov sva seveda bila oba upravi?eno slabe volje...tako, da sem naslednji dan klical tam kjer sem gume kupil.

 

Na telefon se je javil prodajalec, kateri pravi, da ima enake gume, z njimi je super zadovoljen, pravkar je pri?el iz Nem?ije iz okolice Insbrucka kot sem ga razumel in ni imel nobenih te?av, ?eprav je bilo tam precej bolj zimsko zasne?eno kot pri nas....povedal sem mu to kar sedaj pi?em na mail in me je vezal sodelavcu, kateri je nek vodja reklamacijskega oddelka...

 

Njemu povem enako....potem pa se je za?elo...da te gume sploh niso za sneg tako zelo namenjene ( lani ko sem jih kupoval sem dobil informacijo, da so ), jaz njemu povem, da na gumah pi?e Michelin Alpin in ne sunshine...potem mu omenim, da se vozimo po relacijah Bled - Kranj - Ljubljana enkrat mese?no in pa? tu po okolici in da bi rad ?el na Pokljuko s tem avtom in mi pravi, da so to ?e ekstremne razmere - Pokljuka in da te gume niso za ekstremne razmere....jaz mu odvrnem, da ne ?ivimo v francoskih alpah in da je cesta na Pokljuko zelo lepa, vendar ko bo padal sneg se ne bom upal, glede na vse napisano peljati na Pokljuko...

 

Odvrnem mu tudi, da sem gume kupoval na podlagi adacovega testa katerega so mi oni priporo?ili, naj si ga pogledam, dobim odgovor, da testi niso realni v?asih...

 

Vse kar sem rekel sem dobil nazaj nek ob?utek, da ?eli napraviti krivca iz mene ali da ne znam voziti avta ali, da so gume premalo napumpane ( kar niso bile ), da so morda napa?no montirane ( kar tudi niso )....skratka nih?e mi ne more zatrditi, da so te gume slabe in da ko zapada sneg, da z njimi ni priporo?ljivo narediti 100 metrov...

 

Glede na to, kaj se je takrat dogajalo na klancu, kako so naju suvereno prehitevali ?isto vsi, sem prepri?an, da nekaj ni ok...

 

Oni pravijo, da mi proizvajalec gum definitivno ne bo upo?teval reklamacije, oni se tudi sedaj vsemu izogibajo...kaj lahko kupec v tem primeru naredi?

 

Zato se obra?am na forum, ?e ima ?e kdo kake izku?nje kot jaz s takimi gumami, ker potem bi bilo o?itno bolje, da sem ostal na Kleberju s katerimi sem zvozil tisti klanec brez te?av ob enakih pogojih....

 

Gume so letnik 2013/8....

 

Res ne vem zakaj se to dogaja in kaj je narobe, morda ima kdo kak nasvet, predlog, pomo?....

 

Najlep?a vam hvala

 

S.

 

http://www.avtoservis-lustrek.si/adac-test-zimskih-pnevmatik-za-sezono-2013-2014/

 

?e adac testiranje 2013/2014.

 

Ni? mi ni jasno kaj je narobe s temi Michelinkami...

Napisano

uf ker roman za ene gume :)

ce prav stekam si mel zimske gume tudi poleti? to plus to, da michelin (sploh zimske) ratujejo trde ze po prvi/drugi sezoni in imas zmagovalno kombinacijo...

in zakaj so te gume XL? mazda 3 ni kombi

 

ampak kleber je se slabs (ker je narejen v michelinu in se smatra kot budget michelin...)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

uf ker roman za ene gume :)

ce prav stekam si mel zimske gume tudi poleti? to plus to, da michelin (sploh zimske) ratujejo trde ze po prvi/drugi sezoni in imas zmagovalno kombinacijo...

in zakaj so te gume XL? mazda 3 ni kombi

 

ampak kleber je se slabs (ker je narejen v michelinu in se smatra kot budget michelin...)

Js sm bil pa z zimskimi klebercami full zadovoljn...
Napisano

A ima ta mazda tvoja tcs? Ali je bencinar? Ce mene vprasas niso problem gume ampak...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Polahk, da se ne boste zdaj vsi nanjga spravljal, ker mislim, da ima kar prav in da ni krivda v vo?nji poleti saj glede na datum nakupa in prevo?ene kilometre se vidi, da so vo?ene samo v zimskem ?asu. Tudi krivda ni v TCS ampak dejansko v samih gumah oziroma v testih, ki dolo?ajo katere gume so top in katere niso. Problem je namre? v tem, da so testi delani na NOVIH gumah direk iz fabrike, nikoli pa ne testirajo po recimo nekaj letih uporabe in recimo prevo?enih 10-20kkm.

 

Tako, da odli?na guma na testih se lahko po nekaj letih totalno spridi in ravno z zimsko Michelinko sem imel pred nekaj letih to?no tako izku?njo kot tudi recimo z Dunlopom M3. Obe te gumi sta bili po nekaj letih uporabe tako drse?i in skoraj neuporabni za varno vo?njo.

 

Kar se ti?e prito?b ali reklamacij pa ?al Castro36 ne bo? uspe?en, ker staranje materiala in spremembe zaradi tega ne bo? mogel uveljaviti ne kot garancijo in ne kot stvarno napako. Edina re?itev je torej da teste naslednji? vzame? le kot smernico za izbor gume, dejasnko pa je najbolje poslu?at uporabnike, ki uporabljajo dolo?en tip gum ?e nekaj let in kako so zadovoljni z njimi po tem ?asu.

 

Kljub temu, da sam sumim tudi gume pa mogo?e ?e vpra?anje, ali si imel v prtlja?niku kaj nalo?enega, ker pri 12% klancu se zaradi te?e zadaj, prestavi to?ka te?i??a precej nazaj, kar posledi?no pomeni razbremenitev prednjega konca, kjer je pogon in zato oprijema hitreje zmanjka.

33112_1.png

Napisano

Lansko zimo sem v mo?nem sne?enju in s precej snega na cesti s slu?benim Peugeotom 308 karavan in enakimi Michelinkami v dimeziji 205/55/16 (tisto leto so bile vo?ene prvo sezono, torej nove), brez te?av zvozil klanec malo pred Bohinjsko Bistrico, kjer se cesta odcepi desno na Pokljuko. Ne vem to?no, koliko % naklona ima, je pa precej strm in dolg, sem pa imel zalet in se mi ni bilo treba ustavljati, dvomim pa da bi ob ustavitvi ponovno speljal. 

 

Sem pa istega dne na ravnini ob umikanju plugu skoraj ostal v 20 cm snega, dokler nisem izklopil TCS se avto ni hotel premaknit, mo?no da je res TCS krivec. Pa nizko profilne gume in trde bo?nice tudi niso ravno idealna kombinacija za sneg.

 

Po mojih izku?njah Michelin Alpin 4 niso slabe za sneg, sploh ne, to da so po enem letu od izdelave ?e trde pa tudi ne verjamem. Sicer pa ima trdota gume ve?ji vpliv na obna?anje na mokrem kot na to, koliko grabijo na snegu, tu ima ve?ji vpliv globina profila. Kak?na je globina profila na tvojih? To, da so vo?ene 10k km ne pove ni?, ker je obraba odvisna od na?ina in re?ima vo?nje (AC, mesto, regionalke, ovinki za ti??at,...), eni lahko v 10k km znucajo polovico ali ve? profila, drugi le kak milimeter.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Jaz v snegu moj klanec ne morem speljati s tcs, saj v trenutku vrze ven gas, on pa govori o klancu strmejsem kot Vrsic.

Zato so pa starejsi avti padali mimo. Zal je pozimi treba avto prirejati razmeram, pa speljevat z drugo brez tcs itd.

1.5 tone v klanec z el omejenim gasom ne more iti.

Lahko da se motim a ker je napisal da zmanjka moci ne more biti drugo, ce bi bile gume bi se vrtele v prazno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Drugi? raje 195 65 15 montiraj, pa te tudi Sava na Vr?i? pripelje. Lp

Jaz imam vedno tako dimenzijo gor in tudi 5 let stare zimske  Dunlopke ( vo?ene samo pozimi) so me ?e vedno varno pripeljale na vsa mogo?a smu?i??a in zasne?ene klance.Je pa res, da vedno izklopim proti zdrsavanju koles.

 

 

Napisano

Mene zanima ?e par podatkov glede tega potovanja in navedenih pnevmatik oz. gum. Zanima me s kak?no hitrostjo (zaletom) si ga ?tartal spodaj in v kateri prestavi, ter kako se se kasneje prestave menjavale.

 

Vsekakor ni zanemarljiv tudi podatke kolik?en tlak je bil v pnevmatikah (predvsem pogonskih), ker se je meni ?e zgodilo, da sem imel preve? napolnjene in nisem zvozil dolo?enega klanca, kasneje sem jih spustil za cca. 0,5 bara, guma je bistveno po?epnila, dobila bolj?i oprijem in tisti klanec sem v tokratnem poskusu premagal. 

 

Skratka precej dejavnikov. Kar se pa ti?e TCS, pa z mojo (zdaj ?e nekdanjo) Mazdo6, pri vklopljenem TCS nisem bil zmo?en speljat skoraj nobenega klanca pozimi ali po blatu, ker je enostavno elektronika prehitro onemogo?ilo stopalko za gas  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prej?ne zimske sem imel Goodyear Ultragrip 8 ki so bile tisto leto zelo visoko na ve? testih.

Ko so bile ?e ?isto nove (2 tedna) je zapadel sneg in nisem mogel it v majhen klanec s cca 10cm snega. TCS vedno izklopim v snegu.

Tako da sem bil zelo razo?aran nad gumami.

 

Letos imam Continental TS850 in zaenkrat zelo dobre gume (po 20cm snega - sicer po ravnem - brez problemov)

 

Oblika profila je pa skoraj pri vseh enaka.

 

post-563-0-98274800-1420227435_thumb.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

zanimivo, jaz sem imel prej ultra grip 8 pa mi je ratal prevozit celo albanijo v najslabsih mogocih pogojih

 

ce tko zgleda na avtocesti, si lahko predstavljas kako je po ostalih cestah

 

gume so so izkazale - se posebej pri zaviranju po snegu zelo dobre, zato imam letos ultragrip 9, ki so precej podobne ampak tisje in z manjso porabo

 

DSC01190.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lepo pozdravljeni ponovno,

 

ja res je, spisal sem cel roman, to pa zato, da bo potem ?im manj podvpra?anj, pa ?e vedno se kaj najde:).

 

No odgovori:

 

- nekdo je napisal, zakaj sem imel zimske gume poleti? Ne vem od kod ti ta info, da sem jih takrat imel? Kupljene so bile 2013 oktobra, namontirane novembra 2013 - marec 2014 in letos 2 meseca. Torej cca 6 mesecev * 2.000 km = 12.000 prevo?enih km

 

- profil je ?e 7 mm in ?e malo, so zelo dobro ohranjene

 

- mazda je bencinar

 

- avto je od punce in ga v 80% vozi in uporablja ona, ostalo pa skupaj ali pa jaz, ?e sem iskren niti ne vem kaj je TCS ( proti zdrsavanju ? ) niti ne vem kje in kako se ga izklopi oz. vklopi oziroma, ?e ga sploh ima ( Mazda 3, 2009 letnik )

 

- v prtlja?niku ni bilo ni?esar nalo?enega, pri zadnjih dveh poizkusih sem celo punco prosil, ?e gre lahko ven iz avta, da ponovno poizkusim in ni ?lo...na sredini se je ustavil iz zopet drsanje po snegu...

 

- v bistvu sem pri?el iz ovinka kateri je bil rahlo navzdol, potem pa se je za?elo vzpenjanje, vozil sem kakih 50 - 60 na uro, mislim, da v tretji prestavi, na za?etku klanca ?e v drugi, pri naslednjih poizkusih ?e takoj v drugi, pa? sem poizku?al razli?ne variante, na koncu klanca oziroma predno sem se ustavil pa v prvi, ker sem ?e ?util, da mu zmanjkuje mo?i...

 

- tlak v pogonskih pnevmatikah 2,1 ( predpisano 2,3 ) - tako da je to bilo po mojem ok

 

To je pa to...dobil sem medtem odgovor od dobavitelja, da lahko gume snamem dol in se jih po?lje proizvajalcu, da pogledajo kaj je narobe... :). Avto pa na hrbet al kaj... :).

 

Skratka ?e vedno ne vem kaj bi bilo narobe, nekaj zagotovo mora biti, profil gum je ok, sem izku?en voznik in imam precej izku?enj z vo?njo po snegu, saj sem precej na terenu s slu?benim avtomobilom pa ?e nikoli se mi kaj takega ni zgodilo. Glede na to, da so naju tam na klan?ku vsi rutinirano prehitevali ne vem kje je razlog, da se je to dogajalo...

 

Res je tudi, da imam ob?utek, da ko vozim tudi po ravnini pa je na cesti??u sneg, da me kar malo zana?a, skratka nimam dobrega ob?utka in zaupanja v gume, kar zna biti pri vo?nji, ko je na cesti??u nekaj cm snega precej?en problem...

 

?e vedno sem prepri?an, da po enem letu ne more biti te?ava v Michelin Alpin 4...ne vem...

 

Morda skupaj ugotovimo kaj je narobe...

 

Hvala vsem

 

S.

 

p.s. ?e nekaj sem se spomnil in naj dodam:

 

- sedaj, ko je padal sneg in je bilo na cestah ve? snega, se je kar precejkrat zgodilo, da se je prikazala rumena lu?ka in je bilo narisano nekaj, kot da drsi...je v bistvu zapiskalo pa se ugasnilo in tako nekajkrat

 

- druga stvar kar pa sedaj opa?am, ko jaz vozim avto in ko je sneg, da ko ?elim speljati mi hitreje crkne kot prej, ko mi v bistvu ni nikoli...ali ima to s ?im veze?

 

Hvala

Napisano

zanimivo, jaz sem imel prej ultra grip 8 pa mi je ratal prevozit celo albanijo v najslabsih mogocih pogojih

 

ce tko zgleda na avtocesti, si lahko predstavljas kako je po ostalih cestah

 

gume so so izkazale - se posebej pri zaviranju po snegu zelo dobre, zato imam letos ultragrip 9, ki so precej podobne ampak tisje in z manjso porabo

 

DSC01190.jpg

Jooooj , pa to tako lepo in romanti?no izgleda. Jaz bi tudi ?el po takem peljati......

Napisano

?e sem iskren niti ne vem kaj je TCS ( proti zdrsavanju ? ) niti ne vem kje in kako se ga izklopi oz. vklopi oziroma, ?e ga sploh ima ( Mazda 3, 2009 letnik )

 

p.s. ?e nekaj sem se spomnil in naj dodam:

 

- sedaj, ko je padal sneg in je bilo na cestah ve? snega, se je kar precejkrat zgodilo, da se je prikazala rumena lu?ka in je bilo narisano nekaj, kot da drsi...je v bistvu zapiskalo pa se ugasnilo in tako nekajkrat

 

Evo nekak si si ze odgovoru... Ta rumena lucka je TCS. Izklopi se pa na levi strani, kjer mas tut gumb za nastavljanje svetlosti armature... ;)

Napisano

Izklop tcs pa pejd se enkrat probat :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Izkusenj voznje po snegu pa ne ves kje se TCS izklopi?? Sej ne vrjamem... Jaz sem pezoja vozil skos na letnih pa sem imel.na vikend 8% klanec in ce se ga lotis po pameti zvozis vse... Je res da dolg ni bil 5km ampak na oko nekje slabe pol kilometra je pa opcija do 80-90kmh zalet vzet ...

 

Sicer pa ne vem zakaj folk bere teste ce je na forumih toliko tem o gumah pa od uporabnikov ki se je marsikateri naucil ravno iz tvoje napake... Drugic vprasaj la bos dobil odgovor da letos je top guma TS850 conti ;) Res so po mokrem glasne, ko oa gres v sneg pa ne ves da je pod kolesi sploh... Gum pa ne devaj dol ker se bos samo se osmesil

 

Pozimi za globok sneg tufi pod 2bar ni slabo spustit...

If in doubt, flat out... 

Napisano

To tudi meni ni cisto jasno, kako gre skupaj trditev o izkusnjah in trditev, da ne ve, kaj to TCS pa "proti zdrsavanju"...

 

Pa glede tega, da je bilo ponujeno, da se lahko gume poslje nazaj, da se pregleda... Brez tega ne bo slo... In brez tega tudi proizvajalec verjetno ne bo naredil nic ... Ker zavedajo se verjetno, da je lahko z gumo kaj narobe... ampak kar tako na "lepe oci" nekomu verjeti pa ne gre... ;)

 

P.S.: Innsbruck ni v Nemciji ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se mi dozdeva da je to se ena cvetka ko kdo v avtosoli ni poslusal kako se vozi po snegu... Se tam povedo da je TCS prevec agresiven za globok sneg za na led pa idealen... Boljse ga izklopit pa pocasi popuscat gas kakor lezes na hrib da imajo gume skos kontakt ker kakor ena zgubi zakoplje pa nardi da se avtu zgubi del momenta katerega voznik hoce skompenzirat z malo vec gasa takrat drugic zakoplje in se nadaljuje dokler vozilo ne obstane ob cesti...

Sneg je treba se lotit po pameti pa ne sam podn gas pa kar bo bo... gume morejo ohraniti cim dlje neprekinjen stik s podlago in dokler je bo avto sel :) Kaj si bi pol mislil en ded s cliotom ko je zdele ko je snezilo obstal na sredi hriba z novimi dunlop krisalp al kaj so... Jaz sem na LETNIH sel v hrib mimo njega, pocakal na avtobusni mojo (pred vrhom hriba), sel njemu pomagat speljat (ni blo druge kot da sem se vsedel sam v avto in ga spravil na hrib --> bolel ga je EGO) sel v mojega in speljal do konca hrib brez problema... So pa bile nove letne gume...

 

Ker tudi tule v ulici opazam ko grejo s parkirisca vsi sam kopljejo pa ko obupajo ja ne gre ne gre recem gre se vsedem dvakrat naprej nazaj avto zaguncam pa lepo speljem s parkinga...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ker tudi tule v ulici opazam ko grejo s parkirisca vsi sam kopljejo pa ko obupajo ja ne gre ne gre recem gre se vsedem dvakrat naprej nazaj avto zaguncam pa lepo speljem s parkinga...

 

 

Precej ljudi tega ne zna, prednja?ijo ?enske.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Sam to pa obvezno z tcs ker ce se guma zavtri noter ostane samo se bob steza :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni,

 

ja najbolj se strinjam z zadnje napisanim:).

 

O?itno res sami "profiji" na forumu...

 

No vmes se je na?el ?e kak normalen sogovornik....

 

Ja res je, sem izku?en voznik, letno naredim 50.000 km, je pa res, da vse s slu?benimi avtomobili in glej ga zlomka....vsi so ?e malo starej?i in nobeden nima tcsja...in glede na to, da Mazda ni moja ampak je od punce, se vam zahvaljujem, da ste mi omenili, da ima tcs...

 

Sicer pa sem izpit za avto delal ?e mnogo let nazaj tako, da takrat tega ni nih?e omenjal....

 

Je pa tudi res, da je bilo tukaj kar nekaj foruma?ev, kateri so napisali, da so skoraj prepri?ani, da to vse kar sem spisal nima nobene veze z tcs jem....

 

Bomo poizkusili pa vidimo...

 

Glede tega, da sem prej povpra?a na forumu za nakup zimskim pnevmatik pa se z vami strinjam...ker sem ravno takrat, ko sem iskal gume to po forumih spra?eval, celo ?e par foruma?ev sem po telefonu klical in smo se pogovorili glede gum...

 

Na koncu je vedno tako, da vsak svoje gume najbolj hvali pa ?eprav so zani?....na koncu smo pri?li na izbiro ?tirih omenjenih gum...vsakdo je rekel, vseeno katere bo? kupil, ker so vse super....

 

Hvala

 

Lp

Napisano

Nekaj ne gre skupaj...tcs in vrtenje gum v prazno... Da ni mogo?e vzelo mo? avtu...deloval pri nizkih obratih...za?el "crkovat"...mogo?e za?ele zavore "smrdet"...se pri?igala kak?na lu?ka v armaturi...

Napisano

takrat sem napisal:

 

 

za akcijo sem napisal nekje zgoraj, od teh so vse zelo dobre tako da odloca cena...mogoce za po sneg po izkusnjah so vseeno dunlop malo boljse

 

 

po testih ze, ampak po real lifu dunlop raztura na snegu na testu je michelin alpin tud top, cez eno leto pa je kot iz plastike

 

 

ampak vseeno, ce je tko kot opisujes (se pravi ekstremna razlika) pol je neki res narobe z gumo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.