Skoči na vsebino

dpf

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 Na moji Mazdi 6 sem dal odstranit dpf sr...je . Avto je ko prerojen manjsa poraba obcutno manjsa , boljsi pospeski , olje ne tece vec v motor , skratka vse naj naj in ni mi zal 200 eur kolko me je stal posega in to strokovno opravlen take stvari ne smes zaupat kr nekomu. Moj mehanik mi je rekel da se dpf olje treba ven ter nafte ki jo je blo ze v masini vec ko v Rusiji :angry2:  ter dat pravo olje not . 

Imam pa vprasanje , mehanik mi je odsvetoval da pred menjavo vlijem not Liqi Molly cistilo motorja pred menjavo olja kr baje zna fasat turbina , ker mu zaupam sm verjel , ali morda kdo od vas je slisal kdaj za kaj podobnega ? 

LP

Napisano

Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....

Tako opasna pa spet niso. Potrebno se je odlo?iti, ali pozitivno vplivati na motor s ?i??enjem oljnih poti, utorov batnih obro?kov in odpraviti ve?ino usedlin iz motorja ter pri tem tvegati nekoliko pri estetskem pogledu na zunanji izgled motorja, saj se na nekaterih mestih lahko pojavi blago vla?enje na tesnilih, ki se bo s?asoma ustavilo. Osebno bi dal prednost koristim, ki jih z izpiranjem dose?emo, pred estetiko. Metabond ima v programu dodatek CL (cleaner), ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in se pusti delati motor na minimalnih obratih cca 20 min. V tem ?asu ?istilo v zadostni meri izpere notranjost motorja. V ?asu pranja ni dovoljeno pove?evati obratov. Bojazni, da bi negativno delovalo na turbino v takih pogojih ni. Preizkusil sem ga osebno in stvar deluje. Eden ki se ukvarja z manj?imi prevozi s kombiji mi je potem, ko je drugi? naro?il nekaj plo?evink CL-a povedal, da ima zelo pozitivno izku?njo s kombijem, na katerem je prvi? preizkusil to ?istilo. Kombijev motor s precej prevo?enih km je po ?i??enju opazno bolje deloval. Opozoril pa bi, da LagBit ni uspel o?istiti oljnega sita na mazdi 6, saj gre pri tem problemu o?itno za zelo trdovratno usedlino, ki se pod vplivom delovne temperature olja tako zape?e, da je v tako kratkem ?asu, ni mo?no odstraniti na ta na?in. Torej ne gre brez demonta?e in uporabe mo?nej?ih topil ter medeninaste krta?e. 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.