Skoči na vsebino

dpf

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 Na moji Mazdi 6 sem dal odstranit dpf sr...je . Avto je ko prerojen manjsa poraba obcutno manjsa , boljsi pospeski , olje ne tece vec v motor , skratka vse naj naj in ni mi zal 200 eur kolko me je stal posega in to strokovno opravlen take stvari ne smes zaupat kr nekomu. Moj mehanik mi je rekel da se dpf olje treba ven ter nafte ki jo je blo ze v masini vec ko v Rusiji :angry2:  ter dat pravo olje not . 

Imam pa vprasanje , mehanik mi je odsvetoval da pred menjavo vlijem not Liqi Molly cistilo motorja pred menjavo olja kr baje zna fasat turbina , ker mu zaupam sm verjel , ali morda kdo od vas je slisal kdaj za kaj podobnega ? 

LP

Napisano

Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....

Tako opasna pa spet niso. Potrebno se je odlo?iti, ali pozitivno vplivati na motor s ?i??enjem oljnih poti, utorov batnih obro?kov in odpraviti ve?ino usedlin iz motorja ter pri tem tvegati nekoliko pri estetskem pogledu na zunanji izgled motorja, saj se na nekaterih mestih lahko pojavi blago vla?enje na tesnilih, ki se bo s?asoma ustavilo. Osebno bi dal prednost koristim, ki jih z izpiranjem dose?emo, pred estetiko. Metabond ima v programu dodatek CL (cleaner), ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in se pusti delati motor na minimalnih obratih cca 20 min. V tem ?asu ?istilo v zadostni meri izpere notranjost motorja. V ?asu pranja ni dovoljeno pove?evati obratov. Bojazni, da bi negativno delovalo na turbino v takih pogojih ni. Preizkusil sem ga osebno in stvar deluje. Eden ki se ukvarja z manj?imi prevozi s kombiji mi je potem, ko je drugi? naro?il nekaj plo?evink CL-a povedal, da ima zelo pozitivno izku?njo s kombijem, na katerem je prvi? preizkusil to ?istilo. Kombijev motor s precej prevo?enih km je po ?i??enju opazno bolje deloval. Opozoril pa bi, da LagBit ni uspel o?istiti oljnega sita na mazdi 6, saj gre pri tem problemu o?itno za zelo trdovratno usedlino, ki se pod vplivom delovne temperature olja tako zape?e, da je v tako kratkem ?asu, ni mo?no odstraniti na ta na?in. Torej ne gre brez demonta?e in uporabe mo?nej?ih topil ter medeninaste krta?e. 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.