Skoči na vsebino

dpf

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 Na moji Mazdi 6 sem dal odstranit dpf sr...je . Avto je ko prerojen manjsa poraba obcutno manjsa , boljsi pospeski , olje ne tece vec v motor , skratka vse naj naj in ni mi zal 200 eur kolko me je stal posega in to strokovno opravlen take stvari ne smes zaupat kr nekomu. Moj mehanik mi je rekel da se dpf olje treba ven ter nafte ki jo je blo ze v masini vec ko v Rusiji :angry2:  ter dat pravo olje not . 

Imam pa vprasanje , mehanik mi je odsvetoval da pred menjavo vlijem not Liqi Molly cistilo motorja pred menjavo olja kr baje zna fasat turbina , ker mu zaupam sm verjel , ali morda kdo od vas je slisal kdaj za kaj podobnega ? 

LP

Napisano

Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....

Tako opasna pa spet niso. Potrebno se je odlo?iti, ali pozitivno vplivati na motor s ?i??enjem oljnih poti, utorov batnih obro?kov in odpraviti ve?ino usedlin iz motorja ter pri tem tvegati nekoliko pri estetskem pogledu na zunanji izgled motorja, saj se na nekaterih mestih lahko pojavi blago vla?enje na tesnilih, ki se bo s?asoma ustavilo. Osebno bi dal prednost koristim, ki jih z izpiranjem dose?emo, pred estetiko. Metabond ima v programu dodatek CL (cleaner), ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in se pusti delati motor na minimalnih obratih cca 20 min. V tem ?asu ?istilo v zadostni meri izpere notranjost motorja. V ?asu pranja ni dovoljeno pove?evati obratov. Bojazni, da bi negativno delovalo na turbino v takih pogojih ni. Preizkusil sem ga osebno in stvar deluje. Eden ki se ukvarja z manj?imi prevozi s kombiji mi je potem, ko je drugi? naro?il nekaj plo?evink CL-a povedal, da ima zelo pozitivno izku?njo s kombijem, na katerem je prvi? preizkusil to ?istilo. Kombijev motor s precej prevo?enih km je po ?i??enju opazno bolje deloval. Opozoril pa bi, da LagBit ni uspel o?istiti oljnega sita na mazdi 6, saj gre pri tem problemu o?itno za zelo trdovratno usedlino, ki se pod vplivom delovne temperature olja tako zape?e, da je v tako kratkem ?asu, ni mo?no odstraniti na ta na?in. Torej ne gre brez demonta?e in uporabe mo?nej?ih topil ter medeninaste krta?e. 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.