simon87 Napisano 18. januar, 2015 Prijavi Napisano 18. januar, 2015 ?ivjo. Malo sem brskal po spletu glede prestavljanje. Se pravi zanimalo me je ?e je slabo ko prestavlja? iz 2 v 4 ali iz 4 v 6. Eni pravijo da ne drugi pravijo da se sinhronizacija med prestavami "pokvari". Jz ponavadi prestavljam tako v 1 ?tartam potem v 2 nato 4 in v 6. v 5 se vozim ko je malo klanec oz ko se vozim po?asi okoli 50 - 60 kmh v 4 dam ko rabim malo ve? pospe?ka pri mestni vo?nji. pa tudi ko se ustavljam iz 6 dam v 4 poterm v 2. obrate ne nabijam edino ?e se res bolj na hitr treba ustavt dam direkt v 2 prestavo in po?asi sklopko spu?am da ?e motor po?asi ustavlja avto in ne samo bremze. Kako pa vi prestavljate? ) Citiraj
jstdoma Napisano 18. januar, 2015 Prijavi Napisano 18. januar, 2015 Pri Xedos 9 sem velikokrat prestavil iz 2 direktno v 5. Pa ni bilo nobenih problemov z menjalnikom.Ne vem pa kako je to pri novih avtomobilih. 2 Citiraj
simon87 Napisano 18. januar, 2015 Avtor Prijavi Napisano 18. januar, 2015 Pri Xedos 9 sem velikokrat prestavil iz 2 direktno v 5. Pa ni bilo nobenih problemov z menjalnikom.Ne vem pa kako je to pri novih avtomobilih. Eh po moje ne more bit vlke razlike Citiraj
Deeyan Napisano 18. januar, 2015 Prijavi Napisano 18. januar, 2015 Js sm tut pri 2.5 v6 iz 3-je kr u 5. saltu, pa ucasih tut kontra... Sm pa sicer mel 1x lamelo za sklopko zlamano na pol, ampak dvomim, da zarad tega. 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
qwerty Napisano 18. januar, 2015 Prijavi Napisano 18. januar, 2015 Nobenga problema ker so za 1 in 2, 3 in 4 ter 5 in 6 sinhroni... pac je enako samo da razmerje je velik drgacnejse pa motorju bolj obrati padejo... simple...So pa not 3je sinhronski obrocki povezani med 1 in 2, 3 in 4 pa 5 (ali 5 in 6). Tako da kar se sinhroniv tice sta 1 in 3 ali 2 in 5 ali... kakorkoli.da ni zaporedna prestava v nobeni povezavi med sabo... se na drugi gredi sta v menalniku povezani samo z zobniki... 1 Citiraj If in doubt, flat out...
YavarYe X6V6 Napisano 21. januar, 2015 Prijavi Napisano 21. januar, 2015 Js odkar mam MPS uporabljam 3 neparne in 1 parno prestavo ostale so vi?ka. Uporabljam 1.,3.,5. in 6., ostale so balast, in zaenkrat se ?e ni najdu junak da bi sledil, kljub temu da se ne vozim ve? kot 100 na uro. 2 Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Slivka Napisano 21. januar, 2015 Prijavi Napisano 21. januar, 2015 To gre, ?e se vozi? sam. Tudi pri BTjki gre 2., 4. in 5.. ?e pa je v kasonu ena tona tovora, pa obredem lepo ?isto vse po vrsti... V menjalniku pa se nima kaj pokvariti pa ?e prestavi? direkt iz 1. v 6.. Prej ga uni?i?, ?e nisi previden s sklopko (jo stisne? prepozno, jo ne stisne? do konca, jo prezgodaj spusti?,...). 1 Citiraj
qwerty Napisano 22. januar, 2015 Prijavi Napisano 22. januar, 2015 ?e smo ?isto iskreni se da tudi brez sklopke ?e ve? kdaj se popolnoma obrati izena?ijo in gre dol in gor brez sklopke in brez skrtanja sinhronov Citiraj If in doubt, flat out...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.