Skoči na vsebino

Menjalnik-prestave

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. 

Malo sem brskal po spletu glede prestavljanje. Se pravi zanimalo me je ?e je slabo ko prestavlja? iz 2 v 4 ali iz 4 v 6. Eni pravijo da ne drugi pravijo da se sinhronizacija med prestavami "pokvari". Jz ponavadi prestavljam tako v 1 ?tartam potem v 2 nato 4 in v 6. v 5 se vozim ko je malo klanec oz ko se vozim po?asi okoli 50 - 60 kmh v 4 dam ko rabim malo ve? pospe?ka pri mestni vo?nji. pa tudi ko se ustavljam iz 6 dam v 4 poterm v 2. obrate ne nabijam edino ?e se res bolj na hitr treba ustavt dam direkt v 2 prestavo in po?asi sklopko spu?am da ?e motor po?asi ustavlja avto in ne samo bremze. Kako pa vi prestavljate? :))

:zoom-zoom:

Napisano

Pri Xedos 9 sem velikokrat prestavil iz 2 direktno v 5. Pa ni bilo nobenih problemov z menjalnikom.

Ne vem pa kako je to pri novih avtomobilih.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Pri Xedos 9 sem velikokrat prestavil iz 2 direktno v 5. Pa ni bilo nobenih problemov z menjalnikom.

Ne vem pa kako je to pri novih avtomobilih.

 

 

Eh po moje ne more bit vlke razlike :)

:zoom-zoom:

Napisano

Js sm tut pri 2.5 v6 iz 3-je kr u 5. saltu, pa ucasih tut kontra... Sm pa sicer mel 1x lamelo za sklopko zlamano na pol, ampak dvomim, da zarad tega.

Napisano

Nobenga problema ker so za 1 in 2, 3 in 4 ter 5 in 6 sinhroni... pac je enako samo da razmerje je velik drgacnejse pa motorju bolj obrati padejo... simple...

So pa not 3je sinhronski obrocki povezani med 1 in 2, 3 in 4 pa 5 (ali 5 in 6). Tako da kar se sinhroniv tice sta 1 in 3 ali 2 in 5 ali... kakorkoli.da ni zaporedna prestava v nobeni povezavi med sabo... se na drugi gredi sta v menalniku povezani samo z zobniki...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Js odkar mam MPS uporabljam 3 neparne in 1 parno prestavo ostale so vi?ka.

 

Uporabljam 1.,3.,5. in 6., ostale so balast, in zaenkrat se ?e ni najdu junak da bi sledil, kljub temu da se ne vozim ve? kot 100 na uro. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To gre, ?e se vozi? sam. Tudi pri BTjki gre 2., 4. in 5.. ?e pa je v kasonu ena tona tovora, pa obredem lepo ?isto vse po vrsti...

 

V menjalniku pa se nima kaj pokvariti pa ?e prestavi? direkt iz 1. v 6.. Prej ga uni?i?, ?e nisi previden s sklopko (jo stisne? prepozno, jo ne stisne? do konca, jo prezgodaj spusti?,...).

Napisano

?e smo ?isto iskreni :) se da tudi brez sklopke ?e ve? kdaj se popolnoma obrati izena?ijo in gre dol in gor brez sklopke in brez skrtanja sinhronov :)

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.