Skoči na vsebino

nakup avtomobila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem na svoji ko?iji diagnosticiral te?ave z vsaj dvema ?obama. Ko sem poklical nekaj mojstrov ki se ukvarjajo z obnovo ?ob sem ugotovil da so dana?nji avti eno samo sranje, al kako naj se izrazim. Avto je treba pred dose?enimi 200 k prodat sicer se ti slabo pi?e. VW je sranje (?e posebej 1,6 tdi), Ford ?e slab?i, paradni konji servisov so pa bawarci. To sedaj povzemam od vseh mojstrov s katerimi sem govoril. Okoli 200 k se po?asi za?enjajo problemi s ?obami. Vi?ji so tlaki, ve? je te?av, zato novodobni avti vse ve? visijo po servisih. Noben problem ni, ?e te ne boli 600? kolikor ve?ina teh servisov pobere za obnovo ?ob. ?e te pa to boli, ima? pa problem, sploh ker avto ni ni? vreden, serviserji (bilo kateri) ti pa ra?unajo kot da si jim pripeljal teden dni starga bentleya. Da ne govorim, da nova stane preko jurja. To sedaj opisuje zgolj stanje okoli ?ob. Kje so sklopke, turbine, dpfji in ostala krama ki je bolj ali manj po nepotrebnem privija?ena na avte. 

 

Podobna zgodba je z novodobnimi bencinarji, ker so se tudi na teh avtih tlaki mo?no dvignili, in temu primerno crkuje vbrizgalni sistem oz komponente.

 

Sedaj pa bodi pameten in kupi avto, za katerga upa? da ni te?av. Verjetno potem bolj? kupt novga clia kot pa starga pasata, ?e malo karikiram. 

 

Ker je ?e proti polno? in mi razsodnost ?e mo?no pada, upam da sem bil razumljiv. Sivcer bom pa jutri kaj popravil :) :)

tukaj je treba potrkati da je CD143 izjema, furam ?e drugo ma?ino nad 200k in avto je kot nov, tudi Pele je rekel da CD143 ?e ni menjal vztrajnika ali sklopke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, ?e potegne? ?rto pod tem kar si napisal je ?isto vseeno kaj kupi?, ko bo imel ?ez 200.000km, se bodo za?ele te?ave. To velja  za vse znamke sklepam. Enkrat je ta meja veljala pri 100.000km.

Ne mislit da pri ostalih znamkah ne bo crknilo ni? do 200.000km, uf, pa ?e kako stvari crkujejo, Mazda je stroj v primerjavi z ostalimi.

Napisano

To?no tako dpicul. amapk ko so bli avti kalibrirani na 100.000 km ni blo zanj treba prodat ledvice, tko kot skorajda mora? danes.

 

Je pa ?alostno, da tehnologija gotovo dopu??a izdelavo trajnej?ih vozil, ampak sistem danes usmerjeno izdeluje dele tako da se pokvarijo po dolo?enem ?asu. Ta ?as je kot ka?e okrog 200 000 km. Sevede ima? posameznike, kjer se ne zgodi ni?.(Touran od mojga kolega 380 000 brez ve?jih napak)

Ampak dokler ima? samo v slo toliko diesel servisov, ve? da ve?inoma vse crkuje.

Potem so pa tukaj ?e ta na?a italjanska, belgijska in kaj jaz vem kaj ?e vse leasing grobi??a, kjer se naivnim sloven?kom prodajajo iz 250 000 km na 110 000 prevrtena vozila za bajne pare.

Tako da je res treba kupit avto s predvem preverjenim ?tevilom kilometrov in se ga pred 200.000 po mo?nosti znebiti. Precej enostavna matematika :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne vem, jaz si upam (in sem) kupit japonca z 150k ali vec, zamenjam tekocine in ma da fura. Najde se tud avto z 10.000 km ki mu je ata ze nacel sklopko, avto z 20.000km ki ga je kdo mrzlega teral itd, nemci jih lahko zgejo do konca

Kako bos vedel da je sedaj to avto ki bo tip top? Ne mores. Tudi novi pridejo totalno sesuti s kamiona in ladje, na summitu je prva stvar ki jo kolega naredi klepanje pred prodajo, avte se premika iz tovarne s premalo olja itd....

 

Loterija...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trenutno furam slu?benega pasata starega par mesecev z 2.0 TDI in 140KM ter DSG menjalnikom.

 

Kaj naj ti re?em - ne pelje se dosti bolje kot prej?nja razli?ica passata ?e manj pa kot Mazda II generacije, s katero imam vsakdanjo primerjavo pa ?eprav je med obema skoraj 180.000km in 6 let razlike. Tako, da ne bo? pri?akoval kak?en wow efekt raje ?e kak minus, recimo precej neudobno podvozje pri majhnih grbinicah, kjer prav neuglajeno potresava. DSG menjalnik je pa tud ena perla v avtomatskem na?inu. Po AC in mestnem cijazenju je brez pripomb in ?ist lu?tna zadeva ampak ko pa spravi? avto na ovinkasto pode?elsko cesto je pa polom. Zaradi var?evanja konstantno prestavlja gor pa dol pa v 6 prestavi se pelje 55km/h in take ter podobne neumnosti. V glavnem tolk je brezveznega menjavanja brzin in posledi?no neudobne vo?nje, da ti preostane le ro?ni na?in prestavljanja, ki pa ima tud svoje minuse ker dostikrat te?ko ugotovi? v kateri prestavi si, kar pri ro?nem menjalniku ni problem sej samo po otipu prestavne ro?ice to?no ve? kje je.

 

Bom tako rekel - Passat je dolgo?asen ampak uglajen resen avto, ki pa ne mara ?portnosti ampak te?i k potovalni perfektnosti. Z njim ne bo? falil ne bo? pa bil ne vem kako blazno navdu?en. To je ena taka zlata sredina, kjer igra? na karto netveganja. Bi ga imel? Hmmm v bistvu se ga ne bi branil ampak glede na to, da je v tem razredu konkurenca velika bi sigurno na?el kaj bolj primernega.

 

glej, ?e je ?lovek odgovoren in posku?a razmi?ljat ekonomi?no, potem bo kupil avto ki:

je vsaj povpre?no varen glede na svoj razred

vsaj pribli?no dr?i ceno oz ta ne pade vrtoglavo

ima nizke obratovalne in vzdr?evalne stro?ke

ga je nekako mogo?e prodati ko se ga ali naveli?a? ali pa ima pa? ?e toliko let

morda sem kak kriterij pozabil.

 

Temu opisu je pred leti zelo ustrrezala oktavija. ?al pa so jo vsaj na na?em trgu neupravi?eno povzdignili v vi?ave, in kar se mene ti?e lahko tam tudi ostane, je ne rabim, hvala.

 

Ne maram pa eksotov ki so bajno dragi ob nakupu, ?rejo k norc, rezervni deli so zlati, proda? ga pa nikoli ve?. take avte pa? ne maram ker si jih ne morem privo??it. 

 

Tako da se bom ob iskanju nekako poskusil pribli?at oz izpolnit ?imbolj gornje kriterije.

 

Je pa tudi tako da v nekem trenutku je en nakup ugodnej?i, v drugem pa drug. Zato je va?no slediti in pravo?asno reagirati. to je pa? moje mnenje. ?e vedno lahko pa temeljito za*e*e?. Ampak pri impulzivnem nakupu je mo?nost za to ?e toliko ve?ja. 

Ne vem, jaz si upam (in sem) kupit japonca z 150k ali vec, zamenjam tekocine in ma da fura. Najde se tud avto z 10.000 km ki mu je ata ze nacel sklopko, avto z 20.000km ki ga je kdo mrzlega teral itd, nemci jih lahko zgejo do konca

Kako bos vedel da je sedaj to avto ki bo tip top? Ne mores. Tudi novi pridejo totalno sesuti s kamiona in ladje, na summitu je prva stvar ki jo kolega naredi klepanje pred prodajo, avte se premika iz tovarne s premalo olja itd....

 

Loterija...

Zato je fino kupit avto ki ima ?e leto ali dve garancije. Nem?ko teranje je seveda vedno vpra?ljivo. ?e je kaj takega lahko upa?, da se bo pokazalo. Je pa vedno loterija, seveda. Zato se pa pa? sam odlo?a? v kolik?ni meri se bo? izprsil in dal za avto. 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tako da je res treba kupit avto s predvem preverjenim ?tevilom kilometrov in se ga pred 200.000 po mo?nosti znebiti. Precej enostavna matematika :)

 

Tako sem naredil jaz :-). Kdaj ga bom prodal ne vem, upam da ?e lep ?as ne. Ko bo pa pri?el ta ?as, pa mislim da ne bo te?av s prodajo. Tudi s prej?njo nisem imel...?la po 1 tednu :) Samo pravo ceno je treba dat :D

Napisano

Tako sem naredil jaz :-). Kdaj ga bom prodal ne vem, upam da ?e lep ?as ne. Ko bo pa pri?el ta ?as, pa mislim da ne bo te?av s prodajo. Tudi s prej?njo nisem imel...?la po 1 tednu :) Samo pravo ceno je treba dat :D

A si prepri?an  :pepsi:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

DSG menjalnik je pa tud ena perla v avtomatskem na?inu. Po AC in mestnem cijazenju je brez pripomb in ?ist lu?tna zadeva ampak ko pa spravi? avto na ovinkasto pode?elsko cesto je pa polom. Zaradi var?evanja konstantno prestavlja gor pa dol pa v 6 prestavi se pelje 55km/h in take ter podobne neumnosti. V glavnem tolk je brezveznega menjavanja brzin in posledi?no neudobne vo?nje, da ti preostane le ro?ni na?in prestavljanja, ki pa ima tud svoje minuse ker dostikrat te?ko ugotovi? v kateri prestavi si, kar pri ro?nem menjalniku ni problem sej samo po otipu prestavne ro?ice to?no ve? kje je.

 

Saj se me ne ti?e ampak... Verjetno sem ?uden, da sem celo z bencinarjem naturalcem v ?esti furam pri 60 km/h. Sumim, da tudi kak yavarye tako, da ne vem kaj je problem enega dizla, da to ne bi zmogel? Razen, ?e namiguje?, da bi unih 50, 100 in?enirjev pri VWju mogli poslu?ati tebe in nimajo pojma, kot tudi ne vsi novinarji, ki DSG hvalijo. Ne vem no, nisem prepri?an, ?e je res tak ?kart. Do sedaj sem sicer peljal dva avtomatika z dvojno sklopko, veloster in clio RS in vsaj na gor se mi je zdelo ?isto ok. Tudi cukanja, ki ga omenja? nisem ravno ?ustil, ponavadi celo na testih omenijo, da prestavlja tako, da komaj ?uti?. Prestavljanje na dol je pa druga zgodba, meni je bilo res nadle?no, pa en zaradi cukanja ampak ob?utka, samodejnega medgasa itd...

 

Gustav po forumih si ?e raziskal mnenja, izku?nje in napake teh avtov? Sam se ponavadi prvo spustim v take zadeve ker vsaj serijske napake (ki jih imajo vsi avti) ponavadi je dobro vnaprej vedeti. 

Napisano

Saj se me ne ti?e ampak... Verjetno sem ?uden, da sem celo z bencinarjem naturalcem v ?esti furam pri 60 km/h. Sumim, da tudi kak yavarye tako, da ne vem kaj je problem enega dizla, da to ne bi zmogel? Razen, ?e namiguje?, da bi unih 50, 100 in?enirjev pri VWju mogli poslu?ati tebe in nimajo pojma, kot tudi ne vsi novinarji, ki DSG hvalijo. Ne vem no, nisem prepri?an, ?e je res tak ?kart. Do sedaj sem sicer peljal dva avtomatika z dvojno sklopko, veloster in clio RS in vsaj na gor se mi je zdelo ?isto ok. Tudi cukanja, ki ga omenja? nisem ravno ?ustil, ponavadi celo na testih omenijo, da prestavlja tako, da komaj ?uti?. Prestavljanje na dol je pa druga zgodba, meni je bilo res nadle?no, pa en zaradi cukanja ampak ob?utka, samodejnega medgasa itd...

Hja, ?e se vozi? kot stari ?i?a pol verjamem, da ti je vo?nja pri 60km/h v ?esti prestavi s 1000 obrati/min v?e?. ?e pa ?eli? vsaj malo iskrosti (ne govorim o divjanju) je pa pa? nadle?no (govorim za popolnoma avtomatski na?in). Menjalnik pa? ne zna "gledat" na cesto in vidit, da bo ?ez 50m oster ovinek pa gre tri prestave navzgor pa pol v parih metrih tri navzdol in si na izhodu iz ovinka brez mo?i dokler seveda na pride prava prestava. Sej ne re?em prestavljanje je hitro ampak je ?e zmeri puter ob?utek v vo?nji ?eprav ?e vedno bolj?i kot pri klasi?nih avtomatikih. ?e vedno ga je pa dostikrat potrebno kar kickdownat, da se zgodi tisto kar rabi?.

 

Dopu??am seveda, da sem glup in ne razumem DSG-ja sam zame taka vo?nja ni ne ?portna in ne dinami?na. Sicer se da to ubla?it z ro?nim pretikanjem sam pol je pa ?e vedno bolj?i ro?ni menjalnik, kjer si lahko precej pomaga? ?e s sklopko.

 

Druga?e pa Symon - jaz sem z DSG-jem naredil slabih 10 jurjev kilometrov, kolk si jih pa ti? Aja pa o cukanjih nisem nikjer govoril tako, da ne vem kje si to prebral ali si si mogo?e gladko izmislil, da me malo jebe?. :jezicek:  Prestavljanje je zelo korektno in brez pripomb samo, ?e mora prevelik skok med restavami narest, ker ne zazna, da se bli?a ovinek pa? nekaj ?asa tudi traja in takrat si brez pogona pa naj bo ?e tako ?islan. Verjamem pa da ga hvalijo, ker je dejansko napredek proti klasi?ni avtomatiki in sigurno korak naprej. Ko bom starej?i in bolj okoren si ga bom sigurno omislil zaenkar je pa pa? zanimiv detajl za lenobo zganjat, kar pa tud v?asih pa?e.

33112_1.png

Napisano

ksz

 

imel sem 2x Ford Mondeo (Mk2 in Mk3) - so rabljeni z razlogom poceni

Insignia - no, to je ?ele potrata prostora, zunaj glomazen, znotraj utesnjen

Pred leti sem gledal Superba in mi ni bil v?e? ob?utek pri vo?nji; imajo neko svoje vpetje zadnjih koles, imel sem ob?utek, kot da se avto trese. Nekateri ne opazijo, ali pa jih ne moti. Prej?nji Passat ima enako vpetje. Kolega, ki ga ima, pove, da je njegovi h?erki v tem avtu na dalj?i vo?nji slabo - ji ni bilo prej, ji ni v drugem avtu.

Malo se zapelji; modra te bo motilo, morda ne.

 

Sam sem se letos odlo?al med M6 in Passatom - ker mi prostornost ni (ve?) prva prioriteta, sem se odlo?il za Mazdo. Pri Passatu (in celi VAG skupini) vsi govorijo o prostornosti, nih?e (novinar) pa ne pove, da je tisti sredinski tunel na dnu prava no?na mora za morebitnega petega potnika. Zakaj pri VAG-u pri vseh avtomobilih delajo samo eno izvedno dna, mi nikoli ne bo jasno. 97% njihovih avtomobilov ni 4WD - vsi pa imajo prostor za kardansko gred  :vskalo:

 

Morda ti bo ustrezal Hyundai i40; avto je izjemno prostoren, zelo opremljen, meje je odvrnil (za moje pojme) podhranjen motor.

Sicer mi ni jasno, kako v novi M6 ne najde? prostora za glavo, ampak ?e te to ?e v Mazdi moti, te bo pri i40 ?e toliko bolj, ?e bo? imel ?ibedah - precej je namre? teh izvedb. Pri ceni delov si bli?je Nemcem kot Japoncem

 

Poglej ?e malo v smeri Honde Accord

 

?e glede samodejnega menjalnika oz. DSG;

Doma je poleg M6 s samodejnim menjalnikom tudi Polo 1.2TSI DSG. Mazdin menjalnik je dober, a proti DSG-ju "nima za burek"

Res je, DSG-ji so menjajo pri zelo nizkih obratih, ampak kaj je pri tem slabega? V?asih bi mi prav pri?lo tudi pri Mazdi. Ko pa je "potreba" po ?portni vo?nji, se DSG-ja prestavi v ?portni na?in in je zadeva re?ena.

In ?e nekaj mi ni jasno - kaj imata skupaj ?portna vo?nja in udobje? In zakaj naj bi bila ?portna vo?nja s samodejnim menjalnikom manj udobna od ?portne vo?nje z ro?nim menjalnikom.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

ti preostane le ro?ni na?in prestavljanja, ki pa ima tud svoje minuse ker dostikrat te?ko ugotovi? v kateri prestavi si, kar pri ro?nem menjalniku ni problem sej samo po otipu prestavne ro?ice to?no ve? kje je.

Saj ima? indikator prestave na ?tevcu. Tanove mazde kolkor vem imajo tudi indikator prestave pri ro?nih menjalnikih, tako da ni treba ni? ?latat.

 

 

jaz sem z DSG-jem naredil slabih 10 jurjev kilometrov,

Nimam niti pribli?no toliko izku?enj. DSG-ja sem preizkusil v scoutu in verjetno je 184 konj, za ta model kraj?i menjalnik in posledi?no 7,8s do 100km/h, vzrok, da nisem imel ob?utka lenobnosti, prej nasprotno.  

Seveda avtomatika ni za ?portno vo?njo, ampak zame je ?portno vozilo tisto, s katerimi se folk pojavlja na dirkali??ih, 140konjski pasat pa? ni ?portni voz.

Boss, da pa ti ho?e DSG skoz dr?at ma?ino na 1000 vrtljajih je pa mogo?e tvoja krivda. DSG je baje od hudi?a pameten sistem in se baje priu?i na?ina vo?nje voznika. In glede na to, da velja? na forumu za voznika z najni?jo porabo goriva... :jezicek:

Se strinjam s teboj, tud jaz sem imel ob?utek, da ob?asno mal pretirava s prenizkimi vrtljaji, zagotovo bi z DSG-jem kupil tudi gumb za izbiro voznega profila (je za dopla?at).

 

 

Gustav, ti si tisti ki se mora? odlo?it kaj bi med vo?njo raje dr?al v rokah, ali ?althebl ali ?ensko koleno.   :D

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Saj ima? indikator prestave na ?tevcu. Tanove mazde kolkor vem imajo tudi indikator prestave pri ro?nih menjalnikih, tako da ni treba ni? ?latat.

Na ovinkasti cesti pa res nima? ?asa na tist miniaturni display gledat, ?e ho?e? na cesti ostat. :jezicek:

 

 

Nimam niti pribli?no toliko izku?enj. DSG-ja sem preizkusil v scoutu in verjetno je 184 konj, za ta model kraj?i menjalnik in posledi?no 7,8s do 100km/h, vzrok, da nisem imel ob?utka lenobnosti, prej nasprotno.

Seveda avtomatika ni za ?portno vo?njo, ampak zame je ?portno vozilo tisto, s katerimi se folk pojavlja na dirkali??ih, 140konjski pasat pa? ni ?portni voz.

Boss, da pa ti ho?e DSG skoz dr?at ma?ino na 1000 vrtljajih je pa mogo?e tvoja krivda. DSG je baje od hudi?a pameten sistem in se baje priu?i na?ina vo?nje voznika. In glede na to, da velja? na forumu za voznika z najni?jo porabo goriva... :jezicek:

Se strinjam s teboj, tud jaz sem imel ob?utek, da ob?asno mal pretirava s prenizkimi vrtljaji, zagotovo bi z DSG-jem kupil tudi gumb za izbiro voznega profila (je za dopla?at).

Nisem pisal, da je lenoben, ker dejansko ni saj je tudi 140KM dovolj iskrivih, da po?ene kri po ?ilah. Manjka mu tist, ma ne vam kako naj povem, da ne bom koga u?alil, ker vsi tako branijo ta DSG, da je v?asih treba prej prestavt dol, da se zavira z motorjem, da ?ele na izhodu iz ovinka ugotovi, da bi pa zdej blo treba pospe?it in predno da dve prestavi navzdol je ovinek ?e davno mimo (ok mal pretiravam).

 

Ma sej verjetno je problem to, da dnevno vozim razli?ne avte in je enkrat ro?ni menjalnik, drugi? avtomatski, ker ?e bi skoz imel avtomatiko bi se verjetno bolj privadil nanj pa bi me manj motilo, da se da vozit tudi kako druga?e. Je pa tudi res, da sem verjetno pri?akoval ve?, ker je bila taka fama okol tega DSG-ja. Sej ve?ino ?asa je to odli?en izbor ampak ob?asno mu pa zmanjka, verjetno je pa treba to vzet v zakup.

33112_1.png

Napisano
?e glede samodejnega menjalnika oz. DSG;

Doma je poleg M6 s samodejnim menjalnikom tudi Polo 1.2TSI DSG. Mazdin menjalnik je dober, a proti DSG-ju "nima za burek"

Res je, DSG-ji so menjajo pri zelo nizkih obratih, ampak kaj je pri tem slabega? V?asih bi mi prav pri?lo tudi pri Mazdi. Ko pa je "potreba" po ?portni vo?nji, se DSG-ja prestavi v ?portni na?in in je zadeva re?ena.

In ?e nekaj mi ni jasno - kaj imata skupaj ?portna vo?nja in udobje? In zakaj naj bi bila ?portna vo?nja s samodejnim menjalnikom manj udobna od ?portne vo?nje z ro?nim menjalnikom.

 

Absolutno je DSG bolj?i od klasi?ne automatike, kle ni dvoma. Ne glede da zelo lepo menja pa vseeno vsako menjavo ?uti?, ker jo ne spro?i? sam (kot pri ro?nem menjalniku) ampak se pa? menjalnik odlo?i ko se odlo?i kdaj bo menjal. In ?e je teh menjav veliko je teh malih nezveznosti vo?nje temu primerno veliko kar se dogaja pri zelo ovinkastih cestah ?e toliko bolj sploh, ?e se mora skozi ?tiri ali celo pet prestav sprehodit. Sej pravim, dlje ko vozi? avtomatiko bolj se verjetno privadi? na to in manj opazi? je pa zadeva fenomenalna v kakih gne?ah in po?asnem cjazenju, kjer ti prihrani vso telovadbo s sklopko in ro?nim menjalnikom.

33112_1.png

Napisano

Tule sem smatral, da te nekaj ful moti "V glavnem tolk je brezveznega menjavanja brzin in posledi?no neudobne vo?nje". Zame je neudobna vo?nja trdo podvozje, glasen avto, ?e pa DSG sam menjava gor in dol (se pravi ne rabi? ni? delati, to je udobje) pa ziher ne. Pa? napisal si tako kot, da je DSG ?isto brezvezna zadeva in so vsi uni in?enirji stran vrgli ?as, kupci pa denar.  :hohoho: Ker nisi dopu??al tega, da ni za vsakega. To je kot bi jaz kritiziral Clia 1,2 ali pa Mazdo dizel ker je vse premehko, ker so slabe zavore, ker je hod ?altkebla kot pri tovornjaku... V resnici sem pa samo navajen drugega avta in bi gledal ?ez ?isto napa?no prizmo.

 

Saj so ?e drugi napisali, DSG je ziher pametno sprogramiran, ampak si tudi sam ugotovil, da menja? avtomobile. ?e bi se fural le z DSGjem bi se prej ali slej prilagodil. Verjetno je pa res na dizlu in avto na?inu sprogramiran za porabo, ne dirkanje. Sem napisal, da nimam veliko izku?enj ampak glede na vse hvalospeve DSGju pa? mo?no dvomim, da je to tako slaba zadeva kot jo posku?a? predstaviti. Pa? tebi ne sede, veliki ve?ini pa. 

Napisano

Zadnji? sem se pelal s taksijem, mislim da je bila ena A6-ka z avtomatskim menjalnikom. To res ?alta na 1200 obratih se mi zdi. To je kontradiktorno s smotrno uporabo DPF filtra potem? :)

Napisano

Na ovinkasti cesti pa res nima? ?asa na tist miniaturni display gledat, ?e ho?e? na cesti ostat. :jezicek:

 

 

Nisem pisal, da je lenoben, ker dejansko ni saj je tudi 140KM dovolj iskrivih, da po?ene kri po ?ilah. Manjka mu tist, ma ne vam kako naj povem, da ne bom koga u?alil, ker vsi tako branijo ta DSG, da je v?asih treba prej prestavt dol, da se zavira z motorjem, da ?ele na izhodu iz ovinka ugotovi, da bi pa zdej blo treba pospe?it in predno da dve prestavi navzdol je ovinek ?e davno mimo (ok mal pretiravam).

 

Ma sej verjetno je problem to, da dnevno vozim razli?ne avte in je enkrat ro?ni menjalnik, drugi? avtomatski, ker ?e bi skoz imel avtomatiko bi se verjetno bolj privadil nanj pa bi me manj motilo, da se da vozit tudi kako druga?e. Je pa tudi res, da sem verjetno pri?akoval ve?, ker je bila taka fama okol tega DSG-ja. Sej ve?ino ?asa je to odli?en izbor ampak ob?asno mu pa zmanjka, verjetno je pa treba to vzet v zakup.

Na ovinkasti cesti pri dinami?ni vo?nji itak ne gleda? na ?tevec, sli?i? ma?ino in ve? a rabi? prestavit gor ali dol. Kje je gor in kje je dol pri avtomatiku v ro?nem na?inu ni problem najti, je celo za odtenek la?je kot pri ro?nem.

 

Dnevno vozim ri?oto LC avtomatik, kjer mora? biti jasnovidec ker pri prehitevanju rabi? zahodit gas vsaj sekundo prej (ne pretiravam!), preden se cesta sprosti da je prehitevanje mogo?e. Vozi se kot letalonosilka. Zato me fascinira odzivnost DSG. Niti jaz niti sodelavci LC vseeno ne vozimo v ro?nem na?inu, v tega pre?altamo za kak?ne ekstremno mastne zadeve navzdol ker v avtomatskem na?inu ne zavira z ma?ino.

 

Se strinjam o slabostih nezaviranja, ne?altanj pred ovinki... Ampak za razliko od tebe  se meni ravno v gne?ah in po?asnem cijazenju ni zdel OK ker je ob?asno mal pretiraval z nizkimi vrtljaji. Me je pa navdu?il npr. pri prehitevanju kolone za traktorjem, kjer je od nule od?altal tako hitro kot jaz na roke v sanjah nebi zmogel. Verjamem tudi trditvam, da se DSG bistveno bolj razume z mo?nej?imi razli?icami motorjev, kot s ?ibkej?imi. Seveda se ga mora? navadit, slabosti pa vzet v zakup.   

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Mah bolj tuhtam manj mi je jasno kaj naj kupim. Se malo pa ne bom nic. :) Za vsak slucaj, da ne zajebem. :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mah bolj tuhtam manj mi je jasno kaj naj kupim. Se malo pa ne bom nic. :) Za vsak slucaj, da ne zajebem. :)

Jaz sem dve leti gledal kaj na kupim - da ne bo pre?voh ali premo?no, da bo dost opreme in vse take zadeve.

Pol pa vidi? kaj je pri?lo  :hohoho:  :D

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Gustav, ?e ti ni tolko "mus", potem raje po?akaj na kak?no izredno prilo?nost, pa ima? tedaj pri?timane cekine in HOPLA V NAKUP.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem tudi razmi?ljal o menjavi. In bolj ko sem gledal avte (se ve da rabljene) bolj me je minevala volja za kaj kupit.

Takoj bi vzel ta novo 6-ko karavan (rabljeno) samo so  mnogo predrage. Mislim, da je problem v tem, ker jih je zelo malo prodanih in posledi?no jih ni tudi rabljenih dosti.Moja 6-ka jih ima sedaj 160 tiso? prevo?enih in jo bom pa? ?e malo zguslal.

Potem pa ?e po?akat, da jim pade konkretno cena.

 

 

Napisano

Jaz sem tudi razmi?ljal o menjavi. In bolj ko sem gledal avte (se ve da rabljene) bolj me je minevala volja za kaj kupit.

Takoj bi vzel ta novo 6-ko karavan (rabljeno) samo so  mnogo predrage. Mislim, da je problem v tem, ker jih je zelo malo prodanih in posledi?no jih ni tudi rabljenih dosti.Moja 6-ka jih ima sedaj 160 tiso? prevo?enih in jo bom pa? ?e malo zguslal.

Potem pa ?e po?akat, da jim pade konkretno cena.

 

 

Kaj to pomeni "mnogo predrage"? Veliko jih ni, ker je razmeroma nov model ... jaz imam eno izmed prvih in je januar 2013... torej dve leti... Za tako je tezko pricakovati, da jo bo kdoo prodaja za 13, 14 ali 15 jurjev :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem tudi razmi?ljal o menjavi. In bolj ko sem gledal avte (se ve da rabljene) bolj me je minevala volja za kaj kupit.

Takoj bi vzel ta novo 6-ko karavan (rabljeno) samo so  mnogo predrage. Mislim, da je problem v tem, ker jih je zelo malo prodanih in posledi?no jih ni tudi rabljenih dosti.Moja 6-ka jih ima sedaj 160 tiso? prevo?enih in jo bom pa? ?e malo zguslal.

Potem pa ?e po?akat, da jim pade konkretno cena.

Ne razumem!? Prodal bi ?estico ki ?e dobro ulaufana ni? Pri avtih novej?e ni nujno bolj?e, to ?e pri ?enskah ni (?eprav obstaja ve?ja verjetnost).

Moja macda ima 305 kKm pa je glih komaj ulaufana in mi bo kar te?ko spomladi, ko naj bi zapustila mojo gara?o.

Kaj to pomeni "mnogo predrage"? Veliko jih ni, ker je razmeroma nov model ... jaz imam eno izmed prvih in je januar 2013... torej dve leti... Za tako je tezko pricakovati, da jo bo kdoo prodaja za 13, 14 ali 15 jurjev :) ... 

Zakaj bi ne bil ti prvi? Se zmenva, menjam staro za staro :jezicek:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kaj to pomeni "mnogo predrage"? Veliko jih ni, ker je razmeroma nov model ... jaz imam eno izmed prvih in je januar 2013... torej dve leti... Za tako je tezko pricakovati, da jo bo kdoo prodaja za 13, 14 ali 15 jurjev :) ... 

Pomeni, da sem jaz za leto in ?tiri mesece staro (136 konjsko)z full opremo dal takrat 15 jur?kov (zdraven sem dobil ?tiri nove pirelli gume). Imela je pa 42 jur?kov kilometrov. In ?e leto in pol je imela garancijo.

Na mobile.de je recimo ena rabljena z podobnimi kilometri kot takrat moja  (42000 kkm) letnik 01/2013, 175 konjska -19900?.

 

 

Napisano

 

"Ne razumem!? Prodal bi ?estico ki ?e dobro ulaufana ni? Pri avtih novej?e ni nujno bolj?e, to ?e pri ?enskah ni (?eprav obstaja ve?ja verjetnost).

Moja macda ima 305 kKm pa je glih komaj ulaufana in mi bo kar te?ko spomladi, ko naj bi zapustila mojo gara?o."

Sej do enakega zaklju?ka sem pri?el tudi jaz; dobil bi par jurjev za njo a se vozim ?e vedno gospodsko v njej. Pa tudi kilometrov nima.

Aja, pa tudi filtra trdih delcev nima.Skratka, gremo naprej z istim.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.