Skoči na vsebino

Mazda 3 2014 lip

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj menite na ta univerzalni gumijasti lip, ki se ga lahko namesti na vsak avtomobil?

 

Meni zgleda zelo lepo in skoraj enako kot original kit, samo da je original kit iz trde plastike/kovine, ta pa iz gume in je veliko cenej?i (original kit za vse strani zna?a okoli 1.000 EUR, tale iz gume pa za vse strani nekaj ?ez 100 EUR).

 

Zadeva se enostavno zalepi s spodnje strani in po ?elji tudi zavije z vijaki:

 

mg1171zps481b5900.jpg

 

 

mg1182zpsb0a6397d.jpg

 

 

mg1186zps4be4fbad.jpg

 

 

img9370.jpg

 

img9465.jpg

 

 

Postopek name??anja je zelo enostaven: https://www.youtube.com/watch?v=PvU8s9a01nU

 

 

Poleg tega me zanima ?e, ali se zadeva lahko uporablja v na?i dr?avi?

 

Jo je potrebno homologirat, ?eprav gre za navadno gumo, ki lahko slu?i kot dodatna za??ita pred robniki?

 

 

Hvala in pozdrav!

Napisano

?e ne bo preve? ?trle?a in ostra zadeva, se najbr? ne bo noben v to vtaknil. Je pa res pametno naredit ?imbolj podobno originalu.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Nekaj sem iskal po ebayu in na?el prakti?no identi?no zadevo, ki se celo da homologirati, ?e bo slu?ajno kdo potreboval.

http://www.ebay.de/itm/RDX-Spoiler-Lippe-MAZDA-Ansatz-Vorne-Front-Seiten-Schweller-Hinten-Heck-TUV-/251669256871?pt=DE_Autoteile&hash=item3a98a81aa7

 

T?V certifikat je za ve? razli?nih modelov Mazd, najbr? pa bojo tud tanove hmal dodane.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zanimivo - hvala za info :)

 

Druga?e pa me prav zanima, kak?ne kvalitete je tale lip od RDX...... da ni to bolj na varjanto EZ Lip, ki se lahko "strga" z rokami:

 

 

 

 

Vpra?anje: ?e bi kupil za vse 4 strani (torej 1x spredaj, 1x zadaj in 2x ob strani) - kako se to homologira? Vsako stran posebej ali lahko vse skupaj na "en stro?ek" homologiranja, ?e se lahko tako izrazim :D

 

Nikoli ?e nisem ni?esar homologiral.

Napisano

Dobr vpra?anje, ponavad je blo tko da ?e se je ve? stvari homologiral, je bla prva stvar 35?, vse naslednje pa nekje pol manj. (pri 4 stvareh to vse skupaj nanese cca 90? ?e se ne motim).

 

Je pa en foruma? pred kratkim omenjal, da naj po novem ne bi blo ve? treba vpisovat v karton?ek, ampak samo certifikat imet v avtu. ?e je to res je en stro?ek manj, sam vozit kupe papirjov s seboj, ?e ma? 5-6 stvari naknadno vgrajenih je pa spet mal debilno :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Po moje je to ena homologacija za pla?at, saj ima? samo en papir na katerem je za isto komponento certifikat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem jim poslal vpra?anje, ali imajo tudi za novo Mazdo 3 ta "lip" in ?akam na odgovor.

 

Sicer pa mislim, da je to "univerzalna" zadeva in da "pa?e" na vsak avto :)

Napisano

Pa?e sigurno, papirji bojo edin pod vpra?ajem. Sicer bo slej ko prej tud to urejen, ampak v?asih pri novej?ih modelih/letnikih malo po?akajo, da se izdelava zaklju?i in imajo s tem potem mir-ne potrebujejo ve? spreminjat do katerega letnika je certifikat veljaven.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tudi jaz mislim, da je to "univerzalno" in da pa?e na vsak avto, ?eprav ko izbere? svoje vozilo na tistem seznamu mi napi?e, da ne pa?e.

 

Verjetno je mi?ljeno bolj za TUV certikat :)

 

No, bomo po?akali na odgovor in sporo?im.

Napisano

Jaz tega ne bi homologiral, saj ni predelava gre se kot za zascito odbijaca.

A pol moramo tudi zascito vrat in odbijacev homologirat?

 

To je gumijasta nalepka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se strinjam, ampak nikoli se ne ve.....

 

Kje bi se lahko to bolj podrobneje pozanimal pri nas v Sloveniji?

 

 

Prejel odgovor od prodajalca iz Nem?ije:

Hi,

the T?V is for all cars, also for Mazda 3 sedan 2014 2,2 diezel CD150

Best Regards

 

To je to :)

 

Sedaj se pa samo ?e pozanimam, ali je to sploh potrebno homologirat in koliko krat.

Napisano

Evo - zadeva preverjena pri LPP LJ:

 

Spo?tovani,

Tak?na sprememba na vozilu ne vpliva na predhodno homologirane dele niti ne vpliva na varnost vozila, zato po mojem mnenju ni potrebno preverjati skladnosti.

Lep pozdrav.

 

Kasneje sem poklical tega gospoda na LPP, kateri mi je odpisal in sva malo bolj podrobno predebatirala.

 

On je mnenja, da tega dodatka ni potrebno homologirat, saj se na vozilu ni?esar ne spremeni. Povedal mi je tudi, da si lahko njegov e-mail natisnem in imam vedno pri sebi v vozilu, v kolikor bi me prometna policija ustavila zaradi tega (sam mo?no dvomi, da bi me zaradi tega).

 

Sedaj pa razmi?ljam, da bi zadevo naro?il iz ZDA http://allfitautomotive.com/all-fit-lip-kit/ saj je kvaliteta preverjana na podlagi ostalih uporabnikov (video posnetki zgoraj).

 

Ta iz Nem?ije, kjer prejmem tudi TUV certifikat, pa mi sedaj ne koristi ve?, saj homologacija ni potrebna.

 

Je pa potrebno pla?at ?e po?tnino iz ZDA + davek + carino verjetno, ker vrednost izdelka presena 150 EUR.

 

Bom ?e malo razmislil kaj se mi bolj spla?a :)

Napisano

Ker:

- mi je avto veliko bolj v?e?en

- so odbija?i bolj "zavarovani" pri visokih robnikih (spredaj, zadaj)

- ko/?e mi zadeva po dolo?enem ?asu ne bo ve? v?e?na, jo lahko enostavno odlepim dol

Napisano

Prvo to?ko razumem.

 

Ne razumem pa, zakaj meni?, da je odbija? bolj zavarovan.

Z "lipom" spusti? sprednji rob avtomobila za ca. 2 cm. To pomeni, da lahko zahakla? robnike, katere prej niti zaznal nebi. In ?e tak robnik resno zahakla? se lahko "lip" odlepi, ali pa lepilo (in po mo?nosti ?e vijaki) tako mo?no dr?ijo, da posledi?no po?koduje? ravno tisti del avtomobila, ki ga ?eli? za??ititi.

Ravno tako pred podrajsa? po kak?nih grbinah, muldah ipd. in tako obremenjuje? del, ki sicer sploh nebi bil obremenjen.

 

Glede tretje to?ke - poznamo dve vrsti selotejpa: takega, ki ne dr?i in takega, ki ne gre dol. ;)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Misli? tega?

 

kgrhqjhjdkfbpinyi4vbqory.jpg

 

http://www.ebay.com/itm/OEM-Seat-Leon-1P-Ibiza-6L-Toledo-1M-Cupra-R-FR-Deep-Front-Bumper-Spoiler-Lip-/141427064693?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20edb5bf75&vxp=mtr

 

Pa res pa?e na novo Mazdo 3?

 

Kako se pa pritrdi ta lip, saj ima na sredini tisti 2 "izboklini"?

 

Homologacija je tu potrebna, saj gre za plastiko in ne gumo?

Napisano

Upasat se da zihr z mal truda glede na to da majo tud na golfih, passatih, mx5kah, alfah etc. Ker je dost fleksibilna plastika in se da lepo ujet krivino ?e je ravno dno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.