Skoči na vsebino

Poraba odvisna od goriva?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve?krat sem poslu?al debate, kako nekdo naredi ve? z OMV-jevo, drugi z Petrolovo nafto... Razlike so bile vedno minimalne in prepri?an sem (bil), da je to bolj kot ne larifari.

 

Opazil pa sem, ?e pri prej?njem avtomobilu, da mi je poraba vedno narasla za nekaj decilitrov, kadar sem se vra?al iz Srbije, a temu nisem posve?al velike pozornosti - do v?eraj.

Najprej sem naredil 200+ km po Sloveniji, nato sem se odpravil ?e na jug. S 160 po tempomatu se rezervoar po?asi prazni in zavijem na po?ivali??e Dragali? jug pri Lipovcu (HR), ?rpalka Crodux. Ra?unalnik ka?e povpre?je 7,5; izra?unano je 7,4.

Napolnim in se z istim tempom odpravim naprej. Vsake toliko preverjam povpre?no porabo in ta se po ra?unalniku nikakor ne spusti pod 9,5 ?zmeden? , s tem, da sem po Srbiji vozil 10-20km/h po?asneje!

 

Ostali robni pogoji so enaki - ne najdem druge razlage, kot v brozgi, ki sem jo tankal na Croduxu.

 

Ker se jutri ?e podim po Vojvodini in bo treba tankat - ali so kak?ni podatki katerim se je za izogibat in katere se v Srbiji priporo?a (MOL?)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glede porabe z razli?nimi gorivi je vsaj v Slo ve?ino vse bolj larifari, da je neka razlika.

 

za primerjavo ti prilagam moja tankanja iz poraba.com (glej predvsem prve tri, kjer je dovolj tankanj, da se izni?i statisti?na napaka)

 

Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,44 l/100km (?t. zapisov: 154)
Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,43 l/100km (?t. zapisov: 13)
Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,48 l/100km (?t. zapisov: 43)
Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,23 l/100km (?t. zapisov: 2)
Poraba Diesel pri dru?bi Logo: 6,39 l/100km (?t. zapisov: 2)
Poraba Diesel pri dru?bi Maxen 24/7: 6,31 l/100km (?t. zapisov: 5)

 

Kar se pa ti?e drugih goriv mi je pa vseeno nenavadno, da ima? tako razliko dveh litrov. To bi moral ?utiti tudi v vo?nji, da nekaj ni v redu in da je gorivo slabo ?eprav bolj mislim, da si ravno fasal regeneracijo DPF-ja, ki pribli?no pove?a porabo tekom regeneracije za cca 2 litra. Bo? videl na koncu tanka kak?en bo rezultat.

33112_1.png

Napisano

Sem ?e v drugi temi napisal...

Iz lastnih izku?enj primerjava med petrol in OMV nafto...pri tovornjaku ...

Petrol 34 litrov, OMV 31 litrov, s tem, da je pri omv bilo ve? mo?i v klanec in posledi?no ve?ja hitrost na vrhu klanca...

To je 3 litre na 100km, 30 litrov na 1000km...300 litrov na 10000km...?e dela? letno s tovornjakom 150000km, je to 4500 litrov...ni zanemarljivo...

Napisano

Nima veze z gorivom (no cist mal ze sam ne taka razlika). Je patl ta pot najbolj neprimerna za merjenje porabe. Recimo tja grede se vedno nekje pojavi kaksen veter, ki ti piha direktno celno...ne cutis dokler ne gres ven iz avta, verjetno.zato taka razlika.

Nazaj grede pa je poraba vedno vecja kot tja grede (brez vetra), ker je klanc do Ljubljane.

Crodux je bivsi omv....v srbiji pa so vsa goriva iz iste cisterne, razlicni so le aditivi, tko da najboljs ce tankas v Ini pred mejo (pa se ceneje je), pa bos mel dost da prides nazaj

 

sicer pa mol, omv...pol ostalo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ta podatek, ki sem ga napisal, je to?en. Relacija 1200 km, merjeno ve?krat, tankanje na isti pumpi, isti voznik, isti avto, isti ?as odhoda iz LJ v Nem?ijo (okoli 10ih dopoldan), ista te?a na avtu...vozilo se 2x tedensko in par mesecev...tako da ima veze z gorivom...

Primerjava je samo med OMV in PETROL!

Napisano

Srbija ima tudi avtoplin izjemno ne kvaliteten in naj bi tam menjavali log filtre vsakih 15000, pri nas pa ga lahko na 30000km.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dobro, 31l in 34l je 10% razlike

med 7.5 in 9.5 pa je vec kot 25%...a stekas

Ta podatek, ki sem ga napisal, je to?en. Relacija 1200 km, merjeno ve?krat, tankanje na isti pumpi, isti voznik, isti avto, isti ?as odhoda iz LJ v Nem?ijo (okoli 10ih dopoldan), ista te?a na avtu...vozilo se 2x tedensko in par mesecev...tako da ima veze z gorivom...

Primerjava je samo med OMV in PETROL

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Glede regeneracije: ja vem, da pri regeneraciji poraba naraste za dva litra, ampak regeneracija ne traja 200+ km.

 

Veter je seveda en od faktorjev, kateremu sem pripisoval ve?jo porabo pri prej?njih vo?njah. Da bi vplival za 2l/100km skoraj dvomim. Res je v torek pihalo (kot vedno), a vozil sem se stalno v isti smeri, torej Lj-Bg. Pred tankanjem trenutne porabe res nisem spremljal tako pozorno, ker mi povpre?na ni vzbujala posebne pozornosti. Tudi sicer redno preverjam trenutno porabo, tako da skoraj vedno opazim, ?e gre za kaj izrednega, kot je recimo regeneracija.

Ampak v torek sem se peljal v isti smeri naprej, Veter je torej pihal v isto smer in hudega vpliva nebi smel imeti. Isti dan sem nadaljeval po Ibarski magistrali do ?a?ka. Kdor se je tam vozil, ve da se o omejitvah bolj ugiba, poleg tega je promet in vozi se med 50 in 80, redko 90. Na zmerno vo?enih relacijah je poraba bolj blizu 5, kot 6, tu je bila vedno nad 6; ravno tako v?eraj, ko sem se vrnil v Bg..

Danes sem se vozil po Vojvodini in na AC tankal na MOL-u. To tedaj se je trenutna poraba gibala podobno kot v torek; tudi takoj po tankanju se ni takoj spremenila, po dobre pol ure vo?nje se je zadeva normalizirala. Ko sem se vra?al, je bilo na AC normalno stanje (res pa je, da je plo v drugo smer in da je precej pihalo tudi danes).

 

Kakorkoli, meni ni povsem jasno kaj se je dogajalo, Croduxa pa se bom v bodo?e sku?al izogniti.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tukaj sem sam napačno zapisal sosledje dogodkov: - Najprej se je zabil filter oljne črpalke - Potem se je napaka še enkrat pojavila (nizek tlak olja) - Takrat se je potem menjalo vse (podložke, filter in čiščenje kolektorja)   EGRja in DPF se je odklopilo, ker je podoben primer in je to odrešilo težave. Meahniku zaupam, saj mi "dvojnega" dela niti ni računal, prav tako tisti, ki je programiral. Obrnil pa sem se na forum, ker mu/nama je zmanjkalo idej     Kar je bilo je bilo, potrebujem rešitve. Zaenkrat torej:   - Injektorji fuč - Kliči Pelkota - Piši "miha20"    Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 
    • S petardo vama želiva vesele in srečne praznike.
    • Sej na desnici je vse skrajno  
    • Vseh primerov ne moreš rešit. Edina rešitev je potem obdavčitev 100% vseh nepremičnin in 100% nobenih olajšav.    Pri trenutno 170 mrd vrednih stanovanjskih nepremičninah bi recimo pri olajšavi 50.000 na stanovalca ostalo 70 mrd za obdavčitev ... to je pri stopnji 1,45 % cca 1 mrd davčnega izplena.
    • Ukinitev novega načina obračunavanja omrežnine, vlada zahteva odstop sveta Agencije za energijo MARIBOR24.SI "Ljudje so besni, gospodarstvo je obupano in mislim, da si danes ne moremo zatiskati oči, da je...   Kakšen "papak"😂🤣...še Šarec ni bil tak🧐
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.