Skoči na vsebino

Nov s ?estico

Ustvari kratki URL


phoinix

Priporočeno sporočilo

?ivjo,

 

Nov ?lan s prvo Mazdo. Po?asi se u?im vse funkcije ?estice 2014, CD150, karavan. Mimo je prvih 200km, pa so ?e vedno neraziskane zadeve :)

 

Bila je testna, letne pnevmatike, za zimo planiram jeklene feltne R16, da bo ceneje in performan?no bolj?e. Senzorji tlaka mi bodo povzro?ali te?ave, ne? Se jih navadno dokupi ali onemogo?i funkcijo na servisu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Nov ?lan s prvo Mazdo. Po?asi se u?im vse funkcije ?estice 2014, CD150, karavan. Mimo je prvih 200km, pa so ?e vedno neraziskane zadeve :)

 

Bila je testna, letne pnevmatike, za zimo planiram jeklene feltne R16, da bo ceneje in performan?no bolj?e. Senzorji tlaka mi bodo povzro?ali te?ave, ne? Se jih navadno dokupi ali onemogo?i funkcijo na servisu?

 

 

Zadnja generacija sestice nima TPMS senzorjev v ventilckih... ampak meri preko ostalih senzorjev ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pojasnilo. Super, ena skrb manj. ?e prav razumem meri "tlak" preko odstopanja v vrtljajih med posameznimi kolesi - kotalni obseg gume?

 

Performanse v smislu manj?e povr?ine (za sneg). Verjetno zanemarljiva razlika, v ceni pa ogromna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja obrate gleda. Za gume - roko na srce kolikokrat se vozimo res po snegu, pravem malo globjem snegu?

Se jaz ko sem na stranski poljski cesti doma to skorajda ne dozivim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja obrate gleda. Za gume - roko na srce kolikokrat se vozimo res po snegu, pravem malo globjem snegu?

Se jaz ko sem na stranski poljski cesti doma to skorajda ne dozivim

To je res, razen ko se vozimo po neplu?eni cesti. Redko ampak na to nimamo vpliva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nespluzena cesta ni isto kot 'rezati' v sneg, na plundri bi znalo biti da je se bolje imeti valarje z vecjo podlago na cesti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prtlja?niku imam komplet za flikanje. Ga je mo? zamenjati za rezervno gumo? Nimam ?elje po eksperimentih na cesti.

Nazadnje sem z malo luknjico v gumi v roku 30 sekund (do zaustavitve) pla?? prerezal po celem robu gume. Flikanje v dinami?nih primerih je brezpredmetno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prtlja?niku imam komplet za flikanje. Ga je mo? zamenjati za rezervno gumo? Nimam ?elje po eksperimentih na cesti.

Nazadnje sem z malo luknjico v gumi v roku 30 sekund (do zaustavitve) pla?? prerezal po celem robu gume. Flikanje v dinami?nih primerih je brezpredmetno.

Zamenjati ne mores... Lahko pa enostavno kupis rezervno kolo in ostalo, kar mogoce manjka (dvigalka, kljuc,...)

 

Je pa tako, da je veliko odvisno od tega, kje se vozis... Ce se po kaksnih vukojebinah, potem je fajn, ce imas rezervno gumo... Ce pamse vozis pretezno v civilizaciji, pa je dovolj taksen komplet... Ce ne mores s tem popravit, pac poklices asistenco,,,... Jaz se ne spomnim, kdaj sem nazadnje potreboval rezervno gumo... Je bilo pomoje se v casu skupne drzave in nalepk z oznako YU na avtih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rabljena guma? Kam jo bom pa dal? V podnu ravno ni placa, v prtlja?niku je pa tudi ne bom vozil zavoljo enega dogodka na 5 let.

 

Rezerve vidim da obstajajo. Malo bo treba ?e raziskat.

Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje? 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem gledal; takole na hitro mi zelo plitko deluje. Fantje s foruma sigurno vedo?

rezervna guma je zelo ozka (una just in case), ne spomnim se kako je bilo ko sva z bossom testirala novo 6ko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje? 

 

Prostor je... le zamenjati moras tudi tisti vlozek iz stiropora oz. neke umetne mase v prtljazniku pod dnom... kjer so predalcki... 

 

IMG_4655-20150323-073801.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro vedeti, hvala. ?e i??em komplet...

 

 

Moras pa vedeti, da ne pase kar vsaka, ker imas sestica kar velike diske... Najmanjsa dimenzija navadne fletne, ki pase gor je 16"... pri rezervni je verjetno podobno :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali tista rezervna z rumeno feltno ki je ozja in pase. To imajo vsekakor za narociti na servisu (opcija) + sigurno jim kje kaka lezi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za info. ?e ena novost zame, matice namesto vijakov? :)

To imajo pa vsi JAP in verjetno tudi korejski avti. Za razliko od nem?kih oz. Evropskih. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje? 

 

Kolikor je bilo meni re?eno obstoja, vendar se za Slovenijo (Evropo?) izdeluje izvedba s plitko vdolbino v prtlja?niku, kjer prostora za (zasilno) rezervo ni. Teoreti?no bi se dalo naro?iti, ?akalna doba bi bila 6+ mesecev in cela vrsta komplikacij - zato tega ne po?nejo.

 

Za take primere obstaja Mazda asistenca  :dudek:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
    • V naseljih še najboljše naštimat tempomat, na recimo 56 in potem naj se jebejo razna medobčinska redarstva, v mojem primeru Cerknica, hehe
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.