Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

ja morn re?t, da sem zadovoljen z njimi

 

Celo na cesti vrhnika -> smre?je -> ?iri (natan?no podlipa -> smre?je), kjer je res gladka cesta so se dobro dr?ale (kdor pozna to cesto ve o ?em govorim :) ).

Jaz bi se verjetno ?e enkrat odlo?il za njih, oz. bi imel te?ave izbrati druge. Ne vem zakaj bi izbral drugo ?e sem s temi zadovoljen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo pozdravljeni ?e v mojem imenu.

 

Odlo?am se za nakup letnih gum dimenzij 205/50/R17.

 

Gre se za Mazdo 3, 2010 letnik.

 

Zanima me razlika med gumama pripetima v povezavama.

 

http://www.gumax.si/index.php/default/pirelli-cinturato-p7-blue-205-50r17-93w-xl.html

http://www.gumax.si/index.php/default/continental-contiecocontact-5-205-50r17-89v.html

 

Gume bi rad imel za 4 sezone za cca prevo?enih 50.000 km minimalno. Mese?no se naredi cca 1.500 - 2.000 km. Od tega je polovico avtoceste, polovice ostalo.

 

Rad bi imel gumo z nizko obrabo in porabo goriva. Zanima me kako je z glasnostjo obeh gum.

 

Odlo?il pa se bom za en komplet izmed obeh gum.

 

Prosim za va?o pomo?, ker ne ?elim kupiti ma?ka v ?aklju:).

 

Najlep?a hvala

 

p.s. Kaka je razlika med Continental conti premium 2 in Continental conti eco contact 5?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa hitrostni razred in nosilnost gume? Tudi ?rke za dimenzijo gum so pomembne...tiste ki na homologacijskem karton?ku pi?ejo...

 Preko 200 km na uro dekle nikoli ne gre, ker ve?inoma ona vozi avto. Vidim pa, da imajo Continentalke nosilnost 89, Pirelli pa 93, to je verjetno oboje dovolj za Mazdo 3?

 

Homologacijo pogledam, ko bo avto doma...trenutno me zanima katero izmed obeh gum mi priporo?ate.

 

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zgolj moje mnenje ampak Nexen N Eco blue 205 50 17 furam na Mazdi 5 sedaj jih ravno obuvam nazaj po prvih 25.000km. Guma izjemna, cena ?e bolj.

sodelavec jih je po mojem priporo?ilu dal na A6 in po eni letni sezoni tudi navdu?en.

 

Edit - ?e spremlja? moje objave bo? opazil da so te gume stalno zelo obremenjene - dolge poti, polna mazda 5 s trugo, kolesi, tudi prikolicam. Profil je ?e popolnoma cel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj name??ate na zadnjo ?estico v dimenziji 225/45 R19?

 

A si originalne ze zvozil? Moje naj bi bile se za eno sezono ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si originalne ze zvozil? Moje naj bi bile se za eno sezono ... 

 

Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zanima slede?e...

 

Na koliko ?asa menjate gume in ali menjate vsako sezono sprednje in zadnje? Jaz sem dal letos gor gume po dveh sezonah in se mi zdi da mi malo trese volan predvsem v zavojih. So pa kar precej stopni?asto obrabljene. Mislite da je ?as za menjavo? Gre se pa za Toyo R32, 205/50/17, serijske na Mazdi 3.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?

 

Kolikor sem gledal pri dimenziji 225/45R19 kaj dosti izbire ni. Ve?inoma so v tej dimenziji bolj ?portne gume, ?e ti je Turanzo tako hitro pobralo, ti bo druge verjetno ?e prej - dr?ale bodo najbr? bolj?e.

Moj avto ima prav tako 30.000km (10.000 na zimskih) in ?e ni potrebe po zamenjavi letnih (ve?inoma se vozim po AC).

 

V petek se odpravim ?e na zadnjo leto?njo smuko, v soboto pa letne...  :danzoman:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ti je bla KU39 dobra, nimas kaj menjat

Drugac v tej dimenziji so lepe vene za fuldo sportcontrol...

Dobra je tud Uniroyal rainsport3

Bridgestone RE002 je najbolj sportna

Neku vmes pa Goodyear F1 Assymetric2

Labi, nevem za katero gumo naj se odlo?im, dimenzije so 235/45 R17. Ne rabim gume za dirkat, mi je pa pomembno da dobr dr?i pa da je dobra na mokrem! ?e vnaprej hvala za odgovor ;)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?

Jaz imam trenutno prevozenih skupno okoli 59.000 km v dobrih dveh letih... In kot sem govoril jeseni z vulkanizerjem, pravi, da bodo letne za eno sezono se komot... Bi pa moral malo preracunati, koliko kilometrov je narejenih z letnimi in koliko z zimskimi... Vsekakor z letnimi vec, sa so na vozilu priblizno 8 mesecev, zimske pa samo ene 4 mesece... Te dni gredo zimske dol... ;) sem imel v panu vceraj, pa je nekaj vmes prislo... Upam, da mi danes uspe skocit do vulkanizerja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj naro?il in pla?al za Fuldo Sportcontrol, pa da vidimo kako in kaj. :)

ej...sem jo imel na prej?nem Avtu....dobra  :prstgor:  ..lp B)  :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam trenutno prevozenih skupno okoli 59.000 km v dobrih dveh letih... In kot sem govoril jeseni z vulkanizerjem, pravi, da bodo letne za eno sezono se komot... Bi pa moral malo preracunati, koliko kilometrov je narejenih z letnimi in koliko z zimskimi... Vsekakor z letnimi vec, sa so na vozilu priblizno 8 mesecev, zimske pa samo ene 4 mesece... Te dni gredo zimske dol... ;) sem imel v panu vceraj, pa je nekaj vmes prislo... Upam, da mi danes uspe skocit do vulkanizerja...

 

Ali uporablja? run-flat gume?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali uporablja? run-flat gume?

 

Gor so tiste, ki so bile ob nakupu ... Bridgestone Turanza T001 225/45 R19 92W

 

http://goo.gl/80rZCy

 

Pomoje to niso "Run flat" ... vsaj nikjer nisem zasledil tega podatka ... 

 

Vceraj sem jih dal premonitrat in je vulkanizer rekel, da za letos bodo se komot... za naslednjo sezono pa bo treba verjetno razmisliti o drugih... :) 

IMG_4562-20150313-104857.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej kupujem letne v dim 195-65-15 V

Kandidati: GY efficient grip perf., Dunlop SPT Blueresponse in Fulda Ecocontrol HP

Glede cen je tako da prvi dve dobim za 59? in fuldo za 51?

Imate kak?ne izku?nje?

Testi:

http://www.motorevija.si/cms/controls/warehousehandler.ashx?path=/Galerije/2014/April/Test_pnevmatik__tabele/2868

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
    • V naseljih še najboljše naštimat tempomat, na recimo 56 in potem naj se jebejo razna medobčinska redarstva, v mojem primeru Cerknica, hehe
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.