Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem se odlo?il za Fuldo, Ecocontrol HP. Jih dobil na petrolu za 46,40?.

Fuld pa ?e nikoli nisem imel. Ne zimskih in ne letnih.

Fulda Ecocontrol HP je ok guma. Za normalno vo?njo ne bo razo?arala nobenega. Po prvih 500km imam zelo dobro mnenje. lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kupujem 215/45 r18 gume za novo Mazdo3 in ugotavljam, da je izbira precej omejena.

Ima kdo kak?en predlog katere bi vzel oz. je ?e kupoval za svojo.

Imam Toyo Proxes T1 Sport XL v tej dimenziji in sem zelo zadovoljen, ?e posebej po mokrem. Imajo prevo?enih ?ele 3000 km, tako da realne ocene ?e ne morem dat. Cena je bila 115 ? za kos. www.gumenadom.com
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme!

Katere gume od teh? Verjetno so vse dobre ampak vseeno va?e mnenje.

 

Goodyear EfficientGrip Performance

Continental SportContact 5 

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Turanza T001

 

 

04_aplicacion_nuevos_neumaticos_verano_g

 

contisportcontact-5-tire-image.png

 

470310842.jpg

 

39358_2g.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Samo T001 ne, ker so glasne kot hudic, pa tudi drzijo ne najbolj, jih bom verjetno ze letos zamenjal z drugimi.

Moj glas od teh gre SportContact 5

 

Preverjeno odlicna guma pa je Eagle F1 Asymmetric 2, ne vem pa kako je z novim Asymmetric 3 modelom

Napisano

Sportcontact5 je radirka

Jaz bi raje novo F1, ce mora bit od teh pol S001 (upostevat moras da mas tezo+konje in rabis trso gumo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam imam nekoliko druga?no dilemo.

Sedaj sem v dveh letnih sezonah prevozil 48752 km (19735 + 29017) na tovarni?ko montiranih Bridgestone Turanza. Lani je bila te?ava v tem, da se je po zamenjavi naprej-nazaj na sprednjem paru naredilo "stopni?enje". Posledi?no je treslo ravno pri 130km/h. Zaradi tega sem spet zamenjal naprej-nazaj, nekaj malega tresenja se je pojavilo pri 110, vendar je bilo vzdr?no.

Profila spredaj je po predpisih sicer ?e vedno dovolj, vendar celo sezono ne bo zdr?alo. Zadaj ga je ?e toliko ve?, vendar gume za spredaj nista primerni (stopni?enje).

 

Glede na pri meni dve letni sezoni pomenita skoraj 60.000 km (prva sezona ni bila cela), se spra?ujem kaj bi bilo bolj?e: kupiti "premium" znamko za dve sezoni (rang cene 220-240EUR/kos) ali kupiti kak?no cenej?o izvedbo in menjati vsako leto. Turanze ne bi ponovil, ?portne gume pri moji kilometra?i ne pridejo v po?tev, tudi Kitajcev bi se izognil.

 

Domnevam, da so nove Nexen, Kumho, Falken..., ki so "pol" cene Continentala, Mishelena... kot nove sicer slab?e od novih premium znamk, vendar ?e vedno bolj?e od eno leto rabljenih premium.

 

Se pravi: premium za dve leti, ali nekaj srednjega za eno leto?

 

Dimenzija: 225/45R19

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)

 

do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.

Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.

Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

Kak?na je razlika med P7 in P7 blue?

Ker samo P7 se da dobiti v tej dimenziji...

 

PS: ravnokar ugotovil, da je P7 BLUE do najve? 18"

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)

 

do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.

Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.

 

Jaz sem tudi na Asym2 in ve? kot zadovoljen.. guma je naravnost super. So me stra?ili z obrabo ampak pri 15.000 prevo?enih se sploh ?e ne pozna tako, da ra?unam, da vsaj 60.000 mora zdr?at.

 

Po?akaj na prve teste Asym 3 pa bo? videl kje je.. ampak vseeno mislim, da zajebat ne more?, ?e jo vzame? je pa res, da 80? prihranka pa ima? preizku?ene gume pa tudi ni slaba izbira.

33112_1.png

Napisano

Da ne odpiram nove teme!

Katere gume od teh? Verjetno so vse dobre ampak vseeno va?e mnenje.

 

Goodyear EfficientGrip Performance

Continental SportContact 5 

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Turanza T001

 

Bral sem danes o Nokian Z Line  - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/zLine.htm

 

Zgledajo kar dobre. Bom verjetno kar tole vzel za probo. 

 

maxresdefault.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ne bo razlike, sam manj pumpat (recimo za ene 0.1-0.2 bara vec od tovarniskega pa je)

 

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.