Outsid3 Napisano 25. marec, 2015 Prijavi Napisano 25. marec, 2015 Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo. Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti. Hvala, LP Citiraj
Z M A J Napisano 25. marec, 2015 Prijavi Napisano 25. marec, 2015 ?e se bo? odlo?il it do Medvode, je tam ma?ek za mazde - Simon Pelko. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Deeyan Napisano 25. marec, 2015 Prijavi Napisano 25. marec, 2015 Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo. Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti. Hvala, LPV MB imas MS vzdrzevanje vozil, Mitja Sorko Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Brane Napisano 26. marec, 2015 Prijavi Napisano 26. marec, 2015 Ima? v eurotonu senzor v akciji. kat. ?t. hofer 7472032 12 eur 1 Citiraj
Outsid3 Napisano 28. marec, 2015 Avtor Prijavi Napisano 28. marec, 2015 Brane in ostali hvala za nasvete. Zamenjal sem omenjen senzor, pregledal kabla v vtika?u... napaka se ?e vedno pojavlja. Citiraj
Brane Napisano 29. marec, 2015 Prijavi Napisano 29. marec, 2015 kak?ne sve?ke ima? - najlep?e in najbolj?e dela na ngk ali denso Citiraj
Outsid3 Napisano 29. marec, 2015 Avtor Prijavi Napisano 29. marec, 2015 Sve?ke so nove, menjali na servisu in avto tudi testirali z drugimi. Je mo?no, da je vzrok v lamda sondi? Citiraj
Brane Napisano 30. marec, 2015 Prijavi Napisano 30. marec, 2015 Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste meril pritisk goriva? Citiraj
Outsid3 Napisano 30. marec, 2015 Avtor Prijavi Napisano 30. marec, 2015 Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste meril pritisk goriva?MAF senzor je bil pregledan in s?i??en, cevke in kabli so bili pregledani, pritisk goriva tudi... ampak to vse so na servisu rekli da je bilo nareto. Sedaj pa ?e malo dvomim, da so vse to resni?no izvedli. Sem pa sam z OBD2 zagnal torque diagnosti?ni program in mi je javilo napako : 02 Bank 4 Sensor 4 not ok. Min. 4.160ms Max.41.242ms. Current: 46.096ms. Sedaj pa ne vem kaj bi naj ti parametri pomenili in za kateri senzor bi naj ?lo. Pravtako me ?udi, da tega ni najdla diagnostika na servisu. Citiraj
jures Napisano 30. marec, 2015 Prijavi Napisano 30. marec, 2015 Lambda Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
markym Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 O2 senzor sigurno ni (lambda), ker o2 senzor se vklopi ?ele ko je avto v zaprti zanki in ne prej. poglej ?e ima? dovolj hladilne teko?ine, p potrebi jo dolij in anluftej hladilnik. ?e ne bo bolje, s tistim svojim obd2 ?udom poglej delovanje temperaturnega senzorja na bloku motorja. Citiraj
qwerty Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma?? Citiraj If in doubt, flat out...
qwerty Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 pa ?e bi bila lambda avtomatsko navije bencin do amena in tudi AFR posko?i... zarad varnosti zaliva avto kar pa ne povzro?i uga?anja... samo smrdi koda je katalizator hin pa zna trokirat ne bo pa uga?al... hecno mi je bank4sensor4... ponavadi ma avto bank1 in sensor1 in 2... kaj hudi?a je bank 4 ne vem... podaj PXXXX kodo da vidim kaj mi vn da za ta avto... Citiraj If in doubt, flat out...
qwerty Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 kak jz to razumem je nek nadzorni sistem zaznal da je nekaj narobe z me?anico... lambdi sta na bank1 sensor1 in bank 1 sensor 2 pred in za catom... Citiraj If in doubt, flat out...
markym Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??Iat senzor je v mafu. Citiraj
qwerty Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 Potem pa ga to zajebava... Citiraj If in doubt, flat out...
markym Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 Pravi? da ti poka v motorju? na kak?en na?in ti poka?Mogo?e ima? te?ave z v?igalno tuljavo, mogo?e tudi s kak?no ?obo. Citiraj
qwerty Napisano 5. april, 2015 Prijavi Napisano 5. april, 2015 Potem bi to skos delalo.splooooh pri.toplem motorju... Citiraj If in doubt, flat out...
Outsid3 Napisano 6. april, 2015 Avtor Prijavi Napisano 6. april, 2015 Iz izpu?nega sistema se kar grdo kadi, dokler je avto hladen. In tudi smrdi... potem po enem ?asu se neha tako kadit in neha smrdet. Ob v?igu zelo zasmrdi po bencinu. V motorju poka, kot neko poka?ljevanje oz. kot da bo slej kot prej motor ugasnil, motor se zelo strese ob pokih v bistvu se celi avto strese. Po prvih dveh v?igih avto ugasne... potem se lahko peljem ampak pri prvem ustavljanju spet ugasne... ?e se v prvih minutah ustavim na semaforju avto vedno ugasne. Ko je ogret pa ne (po kak?nih 10 min. vo?nje dela ok), a ?e vedno motor ob?asno zaka?lja. Avto ima ob?asno zmanj?ano mo? delovanja (kot da bi ga nenadoma nekaj zadu?ilo) po nekaj ?asa pa gre spet normalno. Najbolj nadle?no je, ?e pride do tega v klancu potem je potrebno dati kar v prvo. MAF senzor (zraven je tudi IAT) sem s?istil, mogo?e pa je uni?en in ?i??enje ni pomagalo? Je pa bila ta ve?ja bunkica na koncu nitke (IAT senzor) ?rna tudi po ?i??enju. Senzor temperature motorje je menjan in o?itno ni bil razlog napake. Kako pridobim to PXXXX kodo? Citiraj
Outsid3 Napisano 6. april, 2015 Avtor Prijavi Napisano 6. april, 2015 Ok... diganostika je zaznala slede?e: P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT. Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? Citiraj
Brane Napisano 7. april, 2015 Prijavi Napisano 7. april, 2015 Ok... diganostika je zaznala slede?e: P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT. Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? euroton- kat .?t. denso dma0113 155 eur Citiraj
jures Napisano 7. april, 2015 Prijavi Napisano 7. april, 2015 ebay 40-60?, za 80% mazd je isti, zato predlagam, da ga s kom zamenja? in proba? preden gre? v stro?ke, menjava je 3 min. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
markym Napisano 7. april, 2015 Prijavi Napisano 7. april, 2015 ne?no spucaj kontakte na mafu in na konektorju. Citiraj
Outsid3 Napisano 7. april, 2015 Avtor Prijavi Napisano 7. april, 2015 lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma?? Iz Maribora sem, a se brez problema pripeljem v Celje...samo, da se kon?no ugotovi kaj je razlog tega uga?anja. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.