Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosil bi pa ?e za razlago besed mehanika s servisa Avto Marko: "nekam ?udni zvoki se sli?ijo v komori, lahko da je zapackan motor"...  kaj je mi?ljeno s to komoro in zapacanim motorjem? Pri Avto Marko so imeli mojo mazdo 3 dni... opravljali diagnoze, merili kompresije, menjali motor?ek prostega teka, ?istili filter goriva in loputo, menjali sve?ke... na koncu pa razen zvokov v komori, ugotovili ni? konkretnega in rekli, da ve? ne vedo kaj bi ?e lahko bil razlog. 

 

Ali kdo pozna http://www.puconja.si/   avtodiagnostiko? Razmi?ljam, da bi dal avto k njim na pregled, saj sem bil ?e pri treh "mojstrih", ki niso ugotovili ni?, ra?unali pa delo. Na poobla??eni servis pa me tudi ne mika it, saj nisem sli?al ni? dobrega o njih.

Napisano

Na poobla??eni servis pa me tudi ne mika it, saj nisem sli?al ni? dobrega o njih.

Pooblascenih servisov je vec... Ni samo eden... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma? prav, bolje probat vsak del, ki ti ga predlagajo po forumih, kot na servis peljat. Torej nadaljuj z menjavo senzorjev, lambd, komor, MAFa....ziher bo? skozi bolje in hitreje pri?el....

 

Fant najprej si bil pri enem ?u?marju, ki ne pozna mazd, potem pa ne bi na servis peljal? ?e prav berem si dal ?e blizu 600? za vse ...pa ima? ?e problem. Kot je jest napisal dober servis ni treba da je poobla??en, pelji k pelkotu 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In kar se poobla??enih servisov ti?e: ne vem, kaj si ti sli?al. Vem pa, da jaz iz okolice Nove Gorice peljem MIMO enega poobla??enega servisa v Ljubljano v BTC na A-Cosmos, ki je poobla??eni Mazdin servis, pa sem bil vedno zadovoljen. Delo opravljeno, kot se spodobi, cena pa v mejah normale... 

Napisano

In kar se poobla??enih servisov ti?e: ne vem, kaj si ti sli?al. Vem pa, da jaz iz okolice Nove Gorice peljem MIMO enega poobla??enega servisa v Ljubljano v BTC na A-Cosmos, ki je poobla??eni Mazdin servis, pa sem bil vedno zadovoljen. Delo opravljeno, kot se spodobi, cena pa v mejah normale... 

V mislih imam le en poobla??eni mazda servis tukaj v Mariboru. Za ostale pa ne vem... Pri moji mazdi (ko je bila ?e v garanciji) so vsaki? nalili ob?utno preve? olja, slabi liter preve? reko?, da bo avto ?e pokuril olje. Pa olja sploh ne kuri... Dolivali raznobarvne hladilne teko?ine... ra?un za mali servis 480?. V nobenem pogledu me niso prepri?ali. 

Napisano

V mislih imam le en poobla??eni mazda servis tukaj v Mariboru. Za ostale pa ne vem... Pri moji mazdi (ko je bila ?e v garanciji) so vsaki? nalili ob?utno preve? olja, slabi liter preve? reko?, da bo avto ?e pokuril olje. Pa olja sploh ne kuri... Dolivali raznobarvne hladilne teko?ine... ra?un za mali servis 480?. V nobenem pogledu me niso prepri?ali. 

Mogo?e so se sedaj ko so pri Ferku kaj spremenili?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zadnja diagnoza motorja: izgoreli ventil in uni?ena gumica ventila. Napa?ne sve?ke. Senzorji (lambde, MAF itd...) in vse ostalo je ok. Hvala vsem za predloge in nasvete. ?e ima kdo ?e predlog h komu na popravilo (nagibam se h Pelku)... ali naj avto kar prodam?

Napisano

A ima? noter vgrajen plin?

 

Lahko vpra?a? Mitja Sorko s.p. na Titovi koliko bi ti vzel za popravilo. http://www.moja-dejavnost.si/popravila-avtomobilov/avtolicarstvo-maribor--ms-vzdrzevanje-vozil-mitja-sorko-sp/d96794

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. 

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak.  A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

Zaradi tegale v prvem postu je cela tema v ku.....kdor je meril ni imel pojma, ker kompresija je prvo kar bi morala to pokazati......

 

Popravilo ni tako drago - pelji k Pelkotu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

1. Avto je predelan na plin. Ob prvih znakih te?av, peljal na servis plina (Petovia avto), kjer so zagotovili, da je vse vredu, tudi da so ventili vredu, menjali so le sve?ke. Vse kar so rekli, da je te?ava na bencinu.

 

2. Avto peljal k Avto Marko...merili kompresijo, menjali mot. prostega teka, pregledali mehanske dele, razloga niso odkrili, napotili me nazaj na plin, reko? da sta plinski in benz. sistem povezana in da je te?ava v plinu. 

 

3. Peljem avto na plinex. v Mislinjo, pregledajo avto, tudi ventile...trdijo da je brezhiben in da ne najdejo razloga, da hladen uga?a. Sumijo da je vzrok na izgorevanju bencina. Predlagajo da se nekaj ?asa vozim na bencin =)

 

4. Peljal na diagnostiko h g. Puconja, avto pregledal z original mazda diagnostiko, pregledal motor, izmeril kompresijio. Odkril napako na ventilu, zani? tesnilo na vbrizgalnih ?obah. Razlog za okvaro pripisal plinski vgradnji ali pa napa?nim sve?kam, ki so jih vstavili v avto na plinskem servisu. Original je topl. vrednost 7, oni so vstavili 8, morali bi pa 6. 

 

5. Ne preostane drugega, kot popraviti ?kodo in nikdar ve? razmi?ljati o kak?ni ekolo?ki predelavi na plin.

Napisano

 Avto je predelan na plin

 

?e en podatek, ki bi MORAL biti na prvem postu. Zato te pa spra?ujemo

 

Ne poslu?aj ve? nikogar, to je to, sistema mazanja ni bilo, kajne? Sve?ke nimajo tu veze... Primer ki ga je pelko ?e re?eval.


Jest bi najprej  zamenjal  gumice na ?obah

Ti si pa verjetno njegov serviser, ki ga molze :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pelko je res iimel ?e ve?krat opravka s popravili vozil, ki so bila predelana na LPG, pa ?al zadeva ni bila narejena dovolj strokovno (tako kot bi to naredil npr. Sigas, ker izmed ostalih je pa kar precej gelipterjev, ki nimajo zadostnega znanja za predelave vozil na LPG).

 

Na podlagi osebnih izku?enj vsekakor priporo?am na?ega ma?ka - Simona Pelka (Avto Pelko d.o.o.), obenem pa imamo tam tudi ?lani Mazda kluba izdaten (15%) popust in pa seveda bo? za storitev dobil tako ra?un kot tudi garancijo. Ne imenujemo ga zastonj MA?EK oz. dr. Pelko! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Plin ima sistem za mazanje... ki pa nekje 6 mescev ni delal. Na plineksu rekli, da je vse ok =)  Vem, prvi post bi moral vsebovati podatek o plinu, po drugi strani pa me je ve? kvazi mojstrov prepri?alo, da te?ava nima veze s plinom... 

 

Najbolj?e da se res obrnem na g. Pelka in se odpravim s svojimi tremi ventili proti Ljubljani. 

Napisano

?e ena stvar glede plina... recimo da stvar uredim, popravim ventil... verjetno obstaja velika verjetnost, da se stvar spet ponovi, glede na to, da bi ostal v avtu enak plinski sistem?

Napisano

?e ena stvar glede plina... recimo da stvar uredim, popravim ventil... verjetno obstaja velika verjetnost, da se stvar spet ponovi, glede na to, da bi ostal v avtu enak plinski sistem?

Sm imel isto pi****ijo na moji mx5 in ?e bi zasledil da je plin v igri, bi takoj lahko vedel kolk je ura :) Ga tudi sam nisem sumil, dokler se ni odprlo glave in pregledalo ventile, pred tem pa sem prav tako posku?al z menjavami vsega ?ivega.

 

Najbol pomembna nadaljna zadeva po serviru bo to, da se pozanima? kak?en sistem dejansko ima? in ?e je dovolj moderen za VVT motorje. Mogo?e je ra?unalnik za zamenjat al pa ?obe, lahko pa tud da je bil samo slabo optimiziran. V vsakem primeru ?alabajzerija v rangu kakega G-1..

 

Aja pa ?e ima? mazanje ventilov elektronsko ga raj zamenji za navaden vakumski sistem-ne more crknit, ker dejansko dela skupaj z motorjem.

 

 

Pa ?e ?ist tko mimgrede, cca koliko km se je prevozilo medtem ko mazanje ni delalo?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ej...Ga?per to si strokovno in dobro napisal....naj se pelje k Dr.Pelkotu v Medvode porihta motor pol pa pregled plinskega sistema in obvezno dodatno mazanje ventilov to mora delovati 100% ter redna kontrola .pol pa gas ..LP??ps.samo to dodatno mazanje ventilov? Verjetno ni delovalo ve? kot 6mes.je treba kontrolirat nivo olja v posodi za dodatno mazanje ventilov..LP?

Napisano

Imam Zavoli sistem in vakumsko kapalko za mazanje ventilov... ki je enkrat ?e bila menjana (se je odlomla).  Prvi?, so jo naro?ili ?e pred 2 letoma tik preden sem ?el na morje. Sistem za mazanje ni delal, saj so mi kapalko montirali po dopustu. Mehanik pa mi je garantiral da ne more biti ni?, da naj se kar peljem na plin na morje (2000 km)... Drugi? (letos) pri okvari ventilov ne vem ali je bila napaka moja ali dejansko je vzrok v kapalki.  V posodi sem imel ?e zadnjo tretjino lubrikanta za mazanje ventilov, ?esar pa ve? ni potegnilo v kapalko. Na plinexu so sedaj rekli, da mora bit vedno ve? teko?ine notri, sam sem pa logi?no sklepal da teko?ino nalijem tik predenj je zmanjka...in 1/3 volumna tudi ni tako majhna koli?ina, zadostuje za ve? mescev. No lahko bi me pa o tem opozorili, da mora biti sistem za mazanje vedno poln. Vozil sem  pol leta z teko?ino za mazanje, ki je pa kapalka ni potegnila...

 

Ko so se pojavljale te?ave (Januar 2015) sem imel avto 2x na plinskem servisu v dveh razli?nih delavnicah. Ali so dejansko vsi tako "levi" pri tem Plinexu, da niso ugotovili,da je nekaj narobe z ventili? Ali pa? tega niso ?eleli povedati, saj se ne ti?e vgrajenega plinskega sistema, ki je v garanciji?

 

En serviser plinskega sistema (pri Avto Petovia v Mariboru) pa ?e od kar imam plin, na vsakem servisu, ko sem jih opozarjal, da mi zelo po?asi porablja olje za mazanje trdil, da tudi ?e ne ma?e ventilov nima kaj za bit! Da pri visokih obratih sistem vbrizga ?e bencin za vsak slu?aj... in dokler avto ?iba nima smisla karkoli za ?arit okoli sistema. 

 

Do te?av z ventili sem prevozil dobrih 70.000 km. 

 

Tako pribli?no, razen tistih 2000 km brez mazanja na plin, bi rekel da je bilo kak?nih 10.000 ?e ne ?e ve?, ko kapalka ni potegnila. 

Napisano

Pa si v tem ?asu kaj nastavljal sistem za mazanje? Tud ?e je 1/3 al pa ?e manj bi mogl vle?t.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ej..samo tej mojstri bi ti morali razlo?iti kje in kako se to ?tela -kapljice na zgornjem vijaku +in-nastvlja? pribli?no 6-8sekund ena kapjica ...pri ogretem motorju.lp:-)

Napisano

Eto - to je to ni mazalo. Ne bo se ponovilo ce bo sistem mazal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sepravi si naredu okol 10k brez mazanja ce prov razumem ? Bom jest zgleda mogu malo bl spremljat tole mazanje.. vsak enkrat tedensko, ker to vakumsko kr tko mal po svoje kapla.

Napisano

 Avto je predelan na plin

 

?e en podatek, ki bi MORAL biti na prvem postu. Zato te pa spra?ujemo

 

Ne poslu?aj ve? nikogar, to je to, sistema mazanja ni bilo, kajne? Sve?ke nimajo tu veze... Primer ki ga je pelko ?e re?eval.

Ti si pa verjetno njegov serviser, ki ga molze :)

Nisem njegov serviser,. ker sem s primorskega konca.Ne vidim v ?em je problem ?e sem mu svetoval da najprej menja gumice  na ?obah ker so menjane  v slabi uri ,za glavo dol jemat in ventile zamenjat pa ti je 13 ur premalo , pa tudi  eurov je mnogo ve?.To seveda ?e je kompresija v redu.

Napisano

Tistole se mi zdi totalna NEUMNOST; da v spodnji tretjini posodice "Flash Lube" potem ne potegne teko?ine. V ?em naj bi bil ?tos? ?e pri vsakem avtu doslej, kjer sem imel mazanje (pri Cliu pa ga nimam, ker se niti ne sekiram za njegov motor 1.2), sem vedno potro?il do konca teko?ino za mazanje oz. hlajenje ventilov, pa je vse ?timalo.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.