Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. 

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak.  A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

Napisano

?e se bo? odlo?il it do Medvode, je tam ma?ek za mazde - Simon Pelko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne.

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

V MB imas MS vzdrzevanje vozil, Mitja Sorko ;)

Napisano

Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste  meril pritisk goriva?

MAF senzor je bil pregledan in s?i??en, cevke in kabli so bili pregledani, pritisk goriva tudi... ampak to vse so na servisu rekli da je bilo nareto. Sedaj pa ?e malo dvomim, da so vse to resni?no izvedli. 

 

Sem pa sam z OBD2 zagnal torque diagnosti?ni program in mi je javilo napako : 02 Bank 4 Sensor 4 not ok. Min. 4.160ms Max.41.242ms. Current: 46.096ms. Sedaj pa ne vem kaj bi naj ti parametri pomenili in za kateri senzor bi naj ?lo. Pravtako me ?udi, da tega ni najdla diagnostika na servisu.

Napisano

Lambda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O2 senzor sigurno ni (lambda), ker o2 senzor se vklopi ?ele ko je avto v zaprti zanki in ne prej. poglej ?e  ima? dovolj hladilne teko?ine, p potrebi jo dolij in anluftej hladilnik. ?e ne bo bolje, s tistim svojim obd2 ?udom poglej delovanje temperaturnega senzorja na bloku motorja.

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

If in doubt, flat out... 

Napisano

pa ?e bi bila lambda avtomatsko navije bencin do amena in tudi AFR posko?i... zarad varnosti zaliva avto kar pa ne povzro?i uga?anja... samo smrdi koda je katalizator hin pa zna trokirat ne bo pa uga?al... hecno mi je bank4sensor4... ponavadi ma avto bank1 in sensor1 in 2... kaj hudi?a je bank 4 ne vem...

 

podaj PXXXX kodo da vidim kaj mi vn da za ta avto...

If in doubt, flat out... 

Napisano

kak jz to razumem je nek nadzorni sistem zaznal da je nekaj narobe z me?anico... lambdi sta na bank1 sensor1 in bank 1 sensor 2 pred in za catom...

post-771-0-23285800-1428241889_thumb.png

If in doubt, flat out... 

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

Iat senzor je v mafu.

Napisano

Pravi? da ti poka v motorju? na kak?en na?in ti poka?

Mogo?e ima? te?ave z v?igalno tuljavo, mogo?e tudi s kak?no ?obo.

Napisano

Iz izpu?nega sistema se kar grdo kadi, dokler je avto hladen. In tudi smrdi... potem po enem ?asu se neha tako kadit in neha smrdet. Ob v?igu zelo zasmrdi po bencinu. V motorju poka, kot neko poka?ljevanje oz. kot da bo slej kot prej motor ugasnil, motor se zelo strese ob pokih v bistvu se celi avto strese. Po prvih dveh v?igih avto ugasne... potem se lahko peljem ampak pri prvem ustavljanju spet ugasne... ?e se v prvih minutah ustavim na semaforju avto vedno ugasne. Ko je ogret pa ne (po kak?nih 10 min. vo?nje dela ok), a ?e vedno motor ob?asno zaka?lja. 

 

Avto ima ob?asno zmanj?ano mo? delovanja (kot da bi ga nenadoma nekaj zadu?ilo) po nekaj ?asa pa gre spet normalno. Najbolj nadle?no je, ?e pride do tega v klancu potem je potrebno dati kar v prvo. 

 

MAF senzor (zraven je tudi IAT) sem s?istil, mogo?e pa je uni?en in ?i??enje ni pomagalo? Je pa bila ta ve?ja bunkica na koncu nitke (IAT senzor) ?rna tudi po ?i??enju. Senzor temperature motorje je menjan in o?itno ni bil razlog napake. 

 

Kako pridobim to PXXXX kodo?

Napisano

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

Napisano

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

euroton- kat .?t. denso dma0113   155 eur

Napisano

ebay 40-60?, za 80% mazd je isti, zato predlagam, da ga s kom zamenja? in proba? preden gre? v stro?ke, menjava je 3 min.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

 Iz Maribora sem, a se brez problema pripeljem v Celje...samo, da se kon?no ugotovi kaj je razlog tega uga?anja. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.