Skoči na vsebino

dsc in check engine

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dsc je traction. Ti se nimas ventilcke s senzorjem za tlak kajne?

Ce ne kak abs senzor, je pa v kar nekaj primerih tudi slab akomulator/alternator tako napako javljal - tudi meni na cx7

 

Vziga normalno al se matra?

Pa se osnovno vorasanje koda napake je?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dsc je traction. Ti se nimas ventilcke s senzorjem za tlak kajne?

Ce ne kak abs senzor, je pa v kar nekaj primerih tudi slab akomulator/alternator tako napako javljal - tudi meni na cx7

 

Vziga normalno al se matra?

Pa se osnovno vorasanje koda napake je?

nimam senzorjev za tlak, ja. Akumulator je 100% poln in 100% zdrav, naredil test. Alternator tudi polni normalno.

v?iga zaenkrat ?e ok. kode napake ?e nisem izvedel, se napotim do kolega, da mi jo priklopi. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Meni je enako svetilo, avto je ?el normalno. Pele je rekel, da je neki senzor pri turbini za zamenjat. Nisem popravljal, ker sem prej avto prodal.

Javilo mi je naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Na interetu bo? na?el eno morje tujih ?lankov na to temo- vedno oz. skoraj vedno  so problemi z dieslom letnik 2004.Tudi moja je l.2004.

In vsi problemati?ni imajo gor na vrhu "elektroniko" oz. potenciometer, kateri od?itava v kateri poziciji se ventil nahaja.

 

In zanimivo ?e nih?e ni nikoli napisal, kako, oziroma, ?e je sploh kdo to te?avo kako uspe?no re?il.

Tudi ?e ga blindira? se za razliko od "navadnega" egr ventila napaka oz lu?ke vedno znova pri?igajo.

Jaz sem zamenjal pred kratkim egr ventil, ker mi prikazuje kodo za fu? egr ventil. En teden je bil mir toda spet so se lu?ke pri?gale.

Edino magnetni ventil bom probal ?e zamenjat in potem ne vem ve?, kaj naredit.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res je ''zanimiv'' ta avto ja :) ironi?no re?eno... razdre? vse...vse mo?no spuca?, vse egr solenoid ventile pa turbo vacum ventile, na konc bo pa kak senzor abs-a....aja tut to sm dons narazn dau...bomo vidl v roku tedna dni...zdj grem za 1.maj raj na morje, nej ''lubica'' po?iva v miru :P

 

pi?e pa ja, Alex...na celem netu miljardo post-ov, folk menjal egr, isti k..., resetiral....20km ok, pol spet...je pa ena zanimiva stvar, k jo gruntam  zadnje ?ase....mislim, da se mi jo to za?el pojavljati, ko sem moral menjat polosovino na desni strani, in mogo?e res ni hudi? od abs senzorja kej kriv...

 

bomo vidl---je reku slepc :))

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako da ga elektronka ne vidi vec - isto kot dpf

Gugli disable egr (ni ga treba odtraniti)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?123743896-ABS-light-on-after-new-wheel-bearing-hub

 

zanimivo...tole morm raziskat, ?e nimam tut jst to kej narobe obrnjeno...ker sem kupil zglob na herkulesu...ga dal sestavit v ?rnu?e, da so sestavili vse skup...zmontiral pa sam...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Medtem, ko se vi prepucavata EV da ali ne, sem jaz včeraj postavil nov dnevni osebni rekord glede razdalje, prevožene z EV. Ta je sedaj pri 978,5 km. 😃    In ker so bile že včeraj po Evropi "selitve narodov", pa še en butelj avstrijski se je spomnil, da bi zaprl več kot tretjino "Tauern autobahn" zaradi "extreme size/load" prevoza, je bilo nenačrtovano več vožnje po lokalnih cestah. Za piko na i so na cestninski postaji še vedno obračunali 13,50€ za tunele, čeprav se skozi ene 7 sploh nisem peljal ... Ampak slednje je že za drugo temo in sem pač delil usodo voznikov ICE. Je pa z EV bistveno lažje shajati in se po polžje premikati v kolonah.
    • Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.   sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 
    • Imaš popolnoma prav. Sem videl njihov katalog vozil. Med njimi je tudi TRABANT 603/601(en al drug). Edino kar pravim je to, da veliko ljudi VERJAME če bo narejeno v Evropi je odlično, če naredi Kitajc je slabo. Mogoče je to veljalo 20 let nazaj.
    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.