Skoči na vsebino

MX-5 - i??em slovenski priro?nik za uporabo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hej, Ker nevem,kam bi postavila vprasanje glede tega,sem se potrudila,da se vpi?em kar sem, direkt ,kjer menim, da se bo kaj na?lo ustrezno

neu?akano" i??em slo prevod Mazde mx5 ( knjigco "navodila za uporabo" ) ,pozna?,poznate kak?en link..,kjer bi se to zadevo" dalo dol zvle?t

...en namig in upam ,da bomo ?e sodelovali v radodarnih avto informacijah :party0035:

Napisano

Dobro bi blo vedt za kater letnik mx5 gre :) Po avatarju sklepam, da i??e? za NB serijo (99-05) Js mam sicer navodila za ta letnik, ampak morm prevert v katerem jeziku, ker je avto uvo?en iz Italije pa vpra?anje, ?e ni tud tam notr sama makaronijada.

 

?e ne drugje, bi mogo?e blo za dobit na kakem uradnem servisu, najbr? pa ne zastonj.

 

Lahko pa tud kar tuki brez sramu vpra?a?, ?e je kak?na nejasnost glede mx5, ki bi jo iskala v navodilih :prstgor: (eno najpogostej?ih vpra?anj novih lastnikov je, kje je lu?ka za rezervo :D )

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Slovenske ve? ni mo?no dobiti pri zastopniku. Lahko naro?ijo En ali DE cena vse skupaj cca 50?

 

Jaz sem pa dobil ?e zadnjo DE verzijo za mojo od MMS (zastojn) druge pa morajo naro?iti od mazda europe in to nekaj stane.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Slovenske ve? ni mo?no dobiti pri zastopniku. Lahko naro?ijo En ali DE cena vse skupaj cca 50?

 

Jaz sem pa dobil ?e zadnjo DE verzijo za mojo od MMS (zastojn) druge pa morajo naro?iti od mazda europe in to nekaj stane.

kapiram vas, ...resno, sem ?la, od?la tja v glavni ?tab Mazde,btc, polno dedcev tam za pultom", ampak odgovora ustreznega ni blo, ne in ne", basta",..razmisljam, filozofiram dalje pri sebi"....samo zanimivo je to,ko so nehali prodajati Mazde mx5 v slo.pred ~recimo 5 leti, nekdo" jih je moral prevesti, prevajati, Navodila"za uporabo, torej kje so tisti,slo.prevajalci, kje obstaja fajl" glede tega, hmmm

.japonc je japonc:)

Napisano

kapiram vas, ...resno, sem ?la, od?la tja v glavni ?tab Mazde,btc, polno dedcev tam za pultom", ampak odgovora ustreznega ni blo, ne in ne", basta",..razmisljam, filozofiram dalje pri sebi"....samo zanimivo je to,ko so nehali prodajati Mazde mx5 v slo.pred ~recimo 5 leti, nekdo" jih je moral prevesti, prevajati, Navodila"za uporabo, torej kje so tisti,slo.prevajalci, kje obstaja fajl" glede tega, hmmm

.japonc je japonc:)

"Glavni stab" Mazde ni v BTCju... Tam je samo servis in prodajni salon A-Cosmos... Res pa, da je tam vcasih bil glavni stab... Imeli so vhod zadaj in prostore v prvem nadstropju nad prodajnim salonom... Ampak bo kmalu 10 let, ko so se preselili na Dolenjsko cesto...

 

Glede prevodov. To danes delajo prevajalske agencije (uvoznik ponavadi samo validira prevode), ki pa to pocnejo za denar in se ponavadi ne da dobiti "fajlov" kar tako... Pohvalno je, da so koncno ugotovili, da smo v dobi interneta...in za zadnje generacije vozil so navodila na voljo na spletni strani... Mogoce pa bodo kdaj dodali tudi kaksen arhiv...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

"Glavni stab" Mazde ni v BTCju... Tam je samo servis in prodajni salon A-Cosmos... Res pa, da je tam vcasih bil glavni stab... Imeli so vhod zadaj in prostore v prvem nadstropju nad prodajnim salonom... Ampak bo kmalu 10 let, ko so se preselili na Dolenjsko cesto...

 

Glede prevodov. To danes delajo prevajalske agencije (uvoznik ponavadi samo validira prevode), ki pa to pocnejo za denar in se ponavadi ne da dobiti "fajlov" kar tako... Pohvalno je, da so koncno ugotovili, da smo v dobi interneta...in za zadnje generacije vozil so navodila na voljo na spletni strani... Mogoce pa bodo kdaj dodali tudi kaksen arhiv...

uffaa, hvala za tak prepricljiv odgovor, res, bomo delali na tem,da se zmore dobit","tako je,ko se isce ,se najde,se ne odneha:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.