Skoči na vsebino

Mazda 6 dizel 100KW vs. 89KW

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

12l je pa kar malo pretirana cifra. Vozil sem cca.100000km 2.3b in nikoli nisem imel potro?nje preko 10, ampak Avtoplina.

 

?e kupujes starega dizla je smiselno izdatno preveriti turbino, injektorje, interkuler, sklopko in vztrajnik, itd.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04

Napisano

Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04

No saj ravno moja je bila letnik 2003 in mo?nej?e izvedbe (166KS), kupil sem jo pri 254.000 in vozil do preko 350.000km, ko je ?la od hi?e. V tem ?asu sem menjal le sklopko in hladilnik ter obnovil zavorne ?eljusti. Kaj vse bi pri dizlu menjal v tem ?asu in pri teh km-jih ter kolko bi me to stalo, pa raje ne bom ?pekuliral.  :D

 

Razlike v porabi med D in B, ra?unaj nekako cca. 2 litra, vprid var?nej?emu dizlu, se razume. Nekateri smo zadevo z uporabo LPG-ja potem vseeno sebi obrnili v prid.  :bravo:

 

Pri rabljeni tak?ni D mazdi vem, da so bile te?ave tudi na cedil?ku karterja ter podlo?kih ?ob. Kdor tega ni pravo?asno saniral, se nastopile te?ave. Aja, pa s treso?imi diski je imel marsikdo od nas te?ava na 1.generaciji 6-ke. (V primerjavi z Laguno II, ki sem jo imel neposredno pred to 6-ko v svojem lastni?tvu, so Mazdine zavore polomija in tresarija na celi ?rti).  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fama okoli pokvarljivosti dizlov je predvsem zato, ker je okoli 80% ?estk z dizlom in 20% bencinskih. Se pravi je ?e v povpre?ju 4x bolj pogosto sli?at za te?avo z dizlom kot pa z bencinarjem. Pri tem ne smemo pozabit, da v povpre?ju lastniki dizlc delajo bistveno ve? km kot lastniki bencinarc. Poleg tega je precej dizlov uvo?enih iz bohvedi kje in s koliko km ter prevrtenih tako, da je najbolj pametno, da se takih z nejasno servisno zgodovino in kilometri pa? ogne? v velikem loku.

 

Razlika med obema motorjema je dokaj majhna saj sta navorsko enaka le mo?nej?a izvedenka ima nekaj ve? mo?i v obmo?ju med 3000 in 4000 obratih, kjer se tudi najbolj ?uti razlika med obema izvedenkama motorja. Ampak ker se dizlov na?eloma kaj dosti ne vozi v teh obratih je to bolj kozmeti?en podatek kot uporaben in je ?isto vseeno kateri motor kupi?. Je pa res da z mo?nej?im motorjem je bila zraven tudi bolj?a oprema tako, da pri pogajanju za ceno lahko tudi tukaj malo cenka?.

 

Je pa seveda dobro, da se pred nakupom zmeni? ?e s kak?nim priznanim serviserjem, ki se spozna na Mazde da preveri dejasnko ohranjenost avta in "varnost" nakupa.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za celi cikel v tem članku se ICE in EV izenačita pri ca. 150.000km (150k km), prvi + zadnji stolpec, iz članka tabela spodaj. Prikazano je sicer samo končno stanje pri 150k km, ne vidiš kako se giblje s kilometri.  Ko boš naredil več kot 150.000 km boš dejansko pomagal okolju z EVjem. Če boš pa naredil manj pa je zaenkrat bolje še ICE. Tako npr. nekdo, ki dela 10.000km letno (v mestu z EVjem), bo na nuli šele v 15 letih; avto bo verjetno prej razpadel To potrjuje še enkrat nekako tako, kot smo prej debatirali. Pa problemi s kopanjem litija ostanejo...  
    • Ker mi ni po drugem mesecu nic vec vleklo. Ocitno se jih je veliko prestavilo na A1, tako kot jaz, in se je vse skupaj preobremenilo. 4 MB/s na 4g omrezju. Facebook ni normalno delal. Se TV je kockal.
    • Tole si preberite.   V celotnem zivljenskem ciklu kateregakoli vozila skorajda NI razlike   The Environmental Impact of Battery Production for EVs EARTH.ORG While the principle of lower emissions behind electric vehicles is commendable, the...   Kjer je litij je kilometre naokoli vse pocrkalo, ker se vse mora cistiti s pomocjo rek.
    • Se pravi, drugi dino. 🤔
    • Verjetno noben od nas ni "fanatik, terorist ali ekstremist", karkoli " za ICE ali EV, vsak se naj sam odloči kaj mu ustreza. Sam kot uporabnik pa poskušam kritično oceniti ali priti do tega, kdaj je kaj ustrezno. Verjetno bo enkrat prišel tudi čas za EV, mogoče bo pa gorivo za EV v prihodnosti vodik... Sem zato, da se prehod, kakršenkoli že bo, zgodi naravno in s čim manj vpliva na okolje (saj to je verjetno bistvo, da ne poslabšamo stanja), ne pa forsirano kot sedaj z evropskimi voditelji ... in da bivamo v sožitju, kot npr. Mtb-jevci in planinci, ali kot pes in mačka ... . S trenutno tehnologijo nam pač na žalost fejst mečejo pesek v oči... Pa še: v izračunih CO2 glede na prevožene kilometre je vse upoštevano, kar ste zgoraj navajali (proizvodnja vseh komponent...) in šele pri ca. povprečno 100.000km ali najbolj optimalno po priloženem članku 65.000km si šele na istem z EVjem glede okolja in se izenačita EV in ICE . To so dejstva (razne študije, ki so jih delali inženirji...), vendar se jih more malo skriti, ne obešati na veliki zvon, ker na žalost trenutni EVji niso tako čisti kot bi nam radi povedali... Sigurno pa karkoli delamo, delamo škodo okolju, tudi s črpanjem nafte, ampak trenutno z litijem bistveno večjo škodo (pa litija brez nafte ni, ne pozabiti), ...   @Matick Mislm da se ponavljam ze kt stara lajna, ampak, tukaj ne mors samo CO2 racunat. Ker, ze samo kopanje litija toliko skode naredi okolju, pa ne z CO2 izpusti, ampak ker je to kopanje toliko umazano, en rudnik litija lahko celotne regije kmetijskih povrsin unici, koliko ciste vode se pri tem tudi porabi je nerealno, in ta voda more pol nekam it in kamorkoli gre, bo tam unicila tudi okolisko zemljo.   To je pa poleg vseh CO2-jev še najbolj žalostno in kot je tudi @Mraušk Mčk navedel to za odločevalce/kapitaliste ni neki problem in ni pod rubriko onesnaževanje in zeleni prehod na Zemlji (mogoče pa Musk kopa na Marsu pa še ne vemo 😁).      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.