Skoči na vsebino

CARPRO - Chiptuning, optimizacija, avtodiagnostika,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nep :) mam pa zlo doberga kolega ko se ukvarja ze dolgooo s tem... dela tudi za DARPA program mape, za ECO izzive za nizko porabo, za dirkalce z standalone ECU-ji,... in se in se :)

 

Naredi mapo cisto po meri avta in ne negericno... zato je pa avto 4-5ur tam ne pa 30min kot drugje ko dvignejo vrednosti za xy % in prodajo stranki malo bokj odprt motor in obcutek da bolj leti ;)

 

Ded racuna vrednosti za vsake 100rpm posebej in spegla mapo u piko...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Zakaj ste vsi "tunerji" tako skrivnostni? Nih?e ne napi?e "tale xy pa ne zna, tale yx pa zna". Samo neke abstraktne besede, brez imen. Cena je pa tudi skrivnost ker? ?e je tako dober, zakaj ne odpre? teme v kateri opi?e? njegovo dejavnost in odgovarja? na vpra?anja? Saj, ?e je tako dober se ne rabi nekaj na skrivaj po ZSjih debatirati o njemu?

Napisano

Symon point proven ;) bom odprl temo in se tam naprej menimo ;) Gre pa se za CARPRO iz ?empetra v savinjski dolini :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kot je simon ?elel odpiram posebej temo ker je bilo veliko povpra?evanja po tem. Ni skrivnostno kdo je ampak da dela to zgolj zaradi u?itka ker primarni zalu?ek je 99% EU in tuje dr?ave z izdelki ki jih je sam dizajniral, protitpe naredil in proizvodnjo zagnal... Da ne govorimo da v ve?ini tunerji pri njemu kupujejo mize in robo za ?ipirat... Ded je legenda, ni? ne skriva, vse ti razlo?i, naredi 100% kvalitetno,... njegov 2.2hdi pe?o ima 300+ konjev in mnda se bli?a ?e 400.000km ?e se ne motim... Motor nikoli odprt!

 

Njegova spletna stran in njegovi patentirani proizvodi:

http://www.ecubay.com/

 

Kaj dela? Dela od optimizacij za posebej avte, do standalone dirkalnih ECU-jev, do tuninga,... Dela tudi EGR off in DPF off. Oba z ?megotom sva delala oboje pri njemu. Razne konfiguracije kot majo VAG grupa rumene ?miguce kot ameri?ani,... Pa? vse kar lahk pride z diagnostiko zraven...

 

Naredi ti tudi backup celega ECU in po?lje na mail da v primeru nesre?e kaj crkne ima? kode klju?ev, konfiguracije ?ob, centralno,... ?e ne je treba vse menjat, tak se pa od enga dobi samo ra?unalnik in je re?eno ;) 

 

Meni je delal ?e custom mapo, ampak da celo zgodbo pojasnim... Ugotoviva da je avto ?e bil ?ipiran in tudi imava na sumu od koga. Vrednosti pove?ane vse za enako ?tevilo % in to je bil tuning... Delali so tudi EGR off ampak samo da ni delal, ne pa izbris iz sistema kar je pomenilo CHECK ENGINE lu?ko... Ker je niso znal ugasnat pa so ?ez lu?ko fizi?no prilepli ?rn izolirni trak da ni svetla... Oba sva se samo za glavo dr?ala. Cuknil je dol original mapo in od tam v roku 5 ur naredil celotno custom mapo za vsakih 100rpm posebej izra?une ?e sem ga prav razumel. 

 

Ko sva dala ven DPF in blokirala EGR avto pri polnem gasu ni niti malo zakadil... ?e to ni optimalno narejen motor tudi ne vem... In iz 1.6hdi 109 konjev mi je spravil 145 konjev ven... Teden dni kasneje na tehni?nem izjavi ko sem imel izpuste 0.07 od dovoljenih 0.50 da meni pa katalizator pa DPF za kilometre delata super... Sem se samo sladko nasmehnil in ko sem pla?al sem stricu povedal da je prazen izpuh vendar je ra?unalnik optimiziran... 

 

Cenovno?? Od 200 evri?ev naprej se izvajajo storitve tako da kdo rabi kvaliteto ne kr neki naj kontaktira na tole ?tevilko in pove da je dal Miha ?tevilko ko mu je moderga Focusa delal ;)

 

051 676 677, nahaja se pa na Lo?ica ob Savinji 1, 3313 Polzela, 200m od avtocestnega izvoza za ?empeter.

If in doubt, flat out... 

Napisano

Pri njemu sm js delu odstranitev dpf in egr na Mazdi 3. Tuki pa lohk js potrdim qwertyeve besede :)

Ko dobim fko nazaj boma z njemu spreminjala mapo v ECU-ju zarad drugih odmicnih gredi (drugi koti) :)

Sent from Nokia Lumia 930

Napisano

@Qwerty, ima? doma?o nalogo, da se pozanima? vse okrog optimizacije elektronike za O Insignio 2014 letnik in 140KS, govora je od dizlu, se razume.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

In kaj si lahko obeta za te cekine?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prirastek moci, lepso krivuljo navora, navor nizje v obratih in trajanje navora dlje. Navor ne bo imel vec "hriba" ampak.bo bolj oblikovan kot "planota" bolj raven in cez vecji del obratov. Zmanjsa se tudi emisije in posledicno pade tudi poraba

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ali tovarni?ka garancija potem velja ?e naprej ali bodo kake te?ave?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eno vpra?anje bi imel za strokovnjake. Ker kamorkoli sem vpra?al, sem dobil take odgovore, da sem najprej pomislil, da gre za kak?no prvoaprilsko...

 

Proizvajalci avtomobilov imajo svoje strokovnjake, ki se gotovo spoznajo na svoje delo. Kako, da je v Sloveniji toliko gara? in delavnic, kjer ti motor nastavijo bolje kot ga zna proizvajalec nastaviti?

Napisano

Ali tovarni?ka garancija potem velja ?e naprej ali bodo kake te?ave?

Pri kakrsnemkoli posegu v motor, kar je izven rok pooblascenega servisa garancije ni vec.
Napisano

Eno vpra?anje bi imel za strokovnjake. Ker kamorkoli sem vpra?al, sem dobil take odgovore, da sem najprej pomislil, da gre za kak?no prvoaprilsko...

 

Proizvajalci avtomobilov imajo svoje strokovnjake, ki se gotovo spoznajo na svoje delo. Kako, da je v Sloveniji toliko gara? in delavnic, kjer ti motor nastavijo bolje kot ga zna proizvajalec nastaviti?

Verjemi da se, tovarni?ko je bolj EKOLO?KO, kar se sli?i ?udno, ker je ve?ja poraba, po nastavivi v "gara?i" pa je dejansko ve? u?inka pri manj? porabi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Garancija.ni problem ker ma v racunalniku staro mapo ko jo nalozi ce gre v garancijo avto :)

 

Kar se pa tovarn in strokovnjakov tice... En motor ni enak in majo odstopanja... treba je nardit mapo ki je univerzalna in kompenzira vsa odatopanja teh motorjev zato ao narejene nektere mal mimo in tko naprej...

If in doubt, flat out... 

Napisano

hmmm nekako tako kot pri ?enskah  osnova je enaka ostalo pa..........prepustim domi?liji :)

 

 

ok  off topic :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hja, skoraj da bi se res strinjal s tem o ?enskah...

 

Za za?etek ena trditev, do katere so pri?li pametnej?i od mene:

 

- "Energija ne more iz ni? nastati."

 

Zdaj pa naprej. Energija, ki je v gorivu, se ob zgorevanju pretvarja v toplotno, kineti?no in mehansko. Toplotna je pravzaprav samo breme in izguba. Kineti?no imajo izpu?ni plini, ki jo delno lahko porabimo za pogon turbine, ostalo je spet izguba. Ostane samo ?e mehanska na vztrajniku motorja, kolikor se je ne zgubi s trenjem po motorju. Potemtakem lahko zmanj?amo porabo na tri na?ine: da zmanj?amo trenje v motorju, da bolje izkoristimo hitre izpu?ne pline ali da izkoristimo odpadno toploto, ki nastane pri zgorevanju. Trenje v motorju lahko zmanj?amo edino z uporabo bolj?ih olj in dodatkov, o ?emer bodo ve? lahko povedali drugi, ki se s tem ve? ukvarjajo. Izkoristit odpadno toploto se nekako ne da, ampak se jo skozi razli?ne hladilnike odvaja pro?. Torej ostane le ?e "privijanje" turbine, s ?imer se pove?a dotok sve?ega zraka, kar pomeni, da lahko dovedemo tudi ve? goriva. In tako pridobimo na mo?i. 

 

Vse je to fajn pa krasn, ampak... Zakaj mora biti vedno en ampak? Torej, ampak ve? goriva v motorju pove?uje toplotno obremenitev materialov, ve? mo?i pa pove?uje sile, ki delujejo na ro?i?no gred, ojnice, bate in ostalo. Kar pomeni, da se pove?a obraba teh delov motorja. To pa ni ve? to, kar vsi pravijo: optimatizacija. Poleg tega je tu ?e ena stvar, na katero mogo?e nih?e ni pomislil, lahko pa se zgodi. Kot prvo lahko policija s pomo?jo valjev zmeri mo? motorja in ugotovi, da avto ni homologiran za ve?jo mo?, za kar se pla?a 400? kazni. Ja, ?e te dobijo. Bolj mo?no je, da po prometni nesre?i zavarovalnica pelje avto na diagnostiko in ugotovi, da ste pla?ali za manj?e kW, kot jih v resnici imate, kar pomeni zavarovalni?ko goljufijo in izgubo pravice do od?kodnine. Vendar se vsak sam odlo?a in vsak zase nosi odgovornost za posledice...

 

Torej, dokler mi nekdo bolj podrobno in natan?no ne razlo?i, kaj se zgodi z "optimatizacijo", je to zame navadno "friziranje". In do zdaj kogarkoli sem karkoli za?el o tem spra?evati, so vsi samo govorili o nekih mapah in to je bilo ve? ali manj vse. Kaj je v teh mapah oz. (kar me ?e bolj zanima) kaj sprememba vsebine teh map naredi in kako sprememba teh map vpliva na delovanje motorja, mi pa nih?e do zdaj ni znal razlo?iti. Razen, da bo potem motor bolj?e delal, pokuril vsega pol litra na sto km, mo?i bo imel pa za vsaj 10% ve?...

 

Kakorkoli, ob vsem tem se je za vpra?at, kako gre pa ekonomsko to "skozi". Nekdo mi je dal ponudbo za optimatiziranje in meritve na valjih za 500?. Za ta denar dobim vsaj 385 litrov nafte (recimo, da je nafta po 1,3? za liter, da bo la?je ra?unati). ?e torej z optimatizacijo zmanj?am porabo za 10%, je to na primer pri ?enini petici za 0,61 liter na 100 km. Torej se investicija povrne po prevo?enih  ve? kot 63.000 km... Na novem s "optimatizacijo" izgubi? garancijo, pri starem pa je ?e vpra?anje, ?e ga bomo imeli ?e toliko ?asa...

Napisano

Ce majo sreco, da ecu ostane cel, ker cedalje vec proizvajalcev to vgrajuje v motorni prostor...

Sent from Nokia Lumia 930

Napisano

Mam kolega, ima Avto s pi?ko na haubi(renaulta) laguna 1.9 dci in ga ima ?ipiranega ?e cca 200+ kkm in ?e VEDNO IMA ORIGINALNE LE?AJE NA OJNICAH IN GLAVNI GREDI, ostali so jih ?e menjali, al pa so menjali cel motor, ker je po enem ?ude?u ZARIBAL NA GLAVNI GREDI.

 

Poraba pravi da skoraj ni razlike, ampak v vsem ostalem pa je velika.

 

To ni samo en osamljen primer !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar se strinjam :)

 

Drugace pa za insignio si lahko pricakuje naskok na 170-180hp in velik naskok navora :) poleg tega pa bo se optimiziran ne cipiran

If in doubt, flat out... 

Napisano

Mam kolega, ima Avto s pi?ko na haubi(renaulta) laguna 1.9 dci in ga ima ?ipiranega ?e cca 200+ kkm in ?e VEDNO IMA ORIGINALNE LE?AJE NA OJNICAH IN GLAVNI GREDI, ostali so jih ?e menjali, al pa so menjali cel motor, ker je po enem ?ude?u ZARIBAL NA GLAVNI GREDI.

 

Poraba pravi da skoraj ni razlike, ampak v vsem ostalem pa je velika.

 

To ni samo en osamljen primer !

 

Ko ?e omenja? Renaulta, od pokojnega soseda sin ima laguno ?e nekaj let parkirano, ker mu je pribli?no 30.000 km po optimatiziranju "?lo falit" skoraj ?etrtina motorja... (mimo grede, ko ga je odjavil iz prometa, je napisal, da bo avto na dvori??u o?etove hi?e. Po o?etovi smrti je hi?o prodal in zdaj novi lastnik preklinja tisto reno, ker ne ve, kaj naj z njim naredi. Njegov ni, torej naj bi ga pustil pri miru, lastnik pa o tej ropotiji no?e ni? vedeti...)

 

Kakorkoli, spet nih?e ne razlo?i, kaj to?no se pri optimatiziranju po?ne

 

In najpomembnej?e: Slovenci so bolj pametni od proizvajalcev in znajo motor bolje nastaviti kot proizvajalci sami. ?koda, da niso ?e toliko poslovne?i, da bi svoje znanje prodajali direktno proizvajalcem, ki bi tako za buti?no ceno prodajali buti?ne primerke optimatiziranih vozil...

Napisano

Ko ?e omenja? Renaulta, od pokojnega soseda sin ima laguno ?e nekaj let parkirano, ker mu je pribli?no 30.000 km po optimatiziranju "?lo falit" skoraj ?etrtina motorja... (mimo grede, ko ga je odjavil iz prometa, je napisal, da bo avto na dvori??u o?etove hi?e. Po o?etovi smrti je hi?o prodal in zdaj novi lastnik preklinja tisto reno, ker ne ve, kaj naj z njim naredi. Njegov ni, torej naj bi ga pustil pri miru, lastnik pa o tej ropotiji no?e ni? vedeti...)

 

Kakorkoli, spet nih?e ne razlo?i, kaj to?no se pri optimatiziranju po?ne.

 

In najpomembnej?e: Slovenci so bolj pametni od proizvajalcev in znajo motor bolje nastaviti kot proizvajalci sami. ?koda, da niso ?e toliko poslovne?i, da bi svoje znanje prodajali direktno proizvajalcem, ki bi tako za buti?no ceno prodajali buti?ne primerke optimatiziranih vozil...

So eni ki znajo, so pa eni, ki jim nebi pustu, da se avta s prstom dotaknejo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.