Skoči na vsebino

Problem pri homologaciji MX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Dober teden dni nazaj sem mazdo MX-5 peljal na tehni?ni pregled ter da bi homologirav PLATI??A 18" , IZPU?NI LONEC ter VZMETI. Danes dobim odgovor da je homologacija za izpu?ni lonec narejena, NE MOREM pa homologirati plati?? ter vzmeti ( imam vso potrebno dokumentacijo in vse kar je potrebno za homologacijo ), RAZLOG ker je vozilo narejeno za ameri?ki trg . Uvo?ena je bila leta 2009 in ima v homologaciji napisano, da izpolnjuje minimalne pogoje za evropski trg.......

 

:vskalo:

Napisano

Pa so na t?v cerifikatih vse pravilne ?tevilke, kakor na avtu? (tip,kw,motor..) ?e se tuki vse ujema, ne bi smelo imet veze iz kje je uvo?en avto, tko da probi na kak?nem drugem tehni?nem, ker sm tud js imel zlo razli?ne izku?nje s temi zadevami.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

O?itno si naletel na enega te?kega "strokovnjaka", ki ?eli grenit ?ivljenje svojim strankam. Nekaj mi nikakor jasno, kako da so se sedaj v to vpi?ili, ?e je vendar avto MORAL IZPOLNJEVATI vse zahteve ?e ob uvozu v SLO, saj ga druga?e ne bi uspel niti registrirati?

 

Druga zadeva, ki mi ne gre skupaj je pa ta, da ?e je vozilo neustrezno, kako lahko potem izpuh pa je bil uspe?no homologiran? Saj je vendar ?e vedno govora o istem avtu, ki ne ustreza.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Verjetno ima avto druga?no oznako kakor jo imajo evropski modeli in potem ni ta oznaka enaka EU in US avtomobile. poglej za katere tipe je homologacija na izpuhu in za katere tipe na plati??ih in vzmeteh. 

 

res pa je da bo verjetno na drugem organu ?lo to urediti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vsak TUV certifikat se navezuje na tip vozila - kodo, ki je v homologaciji avta. Tu je problem.

Primer homologacije ENZO felten za mx-5 NC, evropska deklaracijska st. ki mora biti na obeh dokumentih

 

Ima? tako na homologo in tuv? Lahko da je imel auspuh homologacijo tudi za izven eu

post-2637-0-87922700-1432208615_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima? mo?nost vse dokumente pripeti v pdf-u, da jih pregledamo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni!

 

Dober teden dni nazaj sem mazdo MX-5 peljal na tehni?ni pregled ter da bi homologirav PLATI??A 18" , IZPU?NI LONEC ter VZMETI. Danes dobim odgovor da je homologacija za izpu?ni lonec narejena, NE MOREM pa homologirati plati?? ter vzmeti ( imam vso potrebno dokumentacijo in vse kar je potrebno za homologacijo ), RAZLOG ker je vozilo narejeno za ameri?ki trg . Uvo?ena je bila leta 2009 in ima v homologaciji napisano, da izpolnjuje minimalne pogoje za evropski trg.......

 

:vskalo:

kje si urejal homologacijo?

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Skoraj po enem letu sem se " spomnil " , da bi bilo le fajn naredit homologacijo za plati??a  :jupiii:

Danes sem klical tehni?ne preglede MIKLAVC Velenje mu poslal dokumente na mail, in mi je prijazno odgovoril da more odobriti homologacije. Potem sem poklical LLP Homologacije Ljubljana kjer je biv avto homologiran leta 2009, ko je bil pripeljan iz USA, mo?akar je takoj vedel v ?em je problem in tudi zavrnil homologacijo. Rekel  je da me re?i lahko samo generalni uvoznik Mazde za SLO, da mi izda potrdilo da lahko na MX-5 NC da? 18".....

 

?e ima gdo kak?en bolj?i predlog ga bom vesel  :notworth:

 

prilepljena homologacija od avta, ter TUV za plati??a

post-8169-0-55030500-1462306008_thumb.jpg

post-8169-0-21195400-1462306021_thumb.jpg

post-8169-0-91726500-1462306034_thumb.jpg

Napisano

Ko bom kje blizu avta bom preveril kje je ta oznaka e*, ker te najbr? edino to bremza, da nima? nikjer zabele?ene in zato tam vpra?aj?

 

Uvoznik te?ko da bi izdal kak?no tako potrdilo glede dolo?enih dimenzij felten, ?e pa bo, ga bo? mogo?e dobil ?e enkrat leta 2022..

 

edit: na?el oznako in sicer v alineji K, pri tebi pa vidim da tega sploh ni vpisanega in bi moral komu zate?it da ti to manjka in zahtevat nov homologacijski karton, tam kjer so ga izdali-torej spet LPP.

136b1c4f2d0fba22fb9d346e74abcf2a.jpg

 

edit2: mogo?e bi ti pa vseen lahko uvoznik pomagal in sicer s potrjevanjem te homologacijske oznake glede na ?tevilko ?asijo. Ne glede na to iz kje je uvo?en avto, ista serija avta oz. razpon ?t. ?asije ima hkrati tudi isto homologacijsko oznako po celem svetu, vsaj logi?no bi blo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

V USA imajo druga?ne pogoje kot pri nas v EU. Na LLP ter pri Miklavcu so rekli da me ?e bremeni kaj je napisano pod opombe na homologaciji... Bom danes kontaktirav uvoznika Mazd .

Napisano

Tvoje D.2 oznake ni med avtomobili, ki so navedeni na homologaciji. e* pa tako ali tako nima? navedene niti na tvojem karton?ku Probaj ?e kje drugje  :zvizga: PM

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje bo nekaj vmesnega. Imam pa občutek, da se bi vedno več držav direktno mešalo v to vojno. 
    • Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 
    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.